אקס-איט: שמונה סוגי האקסיות שאפשר לראות בשטח. צילום: shutterstock

אקס-איט: שמונה סוגי האקסיות שאפשר לראות בשטח

ידוע שפרידה היא עסק לא פשוט לאף אחד מהמינים, ובמיוחד לבנות המין הנשי. כל אחת מגיבה בצורה שונה לחוויה הכואבת, ועם זאת, הדבר הכי פשוט לעשות הוא לקטלג את ה"אקסיות" לסוגים. אז כדי למנוע בלבול וספק, ריכזנו עבורכם את כל הסוגים שהצלחנו למצוא. יש לציין שחלק נכבד מהכתבה נכתב בהומור

אם מתרכזים בבנות הזוג שלאחר הפרידה, ניתן לגלות עולמות שונים ומגוונים של אקסיות, ולכל אחת יש צורת תגובה מקורית ומיוחדת משלה לפרידה. אלו הם שמונה סוגי האקסיות הפופולאריים ביותר, האם את מזהה את עצמך גם?

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הבוכיה

נהר האמזונס לא יצליח להכיל את כמות הדמעות שיוצאות מתוך עיניה. כל דבר שיזכיר לה אותו יגרום לה לבכות, ובדרך כלל "כל דבר" יהיה, תרתי משמע, כל דבר; בין אם ריח הבושם של בן הזוג שמתפשט ברחבי האוטובוס, בין אם השיר שהוא אוהב מתחיל להתנגן ברדיו, או אפילו כאשר היא רק שומעת את שמה ונזכרת שבדיוק כך הוא נהג לקרוא לה. היא בטוחה שחיי האהבה שלה נגמרו, ושהיא לעולם לא תזכה לאהוב עוד, ושהיא אף פעם לא תמצא מישהו מושלם כמוהו.
עם זאת, היא מוכרחה לזכור, שזה ממש לא סוף העולם, ותוך כמה חודשים היא תיפול שוב אל זרועות האהבה, ותרגיש הרבה יותר טוב עם עצמה. 

© צילום: shutterstock

המהירה והעצבנית

אומרים שהגבול בין אהבה לשנאה הוא דק מאוד, אומרים – וצודקים, במקרה הזה.
לא משנה מהי סיבת הפרידה, הדבר יסעיר ויכעיס אותה מאוד. היא מיד תפתח במטר של "מחמאות מיוחדות" על ראש בן זוגה לשעבר, תנתק איתו כל קשר, ותמשיך לכבד אותו בדיבורים אלו באוזני החברים. היא בטוחה שהוא היצור הכי מעוות עלי האדמות, ושכל הזמן הזה שהיא הייתה איתו בקשר היא הייתה עיוורת, או אולי רק עשתה לו טובה.
אמנם האהבה שהייתה ביניהם תימחק מזכרונה בשלבים הראשונים שאחרי הפרידה, אבל תקופת הזמן שהיו ביחד תהיה לה משמעותית יותר בעתיד, אפילו בקצת, כמעין זיכרון עבר. 

© צילום: shutterstock

המתכחשת

היא מאמינה שהיא ובן זוגה לשעבר לא באמת נפרדו, אלא רק "לקחו פסק זמן", ואם לא, הם עוד יחזרו, לא משנה באילו נסיבות. בשל כך, היא לא מפסיקה לשלוח לו הודעות ולנסות לברר מה שלומו, לפתח איתו שיחות בנושאים שונים או סתם להתקשר, כי היא מתגעגעת.
הוא כל הזמן במחשבות שלה והיא כל הזמן מדברת עליו, ומדי פעם ניתן לשמוע אותה מכריזה כי היא עדיין אוהבת אותו, עד שכל מי שסובב אותה כבר מתחיל להאמין שיום יבוא והם עוד יחזרו להיות יחד. נכון שאופטימיות לא מזיקה ברוב הפעמים, אבל כדאי שתנסה להבין את הרמזים ולשחרר. 

© צילום: shutterstock

החוגגת

אולי כדי להתמודד עם הרגעים הקשים של הפרידה או אולי כדי להזכיר לעצמה שהחיים לא נעצרו, היא חייבת לצאת כמעט כל יום. לא בהכרח לדייטים, אבל כן יציאות מרובות עם חברותיה, לכל המקומות האפשריים כדי להוכיח לעצמה שזה שהיא והבויפרנד נפרדו ממש לא אומר שגם היא צריכה לעצור. היא תדחיק את כאב הפרידה כמה שאפשר ותשכנע את עצמה שטוב לה יותר להיות רווקה, ושעכשיו היא ממש ציפור חופשיה. אולם, היא חייבת להיזהר עם שמחת היתר, כדי שלא יצוצו בעתיד פצעים שלא הספיקו להגליד.

© צילום: shutterstock

מוציאת העיניים

הבחורה הזו פשוט מנסה לעורר קנאה. אחרי הפרידה הרשתות החברתיות שלה מלאות באלפי תמונות שלה שמציגות אותה נהנת מהחיים, מבלה, צוחקת, ואולי אפילו מחובקת עם איזה גבר חסון. בכל רגע שרק ייצא לה, היא תתרברב באזני המקורבים לבן זוגה לשעבר על כמה שטוב לה, ואיך היא המשיכה הלאה ומרגישה הכי טוב בעולם. הכל – רק כדי שהאקס ישים לב לכך, יבין מה הוא הפסיד, וירתח מרוב עצבים וקנאה.
מבחינתה היא ניצחה במשחק, אבל היא מוכרחה לשמור על כך שהמשחק הזה לא יתפוס לה את כל המקום בראש וימנע ממנה להנות ולהשתחרר באמת.

© צילום: shutterstock

הידידה

"נשאר ידידים" הוא המשפט שהכי מזוהה עם פרידה, ומבחינתה זה הדבר הכי נכון לעשות.
למרות שהיא ובן זוגה לשעבר כבר לא מנהלים קשר רומנטי, היא עדיין מנסה לשמור איתו על קשר טוב, ולדבר או אפילו לבלות איתו בתור ידידים. היא משכנעת את עצמה שהיחסים ביניהם אפלטוניים לגמרי, וששום דבר כבר לא יכול לקרות ביניהם. העבר נשאר בעבר. אף על פי כן, ברוב הפעמים מאוד קשה ליישם את הדבר. הרגשות תמיד מצליחים לצוץ באיזושהי צורה, והמתח בין השניים ימנע מהם לנהל כל קשר שהוא לא זוגיות. 

© צילום: shutterstock

ריבאונד!

זמן קצר מאוד לאחר הפרידה, היא כבר תתחיל לחפש זוגיות חדשה ולוהטת, ואפילו תמצא אותה.
בין אם זה כדי להוכיח לבן הזוג לשעבר שהיא יכולה להשיג יותר ממנו או בין אם זה כדי שתוכל להרגיש שוב את אותה התחושה המחממת של מערכת היחסים, היא תבצע קפיצת ראש לתוך קשר זוגי במיידית, למרות שהיא יודעת, שזה אף פעם לא יהיה כמו מערכת היחסים הקודמת שלה.
זו דרך נחמדה להרגיע את הלב ולהפנות את המחשבות למשהו אחר, אבל ברוב הפעמים זו רחוקה מלהיות מערכת יחסים בריאה ואותנטית, והיא צריכה לזכור שהאהבה האמיתית וזו שבאמת תתפוס את המקום בלב שלה תגיע בזמן המתאים. 

© צילום: shutterstock

האדישה

גם אם הפרידה באמת לא השפיעה עלייה וגם אם כן, היא מסרבת להביע כל סוג של רגש.
היא שומרת על פנים ושפתיים חתומות, ולא ניתן לקרוא על פניה מה היא באמת חשה לגבי הפרידה. היא מתעסקת בדברים אחרים לגמרי ולא מוציאה מילה בנוגע לפרידה, עד כדי כך שאפשר אפילו להתבלבל ולחשוב שהיא מעולם לא יצאה מקשר זוגי או נכנסה אליו.
עליה להבין שלפתוח את הלב ולהוציא ממנו קצת רגשות לאוויר העולם זה לא דבר רע, במיוחד אם קרה דבר כה משמעותי. 

ועכשיו, נסו לזהות מי מבין השמונה היא האקסית שלכם, או איזה סוג של אקסית אתן או החברות שלכן!

 

 

תגובות