עונת הנשפים הגיעה: כך תזמינו בצורה המושלמת. צילום מסך מיוטיוב

עונת הנשפים הגיעה: כך תזמינו בצורה המושלמת

רוצים להזמין את מושא אהבתכם לנשף הסיום שסוף סוף מתקרב בצעדי ענק? כך תעשו את זה נכון

הנשף מתקרב לו לאיטו ושנייה לפני שכל תלמידי כיתה י"ב יסיימו את התיכון, את תקופת המבחנים, הבגרויות, שיעורי הספורט והמגמות, יזכו התלמידים ללילה אחד קסום במיוחד. כן, אנחנו מדברים על הנשף. רוצים להזמין בני זוג לנשף ולא יודעים איך? הנה כמה טיפין והצעות מקוריות. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

חשבו מה הוא או היא אוהבים

חשבו קודם כל לפני שאתם מציעים להם, האם בני הזוג שלכם אוהבים דברים מפוארים וגרנדיוזיים, או שהם אוהבים לשמור את זה פשוט וסולידי. על פי זה, התאימו את ההצעה שלכם. אם הם אוהבים פאר והדר, אל תחששו להפוך את ההצעה לענקית וגדולה ממש כמו בסרטים, גם אם זה לא משהו שתעשו בדרך כלל. צאו מאיזור הנוחות שלכם וכך אנחנו בטוחים שתפתיעו ותשמחו את בני הזוג.

שאבו השראה 

חושבים שעות ולא מוצאים את הדרך? אתם בהחלט יכולים לפתוח את הטלוויזיה או לשאוב השראה מההצעה החמודה הזו של הבחור  מארצות הברית. הצעיר הזה  ששאב השראה מהתוכנית "המשרד" והציע לחברתו ללכת איתו לנשף כמו בסדרה. הטלוויזיה והתוכניות האהובות עלינו (והסרטים כמובן) יכולים לשמש לנו אחלה השראה, השתמשו בהם.

ההצעה המדוברת, שאבו ממנה השראה!
ההצעה המדוברת, שאבו ממנה השראה! © צילום מסך מטוויטר

עבדו מהלב

הבנות שבינינו וודאי מתות על מכתבים מרגשים שפורטים על מיתרי הלב, לכן בנים ובנות - כתבו להן מכתב! אולי מכתב כזה שבכלל לא נראה כאילו הוא מזמין לנשף, ושמתחיל בכלל בסיבות "ללמה אני אוהב/ת אותך", ואחרי מכתב שלם שאלו את השאלה בסוף, כך כשהן לא מצפות לזה, הפתיעו אותן בגדול.

היו רומנטיים

אם בחרתם בהצעה פשוטה וסולידית (דוגמת פשוט להיות ישירים ולשאול) תמיד תוכלו ל"קשט" אותה ולהפוך אותה לטיפה יותר מיוחדת. לדוגמא, תוכלו לצרף ורד אדום, זר פרחים צבעוני, שיר שיתנגן ברקע או מתנה חמודה וצנועה.

 

תגובות