הידעת? עובדות מפתיעות על אהבה שאולי לא הכרתם. צילום: shutterstock

הידעת? עובדות מפתיעות על אהבה שאולי לא הכרתם

כמה נשים מבררות פרטים על הבחור לפני שהן יוצאות איתו? כמה פעמים אדם מתאהב בחייו? גלו הכל ועוד בכתבה הבאה, עם שמונה עובדות מפתיעות על אהבה שאולי לא ידעתם קודם לכן

האם נשים מבררות פרטים על הבחור איתו הן עתידות לצאת לפני הפגישה? אם כן, כמה מהן עושות זאת? כל זאת ועוד בכתבה הבאה, בה אולי תגלו דברים מעניינים על אהבה שלא ידעתם קודם!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אהבה = בריאות תקינה

מחקרים רבים בנושא מוכיחים כי קשר של אהבה חיוני לבריאות גופנית ונפשית טובה, ואילו אם אתם לבד ומתכננים להיות כך כל חייכם, אך מרגישים בדידות, דעו שמחסור בקשר עלול לקצר את תוחלת החיים שלכם לא פחות מעישון למשל, שגם מקצר את תוחלת החיים.

לשקר אין רגליים

בסקר שנערך, מצאו כי 11% מהנשים, מודות שהן אכן עושות תחקיר מעמיק באינטרנט על הבחור שהתחיל איתן, מה שאומר ש89% האחוז מהנשים שנותרו, משקרות כשהן אומרות שהן לא עושות את זה. אנחנו כן היינו ממליצים לעשות קצת שיעורי בית על הדייט לפני שתפגשו עם הבחור בכל מקרה...

© צילום: shutterstock

אהבה משפיעה על הביטחון העצמי?

גילינו כי אנשים מאוהבים, הינם בדרך כלל אנשים שמרוצים מעצמם הרבה יותר מאנשים שאינם מאוהבים.  מחקרים מוכיחים שאנשים מאוהבים בריאים יותר נפשית, מלאי ביטחון עצמי שמעריכים ומכירים ביכולות של עצמם. אז יאללה, רוצים בוסט לביטחון העצמי שלכם? מצאו אהבה!

שבע פעמים עד גן העדן

לפי הסטטיסטיקה, בן אדם מתאהב בממוצע שבע פעמים בחייו לפני שהוא מתחתן. אז לפני שאתם רצים לחתונה, התחילו לספור לפני כמה פעמים התאהבתם! אם זה פחות משבע פעמים, אולי משהו לא בסדר? מעניין...

 

"התחילו לספור כמה פעמים התאהבתם" © צילום: shutterstock

 

אז מה נביא לה כמתנה?

לפני עשרות שנים בפפואה ניו-גיני הקדומה, לוחמים צעירים היו כורתים אצבע מאחת הידיים של יריביהם, כדי שבסופו של דבר יוכלו להעניק אותה כמתנה לאהובתם שהמתינה להם בבית. ומה היו עושות הנערות עם האצבע הכרותה? תכשיט כמובן, הן היו משחילות את האצבע על חוט ועונדות אותה כשרשרת! בעידן של היום, נשמח אם לא תביאו לנו מתנה שכזו, ואנחנו מנחשים שגם אתם לא תרצו לקבל אצבע במתנה גם כן.

אין להתנשק!

ישנן תרבויות שונות ברחבי העולם בהן לא מתנשקים בכלל! בסודן למשל, קיימות תרבויות המאמינות כי הפה שלנו הוא הפתח לנשמה, ונשיקה היא בעצם גניבת הנשמה. במקומות אחרים בעולם כמו ערב הסעודית או מקסיקו, הנשיקה אמנם מותרת אך אסורה בפומבי על פי חוק, ובמספרים, כ-10% מהאנשים בעולם לא מתנשקים כלל.

אסור!
אסור! © צילום: gettyimages

חולים מאהבה

התגלה כי יש תסמונת ששמה "תסמונת דה קלרמבו", או "ארוטומניה" ואלו הם מצבים בהם החולה מאמין שמישהו אחר מאוהב בו. רוב החולות במחלות הללו הן נשים, ורובן ללא בן זוג קבוע. האדם שלכאורה מאוהב בחולה הוא בדרך כלל ממעמד חברתי גבוה או אדם שכנראה שלא ניתן להשיגו כמו כוכב קולנוע, פוליטיקאי מפורסם וכדומה. וואלה, בואו נודה באמת - כולנו קצת חולים במחלות האלו בעצמנו, לא?

אז מה הסיכוי שלך להתאהב?

בסיפורים ומיתוסים מניחים כי אהבה מתקיימת ללא הבדלי דת, גזע או מין. אך מחקרים נוגדים את החשיבה הזו ומצביעים דווקא על מספר היבטים המגבירים או מקטינים את הסיכוי להתאהב. אנשים מוחצנים, נעימים ובעלי איזון נפשי הם בעלי סיכוי גבוה יותר להתאהב. לעומת זאת, אנשים המתמודדים עם לחץ סביבתי או חברתי הם בעלי סיכוי נמוך יותר להתאהב ולהיכנס למערכת יחסים.

 אנחנו עדיין בהלם מהעובדה על הנשיקות, רק אומרים.

תגובות