אהבה מתפרצת: דרכים יצירתיות לשחרר את האהבה לקראש. צילום: Shutterstock

אהבה מתפרצת: דרכים יצירתיות לשחרר את האהבה לקראש

מי לא מכיר את זה? אנחנו מאוהבים באדם כל כך מושלם, אבל לומר לו את העובדה הזאת בפנים נראית מלחיצה ובלתי אפשרית לחלוטין. בין אם זה סלב, ידיד/ה או סתם שכנ/ה חמוד/ה מעבר לרחוב, האהבה כבר הספיקה לסובב אותנו מעל הראש ולהשפיע עלינו רבות. אז מה עושים כשלא באמת אפשר ליידע את הקראש בכל האהבה הזאת? כל הטיפים לפניכם

כולנו מגיעים לשלב הזה: מישהו מיוחד תופס את תשומת ליבנו, וניצוצות האהבה מתעופפים ונוחתים ישר בלב שלנו. לפעמים, האהבה היא כל כך גדולה ותופסת כל כך הרבה מקום בלב, שאנחנו מוכרחים להוציא קצת ממנה בצורה כלשהי, גם אם זה אומר לצעוק "אנחנו מאוהבים" מפסגת הגג. אז לפני שאתם עושים את זה, הינה כל הדרכים להוציא את האהבה הזו בצורה יצירתית.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

השתמשו בדמיון

בוודאי ישנן סיטואציות שהייתם מאוד רוצים שיקרו עם הקראש, ואין סיבה שהן לא יקרו - אפילו אם זה רק בראש שלכם. הדמיון הוא מאוד משחרר, מספק ומענג, וגורם לנו להאמין שכל דבר יכול לקרות. זה הזמן לדמיין לכם כל סיטואציה שתרצו - בין אם זה נשף מיוחד משנות ה-20 בו אתם והקראש הם הזוג המלכותי, בין אם זו מסיבה פרועה בה אתם נקלעים לקטטה והקראש מוציא אתכם ממנה, או בין אם זו סתם הליכה רומנטית על חוף הים לאור ירח שכוללת וידוי אהבה מרגש. נסו את זה, זה מהנה במיוחד!

זה הזמן לדמיין לכם כל סיטואציה שתרצו
זה הזמן לדמיין לכם כל סיטואציה שתרצו © צילום: Fotolia

הפעילו יצירתיות

לאחר שדימיינתם, הסיטואציות אולי ימלאו אתכם בהתרגשות וינחיתו עליכם השראה מסויימת. השתמשו בה למשהו טוב ומועיל! כתבו סיפור מרגש ומעניין (שכולל, כמובן, את אחת הסצנות שדימיינתם) בו אתם והקראש הם הדמויות הראשיות; בחרו סצנה מתוך הסיטואציות שדימיינתם והנציחו אותה בציור מיוחד, חמוד ורומנטי; או כתבו שיר בלדה עליכם ועל הקראש, שירטיט את לבכם בכל פעם שתקראו אותו. כל אלה יעזרו לכם לשחרר מעט מן האהבה הרבה שלכם לקראש אל אוויר העולם, מה גם שאולי תגלו אפילו כישרון חבוי שאפילו לא ידעתם שטמון בכם...

צפו בסרטים ובסדרות רומנטיות

קומדיות רומנטיות או כל ז'אנר רומנטי אחר יכולים להיות מושלמים להשתחררות, במיוחד בתחום האהבה. לא רק שתתנו לעצמכם לנוח ותאפשרו לעצמכם לשכב על המיטה ולצפות בסרט או בסדרה שאתם אוהבים, אלא גם תוכלו למלא את הראש במחשבות רומנטיות על הקראש, ועם זאת להרגיש משוחררים ורגועים. קצת כמו סעיף הדמיון, אתם לגמרי יכולים להציב את דמותכם ואת דמות הקראש בכל סצנה שמוצאת חן בעיניכם, ואפילו להגיד בקול רם: "הלוואי ואלה היינו אנחנו..." בהחלט מהנה ומענג!

אתם יכולים להציב את דמותכם ואת דמות הקראש בכל סצנה שמוצאת חן בעינכם
אתם יכולים להציב את דמותכם ואת דמות הקראש בכל סצנה שמוצאת חן בעינכם © צילום: Fotolia

סטוקינג זו לא מילה גסה...

בואו נודה באמת, כל מה שאתם באמת רוצים הוא למלא את ליבכם במראה המושלם והיפהפה של הקראש, ולתת לעצמכם להתפעל ממנו מבלי שאף אחד יעיר לכם. הרשתות החברתיות הם אמצעי מושלם לכך - וזה ממש לא סוד. היכנסו לחשבון הפייסבוק, האינסטגרם או כל רשת חברתית אחרת של הקראש, והתחילו לדפדף בתמונות, תוך כדי שאתם ממלאים את עיניכם במראה המרהיב שלו. אתם מוזמנים לשחרר תגובות כמו "מהמם!" "יפה שלי!" או "אני לא יכול/ה עם השלמות הזאת!" לאוויר, כל עוד אף אחד לא שומע ואתם באמת מרגישים משוחררים. והכי חשוב, אל תרגישו אשמים, והיזהרו לא להניח את האצבע על כפתור ה"לייק"!

הקשיבו למוסיקה והיכנסו לאווירה

מוסיקה רומנטית באוזניות יכולה להיות משחררת מאוד. הרכיבו פלייליסט מהשירים הכי רומנטיים שאתם אוהבים ושמתאימים למצב בו אתם נמצאים עם הקראש, צאו עם ההורים לנסיעה באוטו או שכבו סתם על המיטה כאשר אתם מרכיבים אוזניות, והפעילו את הפלייליסט. הקשיבו למילים והתרפקו עליהם, חשבו על הקראש ועל כמה שאתם אוהבים אותם, ותנו לצמרמורת לטפס לכם על הגוף.

מוסיקה רומנטית באוזניות יכולה להיות משחררת מאוד
מוסיקה רומנטית באוזניות יכולה להיות משחררת מאוד © צילום: Fotolia

פשוט תשפכו את זה

אם עד עכשיו לא הצלחתם להשתחרר, והאהבה בוערת בכם עד כדי כך שאתם חייבים לצעוק ולהוציא את המשפט "אנחנו מאוהבים" - פשוט תעשו את זה! אתם לא חייבים לעשות את זה מול הקראש אם אין אופציה כזאת (אם מדובר בסלב או במישהו שיש לו בן/בת זוג, לדוגמא), אלא אפילו לצעוק את זה כשאתם לבד בבית, או לכתוב מכתב מרגש שמופנה אל הקראש. אתם יכולים לספר להם, בכתב, כמה הם מדהימים בעיניכם, יפים, טובים, מוכשרים, מצחיקים ומה לא, לכתוב מילות אהבה יפות, לספר להם איך התאהבתם בהם לראשונה, מה משך אתכם, מה הלהיב אתכם, וכל מה שרק תרצו. אפילו תוכלו לדמיין את עצמכם אומרים להם את כל הדברים האלה או נותנים להם את המכתב שכתבתם, ואם, יום אחד, יהיה לכם מספיק אומץ או אפשרות, תוכלו אפילו לעשות זאת באמת...

בהצלחה!

תגובות