פגוש את הורים: אספנו לכם את הסיפורים הכי מצחיקים ברשת . צילום: shutterstock

פגוש את הורים: אספנו לכם את הסיפורים הכי מצחיקים ברשת

רובנו חוששים מהפגישה עם ההורים וחושבים שזה פשוט לא יעבור חלק. אבל הנה הסיפורים שמוכיחים אחרת, מפי נערים שמספרים שלפגוש את ההורים של בני הזוג עבר בכיף ובנעימים למרות הפאדיחות שלהם

במערכת היחסים ביניכם תמיד מגיע השלב המלחיץ לכאורה בו הגיע הרגע לפגוש את ההורים של בני הזוג. אנחנו בטוחים שגם אתם נלחצים מהרגע ולכן קחו נשימה, לכן בנוסף לכתבה הזו סידרנו לכם את כל הטיפים לאיך להגיד להורים שיש לכם חבר. בנוסף, קראו את הסיפורים הבאים כדי להבין שהמפגש עמם יכול לעבור ממש בכיף, לא כמו שחשבתם, לצערנו הסיפורים אנונימיים אבל זה לא הופך אותם לפחות מצחיקים וחמודים!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

שאלות נוקבות

"כאשר בן הזוג שלי בא לבקר אותי ואת הוריי בפעם הראשונה, אבא שלי שאל אותו שאלות נוקבות וקשות כאלה כל הערב. בסוף הערב החבר שלי ממש נשבר נפשית 'מהחקירה', אמר להתראות והתחיל ללכת לכיוון הדלת. בנקודה הזו של המפגש הכלבה שלי ישבה על הברכיים של אבא שלי, ואבי דחף אותה ממנו אל החבר שלי מבלי להתכוון. הכלבה ממש פגעה בחבר שלי והוא חשב שעשינו את זה בכוונה, לכן הוא אמר לאבא שלי "אני מבין שאתם לא אוהבים אותי, זה בסדר כי אני כבר עוזב". אבא שלי מעולם לא התנצל כל כך כמו שהוא התנצל אז. היום הוריי והוא חברים טובים".

© צילום: shutterstock

 

סלט שולחני

"פגשתי את ההורים של החבר שלי בארוחת ערב משותפת. בזמן ארוחת הערב מרוב לחץ לא הפסקתי לרעוד, שכמובן שכאשר הייתי באמצע לקחת מהסלט, הפלתי את כל קערת הסלט על השולחן. חשבתי לעצמי שזה ממש אסון וכבר דמיינתי איך הכל מתפקשש, והחבר שלי כדי להקל על האווירה לקח את המזלג שלו ואכל מהסלט הישר מהשולחן. ההורים שלו התחילו לצחוק ואני חשבתי לעצמי באותו הרגע שאני אתחתן איתו מרוב ההצלה שהוא עשה לי".

בדיחה מלחיצה

"כשהבאתי את החבר שלי לפגוש את הוריי, אבא שלי התחיל לספר לשנינו סיפור קורע לב על בחור שבשנות התיכון הכניס בטעות בחורה להיריון והביא איתה ילד לעולם. הוא סיפר שהילד שהובא לעולם היה הוא, ושנינו היינו בהלם. לא יכולתי להפסיק לחשוב ש"זה הסיפור שאתה מספר מול החבר שלי בפעם הראשונה שאתה פוגש אותו?" דקה אחרי שסיים לספר, סיפר לנו כי הוא המציא את כל הסיפור וזו בדיחה. אין ספק שזה 'שבר את הקרח' והאווירה הייתה מאד טובה אחר כך".

חייב ללכת

"כשהייתי צעיר הייתי נער מאד ביישן, ובאתי להכיר את הוריה של החברה שלי. שתינו תה ביחד ולאחר שסיימתי את התה שלי, התכוונתי להגיד להם תודה רבה אבל במקום זאת אמרתי "תודה רבה, להתראות!", כשבכלל לא התכוונתי ללכת ולא היה נראה שאני הולך. עם זאת, ברגע שאמרתי את שאמרתי הייתי חייב ללכת, לכן קמתי ויצאתי מבלי להביט לאחור, הייתי מאד מובך, וגם היא".

© צילום: shutterstock

המריח הוא המסריח

"כאשר החבר שלי (שהיום הוא בעלי) בא לפגוש את הוריי בפעם הראשונה, החתולה שלי באה לברכו בדלת, והיא הייתה חתולה מאד בררנית. החתולה לא הפסיקה להריח אותו ובשלב מסוים התחילה להקיא על כל הנעליים שלו, וכך נוצר הרושם שהוא מסריח, ההורים שלי בחיים לא ישכחו את זה".

מפגש אינטימי

"כשהגעתי להכיר את הוריה של בת זוגתי מיד הלכתי לשירותים כי הם עוד לא הגיעו. לצערי, הדלת לא ננעלה, ואחרי כמה דקות שבהן עדיין הייתי בשירותים, הדלת נפתחה לחלוטין ומולי עמד גבר בחליפה מפוארת, אבא שלה. ישבתי שם עם המכנסיים למטה, לא יודע מה לעשות עם עצמי, והדבר היחיד שיכולתי לחשוב לומר באותו הרגע היה: "היי, אשתך בבית? שאכיר גם אותה".

תגובות