בהשראת הסדרה: הצעה לנשף בהשראת התוכנית "המשרד". צילום מסך מטוויטר

בהשראת הסדרה: הצעה לנשף בהשראת התוכנית "המשרד"

אם אתם רוצים להזמין מישהי\ו לנשף הסיום, ומחפשים מאיזו הצעה מיוחדת ומקורית לשאוב השראה, הביטו בהצעה הבאה שהיא כל כך מקורית! היא מבוססת על הסדרה המצליחה "המשרד", ואם בני הזוג שלכם אוהבים טלוויזיה, בחרו את התוכנית האהובה עליהם וצאו למשימה!

דיוויס לוני, תלמיד יב' מטקסס שבארצות הברית, ידע כי חברתו קמרון, אוהבת מאד מאד את הסדרה "המשרד" האמריקאית המצליחה. אז כאשר חשב כיצד הוא יכול להזמינה להיות בת זוגתו לנשף, לא היה לו ספק כיצד הוא הולך להציע לה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"בסדרה ישנו זוג בשם ג'ים ופאם", מספר לוני לאתר "BuzzFeed". "ג'ים תמיד היה כל כך יצירתי ושנון עם מתנותיו השונות לפאם במהלך הסדרה. לקחתי השראה ממתנה שהוא נתן לחברתו בסדרה לחג המולד, והחלטתי לעשות את אותו הדבר כאשר הצעתי לחברתי קמרון ללכת איתי לנשף".

אז מה הוא עשה אתם שואלים? ב"משרד", ג'ים נתן לחברתו ספל תה ירוק ובו פתקים עם כל הבדיחות הפרטיות שיצרו במהלך השנים עוד כשהיו רק חברים טובים, ואת הספל המיוחד בו היה גם פתק בו הוא התוודה על רגשותיו אליה, הוא נתן לה במהלך ערב חג שחגגו ביחד. דיוויס לקח את ההצעה שלו צעד אחד קדימה ואף התלבש ממש כמו הדמות בסדרה.

ההצעה המרגשת בהשראת הסדרה
ההצעה המרגשת בהשראת הסדרה © צילום מסך מטוויטר

הוא לבש חולצה לבנה, וניגש לקמרון בבית הספר. כאשר היא ראתה את חולצתו הלבנה ואת ספל התה הירוק המאולתר בו היה פתק הזמנה, שהחזיק בידו, היא הבינה את ההשוואה לסדרה מיד, והתרגשה מאד. "נתתי לה אותו, והיא כל כך התרגשה, היא מדהימה וכל כך מגיע לה", הוא סיפר ל"באז פיד".

ואם כל זה לא מספיק, השניים העלו את המחווה המתוקה לטוויטר, והשחקנית ששיחקה את פאם בסדרה, ג'נה פישר, הבחינה במעשה ופירגנה לשניים בציוץ "כל הכבוד". 

 

תגובות