אמירה הומופבית? כוכב ספיידרמן: "אני חי כמו הומו". צילום: יחסי ציבור

אמירה הומופבית? כוכב ספיידרמן: "אני חי כמו הומו"

מי שכיכב עד לא מזמן בתור ספיידרמן, אנדרו גארפילד, משתתף בימים אלו במחזה בו הוא מגלם בחור הומו שחולה באיידס. בעקבות המחזמר הכוכב יצא באמירה שמעט הטרידה את הקהילה הגאה. כל הפרטים

הספיידרמן לשעבר, אנדרו גארפילד, יוצא בהצהרה מעט מטרידה לאחר שהתחיל לגלם בחור הומו הנאבק באיידס במחזה חדש. השחקן אמר כי הוא: "חי את חייו ומרגיש כמו הומו, בלי הקשר המיני של קיום יחסי מין עם גברים לעניין". אז מה הפשר לאמירה המוזרה הזו?

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

בריאיון למגזין "people" אמר כי כדי להתכונן לתפקיד הוא החליט שהוא יחיה את חייו כמו הומו ללא קיום יחסי מין עם גברים. מה הדבר אמר מבחינתו? לצפות ביחד עם חבריו במופעים של דארג קווינס. "בכל יום ראשון, בו לא עשינו חזרות למחזה, הייתי מזמין אליי שמונה חברים והיינו יושבים ורואים את זה בטלוויזיה. כך הרגשתי שאני מנהל חיים כגבר הומו רק בלי האקט המיני".

הציבור בחר להתעצבן לא על העובדה שהשחקן שייך מעשה זה בלבד לגברים הומואים בלבד, אלא לעובדה שסירב להתנסות עם גברים ושחשב שזה מה שהופך גברים להומואים. שזה בעצם גורם לו להצהיר הצהרה, מבלי לממש אותה באמת ו'לקחת סיכון'. מאז שהשחקן יצא בהצהרה ההיא הוא חטף על כך לא מעט תגובות כועסות.

אחת התגובות הקשות
אחת התגובות הקשות © צילום מסך

השחקן סקוט איבנס צייץ בטוויטר בתגובה: "הכתבה הזו על אנדרו גארפילד מגעילה אותי. אתה בחור מוכשר, אבל פשוט כל כך לא זהיר וחושב על מה שיוצא לך מהפה".

"בטח נחמד להיות הומו מבלי באמת להיות" © צילום מסך
תגובות