עצרו הכל: בדרך לחתונה עוצרים בפקק?. צילום: דוברות המשטרה

עצרו הכל: בדרך לחתונה עוצרים בפקק?

זוגות צעירים מבלים ימים ולילות של תכנונים לקראת החתונה, מתרגשים לקראת האירוע ולא עוצמים עין. כך קרה וודאי גם לזוג מקסים שעמד להתחתן אתמול (ה'), אך הערב החלומי לא בדיוק הלך כמצופה...

נשים חולמות על עצמן בשמלה לבנה ביום חתונתן כבר מהיותן נערות צעירות, זוגות רבים עומלים על האירוע החלומי ומבלים ימים ולילות בתכנונים שלו, וממש לא חושבים שברגע האמת - דברים יתחילו להשתבש. מזל שלשיבוש הבא יש סוף מקסים במיוחד.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

אתמול (ה') בשעות הערב, עמד לו זוג חמוד ומקסים ליד ראש פינה בכביש 90, והשניים כבר כמעט השלימו עם העובדה שיאחרו לאירוע החתונה שלהם, בו מחכים להם מאות אורחים כי היו תקועים בפקק. בשיא הלחץ והתסכול, כאשר נראה שהכל אבוד, חולץ הזוג הצעיר ע"י שוטרי משטרת ישראל אשר היו במקום לצורך טיפול והכוונת תנועה בעקבות תאונה שבעקבותה כנראה נגרם הפקק המטורף שחיכה לשניים בדרכם. 

מיד לאחר החילוץ ליווה בנסיעה צוות המשטרה את הזוג המאושר והמעודד, עד למקום בו הדרך הייתה פנויה בכביש 65. הזוג המאושר הודה לשוטרים שנפרדו מהם בברכות גם כן, וכדי לתעד את המאורע והחילוץ המרגש שלחלוטין הציל לאוהבים הצעירים את הערב, אף דאגו להצטלם יחדיו מחויכים ומאושרים. 

הזוג המאושר
הזוג המאושר © צילום: דוברות המשטרה

 

תגובות