נמו מביא זוגיות: בחורה מצאה אהבה בזכות הסרט. צילום מסך, ELITE DAILY

נמו מביא זוגיות: בחורה מצאה אהבה בזכות הסרט

אנשים משתמשים בדרכים הזויות למדי בשביל להכיר אנשים אחרים באפליקציית ההיכרויות "טינדר", כולל לספר לגבר מסוים באפליקציה את כל העלילה של הסרט המצליח מבית דיסני "מצא את נמו", ומוצאים ככה אהבה. לא תאמינו איך הוא הגיב

לעיתים באפליקציות היכרויות אנשים שואלים שאלות מוזרות, או מספרים על עצמם דברים שאחר כך בוודאי יתחרטו עליהם. קרלי, בחורה בשנות ה-20 מארצות הברית, כנראה ממש לא תתחרט על הדרך המיוחדת ואף מעט מוזרה בה היא בחרה להתחיל שיחה עם גבר שנראה לה חמוד באפליקציית "טינדר".

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

בתור התחלה, טינדר התאים לקרלי בחור לדבר איתו, כפי שהאפליקציה תמיד עושה בתחילתה של השיחה, והיא בתגובה סיפרה ל'מציאה' שלה, שהיא בדיוק מחפשת את אחיה הקטן:

© צילום מסך

כאשר החליפה את שמות הדמויות ב"מצא את נמו" לשמות בני משפחתה האמייתים, קרלי למעשה הצליחה לשכנע את הבחור עימו דיברה, מתיו, שהמקרה אכן התרחש, וזה ממש לא נגמר שם:

© צילום מסך

בכנות, אנחנו ממש נקרעים מצחוק. מתיו נשמע ממש כמו מציאה אמיתית, אפילו אם הוא חושב שלהתקשר למשטרה יציל בחור ממתקפת כרישים הזויה. ובנוסף, הוא לא ראה את "מוצאים את נמו" מעולם, איך אפשר? ובינתיים, בהמשך השיחה, אחיה של קרלי לא היה היחיד שנחטף, לפי מה שהיא מספרת לו:

© צילום מסך

הסיפור המוזר של קרלי ואותו בחור מגיע לסיומו כאשר אותו מתיו סוף סוף שואל אותה את שאלת הגורל: הסיפור בהחלט מפחיד, אבל למה מבין כל האנשים בעולם היא בחרה לספר אותו על ההתחלה לבחור שהכירה בטינדר?

© צילום מסך

לעולם לא נדע אם השיחה בין קרלי ומתיו הסתיימה במתיו אומר לה "את מוזרה למדיי קרלי" או אם מתיו והיא חיים עד היום בעצם באושר ובעושר. אנחנו כן יודעים שקרלי התפקעה מצחוק ובחרה לצלם לכל עוקביה בטוויטר את השיחה ולא פחדה לצחוק עליו מעט: "ברגע זה סיימתי לצטט לבחור שפגשתי בטינדר את העלילה של 'מוצאים את נמו', והוא עדיין חושב שאח שלי נקלח בידי צוללנים ונעול בטנק. הוא לא יודע שזו העלילה של הסרט!".

© צילום מסך

 

תגובות