במיוחד ליום העצמאות: הדייטים הכי ישראליים שיש . צילום: shutterstock, צילום מסך מיוטיוב

במיוחד ליום העצמאות: הדייטים הכי ישראליים שיש

במיוחד ליום העצמאות שחל ממש היום, הנה לכם רעיונות לדייטים - שיותר כחול לבן מהם לא תמצאו. אז יאללה, מי מזמין אותנו לפלאפל?

יום העצמאות חל ממש היום (ג') ולכבוד המאורע המרגש והעובדה שמדינתנו הקטנה חוגגת יומולדת 69, הנה לכם רעיונות לדייטים רומנטיים בסגנון כחול לבן. יש לציין שהכתבה נכתבה הכי בהומור, לכן ספציפית בכתבה הזו, אל תקחו אותנו ברצינות מדי. תהנו!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אכילת פלאפל או חומוס זוגית

מה יותר צועק ישראל במטבח מאשר חומוס או פלאפל? קחו את בני הזוג לדייט במטבח הישראלי, ולכו לפלאפל או לחומוסייה הקרובה לביתכם ושבו לאכול! כך גם תרגישו בבית, וגם תהנו מאוכל טעים. כשאחד מבני הזוג יתלכלך במעט חומוס על פניו, כמו מתוך רגע מסרט נקו לו את הלכלוך, ותיצרו רגע רומנטי להפליא בדייט!

© צילום מסך מיוטיוב

ריקודי עם חגיגיים

גם אם אתם לא גרים בקיבוץ, אשר שם ריקודים מסוג זה יותר נפוצים במיוחד בחגים, אין דבר, ותמיד אפשר לרקוד! צאו לרקוד ולשמוח או שתארגנו לכם ערב ריקודים סוער בבית, מלא בריקודי עם מהנים למיטב השירים הישראליים המוכרים המתאימים לריקוד. פרטנרים ל"עוד לא אמרתי די" מישהו?

דחיפה זוגית בתור בלונה פארק

לא שאנחנו מעודדים אתכם להיות לא מנומסים, אבל מה יותר ישראלי מאשר תורי הלונה פארקים העמוסים, ואיך אפשר לשכוח את הדחיפות? אם במקומות אחרים בעולם, כמו אירופה למשל, עומדים בשקט בתור של כמה שעות טובות בפארק שעשועים, כאן, אל לשכוח שאנחנו בישראל! לכו לפארק שעשועים, אחזו ידיים בעודכם עומדים בתור, ויאללה, אמרנו תור ישראלי לא? התחילו לדחוף! 

© צילום: shutterstock

 דייט בסופרמרקט + טעימת הזיתים והחמוצים

עוד מנהג ישראלי שמבלי לשים לב אנחנו רואים המון מהצד, הוא קניות בסופר, וכאשר מגיעים למעמד החמוצים וזיתים, זה פשוט הכי ישראלי לקחת זית. בעבר, זה לא משהו שהיה לגמרי 'מותר', למרות שבדיעבד כולם עשו זאת, ולאחרונה שמנו לב כי רשתות הסופרמרקט הישראליות שמו לב למעשה, ואף הניחו בעמדה צלוחיות קטנות המיועדות לקליפות הזיתים. תכלס, יסדר לכם דייט טעים ומקורי.

 

תגובות