לכל הסינגל ליידיז: שמונת שלבי הפרידה על פי שיריה של ביונסה. צילום: gettyimages

לכל הסינגל ליידיז: שמונת שלבי הפרידה על פי שיריה של ביונסה

אם עברתן לאחרונה פרידה, הנה שמונת השלבים שעברתן במהלך הפרידה, לפי שיריה של ביונסה. אז זו אמנם לא הכתבה שתחזיר אתכן לזרועותיו של האקס אבל היי, מי אמר שלהיות סינגל ליידי זה דבר רע?

נפרדתן מהבויפרנד ואתן חושבות שהגיע סוף העולם? אולי ביונסה תוכיח לכן אחרת, כי הנה שמונת השלבים שעברתן במהלך הפרידה, לפי דבריה של ביונסה שלנו, על פי השירים שלה. כנראה שלהיות סינגל ליידי, זה לא משהו רע בהכרח.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

השלב הראשון: ההחלטה

אז לאחר זמן מסוים, הבנת והגעת להחלטה - החלטת שזהו, נמאס את לא רוצה יותר, לא באלך על הקשר הזה, וזה בסדר גמור! מותר לך לגמרי. השיר "Irreplaceable", לגמרי מראה את הכוח הנשי ואת האומץ שיש בהחלטה שסוגרים את החבילה. 

 

השלב השני: הגעגועים

אז כן, אם לא ידעת זאת, אנחנו נחדש לך: את אישה חזקה ומדהימה, אבל ללב יש גם צרכים. אחרי זמן ממושך של מערכת זוגית, קצת קשה להתרגל לסטטוס החדש ולחיי הרווקות. אז מה הלב עושה? מתגעגע. והשיר "Baby boy" מראה את הגעגועים שיש אליו ולמערכת היחסים הישנה.

 

השלב השלישי: את חושבת שאין עוד כמוהו

השלב השלישי הגיע ואיתו גם מה שנראה כהנורא מכל: הדלת נפתחה לחוסר הביטחון שנכנס בחופשיות בה מבלי להסס, וגורם לך לערער בהחלטה, ולחשוב שנית על זה שנפרדתם. אולי גם לחשוב שאולי אין עוד כמוהו. Crazy" in love" מראה את השיגעון שיש לנו באהבה, כולל הכול.

 

השלב הרביעי: ההבנה

החוסר ביטחון שביקר לו בליבך הלך סוף סוף, שזה טוב, אבל את מבינה שהוא לא טוב לך בכלל, ושאת מספיק חזקה גם בלעדיו. השיר "Broken hearted girl" מספר על בחורה שמבינה את המצב העגום שהיא נמצאת בו והיא מבינה שמגיע לה יותר טוב. אז גם לך - מגיע יותר טוב, סמכי על ביונסה.

 

השלב החמישי: תוכיחי לו ביג טיים!

רגע לפני שאת רשמית עוברת הלאה, מעבירה את הדף ושמה אותו רשמית מאחורייך - תוכיחי לו שאהבה גדולה כמוך, בחיים לא תהיה לו. "hold up" הוא אמנם שיר מעט נקמני, אבל הגירל פאוור בו שופע, תכלס, זה הכי טוב בעולם.

 

השלב השישי: עוברת הלאה

בשלב הזה, אם התנצלת, השתנית ועשית עוד הרבה שגיאות - ברגע הרגע הפסקת להתנצל, הפסקת לשנות את עצמך, ואת רשמית כבר מאחורי זה. השיר "Sorry" של ביונסה מדבר על הרגע שבו את משתחררת סופית, ומפסיקה להקשיב לדברים מיותרים שלא עושים לך טוב. 

 

השלב השביעי: את מבינה מהם היתרונות שלך

אחרי שעברת את השלב השישי המיוחל, בו עברת הלאה, והוא רשמית עבר, תסתכלי במראה ותראי את היתרונות שלך, את החוכמה, היופי הפנימי והחיצוני, וכל הדברים הנפלאים הקיימים בך. "Why dont you love me" מראה את היתרונות שלך בתור אישה ומחזק אותן, האם אנחנו רואים פה מוטיב של גירל פאוור שחוזר על עצמו? הכי מעורר השראה!

 

השלב השמיני והאחרון: חזרה לשוק!

כאבת, בכית, הבנת, הוכחת, עברת הלאה, וראית את ירונותייך. וכעת מה נותר? לחזור בחזרה לשוק, הבנת מה את שווה ומה מגיע לך. צאי לחפש את האחד שיביא איתו הכל. עד שתמצאי, "Single ladies" המפורסם והאהוב של הזמרת המוכשת הוא הכי שיר הקאמבק שלך לעולם הרווקות - תיהני ממנו.

 

 

תגובות