כבר מילדות: החברים הטובים מהגן שהפכו לבעל ואישה. צילום מסך מפייסבוק

כבר מילדות: החברים הטובים מהגן שהפכו לבעל ואישה

אומרים שאהבות מהגן, בית הספר היסודי או התיכון גם נשארות שם, ולא מחזיקות מעמד. הגידו זאת לזוג הבא מארצות הברית, שממש יוכיח לכם אחרת. מאט ולאורה חברים כבר מילדות, בצעירותם אמרו שיתחתנו האחד עם השנייה והנה זה קרה

אהבות מבית הספר או מכל תקופה בצעירותכם, נאמר עליהן שלא יחזיקו מעמד הרבה זמן ושתפקידן להישאר בעבר. יש סיפורי אהבה אחרים ונדירים שיוכיחו לכם אחרת והנה אחד מהם, יפיפיה במיוחד.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מאט גרודסקי ולאורה שיל, בני זוג, חברים הכי טובים כבר מילדותם. השניים נפגשו בגן ו-20 שנה לאחר מכן נהפכו לבעל ואישה. בסרטון חמוד שמספר את הסיפור של השניים, מאט אומר כי: "דברים קורים לפי סיבות, ומישהו תכנן שהיום נהיה ביחד".

השניים הלכו לגן הילדים ביחד, ובמהלך הזמן גם ניתקו קשר למשך לא פחות משבע שנים! עם זאת, בתיכון דרך חבר משותף הם התחברו שוב, ונהיו זוג קבוע כבר מאז.

© צילום מסך מפייסבוק

השניים מסכימים כי כשהם מסתכלים אחורה, הדבר נראה להם מוזר: "זה בטח היה מוזר לראות את זה מהצד, היינו בני 14, מי היה מאמין. והבנו מהר מאד שאנחנו רוצים להינשא. שרצינו להפוך את הזוגיות בינינו ל'מאז ועד עולם'. אנחנו בטוחים שחלק מתלמידי הכיתה היו בטוחים שהשתגענו, שאנחנו חושבים דבר כזה בגיל כל כך צעיר, אבל אנחנו חושבים שעשינו את ההחלטה הנכונה".

השניים הלכו לאוניברסיטאות שונות, אבל בדרך כלשהי ניהלו מערכת יחסים ממרחק בצורה מושלמת. בשנת 2015 מאט הציע ללאורה להינשא לו בגן בו נפגשו, וזה היה רומנטי במיוחד. כך הוא מספר: "הבאתי סל פיקניק, שאבא שלי השתמש בו בהצעת הנישואין לאמי, עם אוכל וטבעת נישואים בפנים, וכך הצעתי לה. שנינו התרגשנו מאד".

צפו בסרטון המרגש:

 

 

תגובות