באווירה רומנטית שכזו: שירי האהבה הרומנטיים ביותר. צילום: צילום מסך מיוטיוב

באווירה רומנטית שכזו: שירי האהבה הרומנטיים ביותר

ישנם אין ספור שירי אהבה באנגלית, אך מעט מהם באמת מצליחים להביא עמם אווירה רומנטית. אספנו עבורכם ברשימה מיוחדת את שירי האהבה הלועזיים הרומנטיים ביותר

בין אם אתם מנסים לתכנן דייט מיוחד עם הקראש/ית, לכתוב או לדמיין סצנה קורעת לב וחסרה לכם קצת השראה, או גם אם אתם סתם מנסים להנחית על עצמכם אווירה רומנטית - לפניכם 14 השירים הרומנטיים ביותר באנגלית.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הארי סטיילס - "Sweet Creature"

שם השיר בעברית: "יצור מתוק".

המילים הרומנטיות ביותר בתרגום לעברית: "התחלנו שני לבבות בבית אחד. קשה כשאנחנו מתווכחים, שנינו עקשנים, אני יודע. אבל הו, יצור מתוק, יצור מתוק, לא משנה לאן אלך, את מביאה אותי הביתה".

ג'ון לג'נד - "All Of Me"

שם השיר בעברית: "כל כולי".

המילים הרומנטיות ביותר בתרגום לעברית: "כי כל כולי אוהב את כל כולך, את כל עיקולייך וקצוותייך, כל פגמייך המושלמים. אם תתני לי את כל כולך אתן לך את כל כולי, את ההתחלה שלי והסוף שלי, אפילו כשאני מפסיד אני מנצח".

אד שירן - "Thinking Out Loud"

שם השיר בעברית: "חושב בקול רם".

המילים הרומנטיות ביותר בתרגום לעברית: "יקירתי, אני אוהב אותך עד שנהיה בני 70, ומותק, ליבי יכול לאהוב כל כך חזק גם בגיל 23, אני חושב כיצד אנשים מתאהבים בדרכים מסתוריות, אולי אפילו בנגיעת יד. אני מתאהב בך כל יום מחדש, ורק רוצה להגיד לך שאני מאוהב".

שון מנדס - "Strings"

שם השיר בעברית: "מיתרים".

המילים הרומנטיות ביותר בתרגום לעברית: "יקירתי, אני רוצה שכל המיתרים יהיו מחוברים, אני אוהב את הצורה בה את מסתכלת עליי, ואת היחידה שמצליחה להחזיר אותי, כי אני רוצה שכל המיתרים יהיו מחוברים".

נייל הורן - "This Town"

שם השיר בעברית: "העיר הזאת".

המילים הרומנטיות ביותר בתרגום לעברית: "גם אם כל העולם היה צופה עדיין הייתי רוקד יחד איתך, נוסע בכל הדרכים רק כדי להיות יחד איתך, שוב ושוב חוזר על האמת האחת, הכל מוביל אלייך".

ג'ייסון דרולו - "Marry Me"

שם השיר בעברית: "הנשאי לי".

המילים הרומנטיות ביותר בתרגום לעברית: "ואפילו אם אאבד הכל, בלב שלי זה יהיה חסר חשיבות, כי יש לי אותך, כי אני יכול לרכון מולך על ברך אחת כפופה, שום דבר לא יהיה טוב יותר מהיום בו אגיד: התנשאי לי? אני נשבע שאתכוון לזה".

קייטי פרי - "Unconditionally"

שם השיר בעברית: "ללא תנאים".

המילים הרומנטיות ביותר בתרגום לעברית: "ללא תנאים, אוהב אותך ללא תנאים. אין פה חשש, עכשיו רק שחרר והייה חופשי, אני אוהב אותך ללא תנאים".

אריאנה גרנדה - "Tattooed Heart"

שם השיר בעברית: "לב מקועקע".

המילים הרומנטיות ביותר בתרגום לעברית: "עטוף אותי במעיל שלך והנח אותי במיטתך, נשק אותי מתחת לאור הירח, תן לי לקבע את השורות על ליבך המקועקע".

וואן דיירקשן - You & I

שם השיר בעברית: "אני ואת".

המילים הרומנטיות ביותר בתרגום לעברית: "אני ואת לא רוצים להיות כמוהם, אנחנו יכולים להצליח להגיע עד הסוף, כלום לא יכול לחצוץ ביני לבינך, אפילו לא אלוהיי השמיים יצליחו להפריד בינינו, כלום לא יכול לחצוץ ביני לבינך".

ברונו מארס - "Just the Way You Are"

שם השיר בעברית: "בדיוק כפי שאת".

המילים הרומנטיות ביותר בתרגום לעברית: "כשאני רואה את פנייך, אין דבר שהייתי משנה. כי את מדהימה, בדיוק כפי שאת. וכשאת מחייכת, העולם נעצר ובוהה קצת, כי את מדהימה בדיוק כפי שאת".

ליטל מיקס וג'ייסון דרולו - "Secret Love Song" 

שם השיר בעברית: "שיר אהבה סודי".

המילים הרומנטיות ביותר בתרגום לעברית: "אהבתנו היא חסרת כל תקווה, למה אינך יכול לאחוז בי ברחוב ולנשק אותי על רחבת הריקודים? כל כך הייתי רוצה שזה יהיה כך, למה זה לא יכול להיות כך? אני שלך. למה אני לא יכולה לומר שאני מאוהבת? אני רוצה לצעוק את זה מפסגות הגגות."

טיילור סוויפט - "Love story"

שם השיר בעברית: "סיפור אהבה".

המילים הרומנטיות ביותר בתרגום לעברית: "רומאו, הצל אותי, אני מרגישה כל כך לבד, אני מחכה לך ומחכה אבל אתה לעולם לא מגיע. האם הכל בראשי? אני לא יודעת מה לחשוב. הוא רוכן על ברכיו, מוציא טבעת, ואומר: הנשאי לי, יוליה, את לעולם לא תצטרכי להיות לבד, אני אוהב אותך וזה כל מה שאני יודע, דיברתי עם אביך, לכי ובחרי שמלה לבנה, זהו סיפור אהבה, רק אמרי כן".

 

 וואן דיירקשן - "If I Could Fly"

שם השיר בעברית: "לו יכולתי לעוף".

המילים הרומנטיות ביותר בתרגום לעברית: "רק לעינייך אני מראה את ליבי, לעיתים שאת בודדה או שוכחת את מי שאת. אני מתגעגע לחצי שלי כשאנחנו לא יחד, עכשיו את יודעת מי אני, רק לעינייך".

אבריל לאבין - "I Will Be"

שם השיר בעברית: "אני אהיה".

המילים הרומנטיות ביותר בתרגום לעברית: "חשבתי שיש לי הכל, לא ידעתי מה החיים יוכלו עוד להביא. אבל עכשיו אני רואה, בכנות, אתה הדבר היחיד שנכון עבורי, היחיד שנתתי לו להיכנס פנימה, עכשיו אני יכולה לנשום, כי אתה כאן איתי. ואם אי פעם אאכזב אותך, אהפוך את הכל, כי לעולם לא אתן לך ללכת. אני אהיה כל מה שתרצה ואקח את עצמי בידיים כי אתה מונע ממני להתפרק, כל חיי אהיה איתך לנצח, אעביר איתך את היום ואגרום לכך שהכל יהיה בסדר".

שתפו אותנו, איזה שיר רומנטי הכי מצליח להכניס אתכם לאווירה?

 

 

תגובות