הצעה מהאגדות: ההצעות הכי מושקעות לדייט לנשף. צילום: gettyimages

הצעה מהאגדות: ההצעות הכי מושקעות לדייט לנשף

רגע לפני שנפרדים מבית הספר לתמיד, נוהגים לערוך נשף סיום מיוחד - 'הפרום'. מלבד השמלות והאיפור, כל אחת חולמת על ההזמנה המושלמת לנשף, כזו שאי אפשר לסרב לה. אז במיוחד בשבילכן ובשבילכם, אספנו את חמשת ההזמנות הכי מקוריות ומיוחדות שמצאנו, שלגמרי אפשר לקחת מהן השראה...

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

סיפור סינדרלה 

ממש כמו בסיפור הידוע על סינדרלה, הבחור הזה הפך לנסיך, החזיק כרית שעליה הנעל השניה התואמת ומשלימה לזוג נעליים שנעלה חברתו אותה הזמין, והזמין אותה כך לנשף! אז לא נמתח אתכם יותר מדי ונספר שהיא הסכימה, וכמובן שהנעל התאימה!

 

הצעה בסגנון דיסני

ומסינדרלה נקפוץ למקרה הבא שגם הוא קשור לדיסני. הבחור הבא הגשים לחברתו חלום (ועשה משחק מילים חמוד) כאשר שאל אותה אם היא תסכים ללכת איתו לנשף בהשראת התוכנית "ווילו וסטיץ'" המוכרת מבית ערוץ דיסני. זו בהחלט הצעה כל כך חמודה!

 ממש מהאגדות
ממש מהאגדות © צילום מסך, אתר "Pinterest"

ספורטיביים בנשף

ולאוהבי הספורט שבינינו, הנה הצעה מיוחדת ומקורית במיוחד! הבחור הזה הכין שלט ובו הזמנה לנשף בשילוב משחקי מילים הקשורים לספורט ולחברת ביגוד וציוד הספורט"נייק", ואם זה לא מספיק, הוא גם אפה לה עוגה וקנה לה נעליי נייק אמיתיות. ואחרי הצעה כזו מושקעת ואישית, ברור שהיא אמרה לו כן.

© צילום מסך, אתר "pinterest"

בתוך הסמארטפון

בעידן של היום, אפשר להזמין לכל מקום בהודעת ווטצאפ פשוטה, אבל הבחור הזה העדיף לנצל את העניין בדרך שונה. הוא לקח את הטלפון של בת הזוג שלו, שם תמונה שלהם כתמונת מסך, והרכיב מכל מיני אפליקציות בעזרת האותיות של הסמל שלהם את ההזמנה המושלמת! אנחנו סופר אהבנו, ואתם?

© צילום מסך, אתר "Pinterest"

הצעה שתשאיר טעם מתוק בפה

אומנם הבחור הבא לא לקח את הדייט שלו לנשף לדיסנילנד, אבל הוא פיצה על זה והזמין אותה לפיצה (ראיתם מה עשינו עם המשחקי מילים?) מה שהיא לא ידעה, זה שבתוך הפיצה חיכו לה  אותיות מזיתים למילה ״פרום״, וכיתוב קטן ומצחיק שכתוב על המגש. כשגילתה זאת, כמובן שהיא הסכימה! תכלס, מי היה מסרב להצעה כזו טעימה?

 

תגובות