הרע שהוא טוב: הדברים ה"רעים" אך המחזקים בזוגיות. צילום: fotolia

הרע שהוא טוב: הדברים ה"רעים" אך המחזקים בזוגיות

יש בראשנו סטראוטיפים רבים בנוגע לאיך מערכת יחסים צריכה להיראות ואלו דברים רעים בה צריך להעיף הצידה. אולם, הנה בעצם כמה דברים "רעים" שלעיתים קרובות קיימים בזוגיות ולמעשה רק הופכים אותה לטובה וחזקה יותר

יש המון דברים שקורים במערכת יחסים והייתם מעדיפים שלא יקרו. הייתם רוצים להעיף אותם הצידה ושמערכת היחסים בינכם לבין בני הזוג תהיה מושלמת. האומנם, מחקרים מוכיחים יש דברים הקיימים בזוגיות שלמעשה רק מחזקים אותה ומהדקים את הקשר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ריבים

כאשר אין ריבים בכלל במערכת יחסים, גם אין אמון. אם אתם שומרים את הרגשות שלכם לעצמכם, אי אפשר לשנות כך דברים שמפריעים לכם בכלל. קונפילקטים וריבים עוזרים לכם לשחרר את הכעס שלכם ורגשותיכם האמיתיים ולספר לבן הזוג מה אתם לא אוהבים. אתם תמצאו את הנקודות החלשות האחד של השני ותלמדו להסתדר ולהבין אחד את השני.

© צילום: fotolia

פלירטוטים

עם כל כמה שפלירטוטים עם אחרים נראה לנו כדבר שלילי שעלול להטריף אותנו, מחקרים מראים כי פלירטוטים מגבירים את המשיכה ביניכם. כאשר אנחנו מפלרטטים, זה גורם לנו להרגיש מושכים ובעלי עוצמה, מה שמעלה לנו את המצב רוח ואת הביטחון העצמי. זה דבר קריטי להביא את האנרגיה הזו למערכת היחסים שלכם.

© צילום: shutterstock

אגואיזם

כדי לשמור על מערכת היחסים שלכם בריאה, זה חשוב שתדאגו לעצמכם ותעמדו על שלכם. עצבו לכם את הגבולות החשובים לכם, ואת המרחב הפרטי שלכם שכאשר אתם ביחד עם בני הזוג, זה בסדר שלבין הזוג לא תהיה גישה אליו כי הוא פרטי, כנ"ל על תחביבים וכיוצא בזה שהם פשוט - שלכם בלבד.

"זה בסדר שיהיו לכם תחביבים משלכם" © צילום: shutterstock

משברים

כל זוג אפשרי עובר משברים מפעם לפעם. זה למה זה כל כך חשוב ללמוד כיצד מתגברים עליהם ושיש להתגבר עליהם, לא משנה כמה חמור המשבר נראה. לא לנסות בכלל ולוותר, זו טעות. כמובן שאם אותו משבר (למשל בגידה) במידה וסלחתם על כך לבני הזוג, מתרחשת בשנית, אז זו כבר נורה אדומה ויש לפעול אחרת.

© צילום: shutterstock

מרחק

אם אתם מהזוגות האלה שתמיד ביחד, אז בסופו של דבר מערכת היחסים ביניכם תדעך ואף תהיה משעממת. זה יגרום לכם להתייחס לפרטנר שלכם כאל מובן מאליו, ולחיות במערכת היחסים ללא שום חידוש או ריגושים, וחבל.

© צילום: Shutterstock
תגובות