מתאהבים בקריאה: המלצות לספרים רומנטיים ממכרים. צילום: fotolia

מתאהבים בקריאה: המלצות לספרים רומנטיים ממכרים

מחפשים ספרים חדשים על המדף לקרוא? מחפשים אהבה, ריגושים ורומנטיקה? אנחנו כאן עם הכתבה שמסדרת לכם את ההמלצות הכי שוות לספרים הכי אוהבים ורומנטיים על המדף. תיהנו!

בשנה שעברה עשינו לכם כתבה מיוחדת עם המלצות לספרים הכי רומנטיים של שנת 2016. השנה, אנחנו חוזרים עם המלצות שונות שאישית, אהבנו הרבה הרבה יותר. אז אם אתם אוהבים את ז'אנר הרומנטיקה בספרים, ומחפשים חומרים חדשים לקרוא ולהתאהב בהם, אנחנו כאן בשביל לסדר לכם את השנה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הכל, הכל - מאת ניקולה יון

אין מצב שלא שמעתם על רב המכר של הקיץ שלאחרונה אף יצא לו עיבוד לסרט. הכל הכל קצת מזכיר את "אשמת הכוכבים" המוצלח, אבל גם מצליח לרגש אותנו. מדובר בסיפור על ילדה בת 17, מאדי, שיש לה מחלה נדירה שנקראת "כשל חיסוני חמור", האוסרת עליה לצאת מהבית ולראות אור יום אמיתי. יום אחד, לאחר 17 שנה שהיא נעולה בפנים, לבית ממול עובר בחור צעיר בגילה, אולי, שהיא מתאהבת בו נואשות. השניים מנהלים רומן אסור במהלכו מאדי מגלה דברים מפתיעים על עצמה, על מערכות יחסים ועל המחלה שהיא חולה בה כל ימי חייה. סיפור האהבה היפייפה הזה בין השניים משכיח ממנה את המחלה ועוזר לה להבין שהיא מיוחדת אך בדיוק כמו כולם. מרגש, יפייפה, שובר לבבות ושווה קריאה.

למי זה מתאים מבחינת גילאים? 12 ומעלה

© צילום מסך, אתר "צומת ספרים"

אחרי שהתנגשנו - מאת אנה טוד

על הספר הראשון בסדרה המלצנו בשנה שעברה, ועכשיו שקראנו את השני אנחנו עוד יותר מורשמים ומאוהבים. הספר השני מגולל את המשך מערכת היחסים הבעייתית של הרדין בן ה-21 וטסה בת ה-19, לאחר שהתגלה הסוד הנורא שהסתיר ממנה הרדין במהלך כל מערכת היחסים ביניהם (שכמובן כדי לא להרוס, לא נגלה לכם מהו). מי מכם שקרא את הראשון וימשיך לשני, יגלה שמבחינת הדינמיקה מבין השניים, בה הרדין טועה ומתנצל, לא משתנה, אך דברים רבים מפתיעים קורים בהמשך ואלו גורמים לנו פשוט לא להתנתק מהספר. (אנחנו רציניים, זה ספר של 678 עמודים שקראנו אותו בארבעה ימים בלבד).

למי זה מתאים מבחינת גילאים? 16 ומעלה

© צילום מסך, אתר "סימניה"

נפילה - מאת לורן קייט

גם הספר הבא עובד לסרט קולנוע ממש לאחרונה. רוב הביקורות על הסרט היו שהספר הרבה הרבה יותר מוצלח, ובתור כאלה שגם ראו את הסרט וגם קראו את הספר, אנחנו יכולים להגיד שאנחנו בוודאות פחות מסכימים איתם. הספר מספר את סיפורה של לוס, נערה בת 17 שבעקבות אישום בפשע שלא עשתה נשלחת לפנימייה לנוער עבריין. בפנימייה היא מכירה שני בחורים יפי תואר שנלחמים עליה, אליהם היא מרגישה קשר נפשי ורוחני עמוק שאינה מסוגלת לתארו במילים. במהרה היא מגלה, ששני הבחורים שנלחמים על ליבה כבר הרבה יותר זמן ממה שהייתה חושבת, הם אינם רגילים, ו...נפלו מהשמיים. נתאר אותם כך למי מכם שלא קרא את הספר או ראה את הסרט, ומוטב שלא נהרוס לו. סיפור אהבה משולש מלא באקשן, קסם, מעט קיטשיות וסקרנות. ספר שסחף אותנו, טלטל, והצליח להכניס אותנו לתוכו באמצעות סיפור האהבה המדהים שמתואר בו. מומלץ!

למי זה מתאים מבחינת גילאים? 12 ומעלה

© צילום מסך, אתר "סימניה"
תגובות