כך תדעו: סימנים שהזוגיות שלכם לא רצינית בעיני בני הזוג. צילום: Fotolia

כך תדעו: סימנים שהזוגיות שלכם לא רצינית בעיני בני הזוג

מערכות יחסים יכולות להיות תומכות ומחזקות, אך הן גם יכולות לגרום ללחץ ולשבירה. זוגיות לא בריאה היא זוגיות בה אחד מבני הזוג לא מתייחס למערכת היחסים ברצינות, וכדי שתמנעו ממנה. כיצד תזהו אם מדובר בעניין? לפניכם טיפים שיוכלו לעזור לכם

אולי אתם מאוהבים בבני זוגכם מעל הראש, אבל יכול להיות שהם לא רואים במערכת היחסים שלכם את המילה "לנצח" כלל וכלל. כך תזהו אם בני הזוג שלכם מעוניינים לפרק את החבילה תוך זמן קצר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לא פגשתם את המשפחה שלהם, ואם כן - זה היה רק לרגע קצר

בני זוג שלא מסוגלים להתייחס ברצינות למערכת היחסים, הם בני זוג שלעולם ימנעו מהצד השני לפגוש את המשפחה שלהם, וזאת בגלל שהם לא ירצו שההורים שלהם ישאלו שאלות על ה"בחורה החדשה", כי הם יודעים שהזוגיות היא בסך הכל תקופה חולפת. כך, הם יוכלו להיפרד מכם אפילו בלי שהמשפחה שלהם תשים לב שמשהו השתנה. בנוסף לכך, הם כנראה יודעים, שאם הם לא נותנים לכם לפגוש את המשפחה, הדבר מאותת שמערכת היחסים הזאת לא רצינית עבורם.

שימוש במילה "בני זוג" הופך לקרב קשה במיוחד

ככל שאתם נלחמים יותר על ה"תואר" שלכם בתור "בן או בת זוג", כך מערכת היחסים שלכם פחות רצינית. כשמישהו רציני כלפי בן זוגו, הוא יעשה הכל בשביל לתת לו הרגשה שהוא מסוגל להתחייב. אם הם לא מסוגלים לקרוא לכם בתואר "בני הזוג" שלהם, משמע מערכת היחסים שלכם לא באמת רצינית.

לא מכנים אתכם כבני הזוג שלהם? זה לא רציני
לא מכנים אתכם כבני הזוג שלהם? זה לא רציני © צילום: Fotolia

הם לא נותנים לכם לשמור יותר מדי חפצים בביתם

כשבני הזוג באמת רציניים לגבי מערכת היחסים, הם יאהבו לראות "שורשים" קטנים בחייהם המעידים על מערכת היחסים שלכם, כמו דברים שונים שלכם שמפוזרים אצלם בבית. אבל, אם הם אפילו לא נותנים לכם לשמור אצלם בגדים להחלפה לכל מקרה - אין כאן משהו רציני.

אתם אף פעם לא ה"דייט" שלהם לכל אירוע שהוא

אירועים, זה לחלוטין משהו שבני זוג אמורים לעשות יחד. אם אתם לא ה"פלאס וואן" האולטימטיבי שלהם לאירועים, מערכת היחסים הזאת לא רצינית בשבילם.

לרוב, אתם מרגישים שהם תופסים יותר מדי מקום

צריך שניים לטנגו, ואם אתם מרגישים שהם לא באמת נותנים לכם יחס, שאכפת להם מכם ושהם אפילו לא רואים בכם פרטנר לגיטימי - כנראה שאת הטנגו הזה, הם רוקדים לבד. ואם הם רוקדים לבד, הם לא ירצו שתרקדו איתם.

הם לא ירצו שתרקדו איתם
הם לא ירצו שתרקדו איתם © צילום: Getty Images

הם פוגעניים, גסים ואנוכיים כלפיכם

זהו דבר שעליכם לזהות כמה שיותר מוקדם: אנשים שרוצים בכם לידם, אוהבים אתכם ורציניים כלפיכם, לעולם לא יפגעו בכם בכוונה. אם אתם מרגישים כשק האגרוף האנושי שלהם או רק כ"אקססורי" לחיים שלהם, הם לא רציניים ועליכם לעזוב אותם מיידית.

תפסתם אותם מתעניינים באחרים מבחינה רומנטית, יותר מפעם אחת

יכול להיות שעכשיו אתם יוצאים ואתם שייכים אחד לשני, אבל זה לא מפריע להם להתחיל עם אחרים מאחורי גבכם, ואולי הם אפילו לא טורחים להסתיר זאת מכם. אין דרך קלה להגיד את זה - הם פשוט משתמשים בכם כדי לעורר קנאה, ומערכת היחסים שלכם רחוקה מלהיות רצינית.

אולי הם אפילו לא טורחים להסתיר זאת מכם
אולי הם אפילו לא טורחים להסתיר זאת מכם © צילום: Shutterstock

הם אפילו לא מנסים לגרום לזוגיות לעבוד

פרטנרים רציניים, יעשו הכל בשביל לגרום למערכת היחסים לעבוד, וישקיעו מאמץ בשבילה. אם אתם מבינים שאתם אלה שתמיד צריכים לסדר את העניינים, לתכנן את התכניות, ולהיות רומנטיים עבורם - הם לא באמת רציניים. אתם, אולי, מאוד רציניים לגביהם, אבל להם פשוט "לא אכפת להצטרף".

תגובות