עדיף מאוחר מאשר אף פעם: זוג צילם תמונות חתונה 60 שנה לאחר שהתקיימה. צילום מסך, אתר "boredpanda"

עדיף מאוחר מאשר אף פעם: זוג צילם תמונות חתונה 60 שנה לאחר שהתקיימה

מה קורה כשמחליטים להנציח אהבה כל כך גדולה באירוע מיוחד במינו, מפואר ומרגש, אבל אין תמונות להצגה מהחתונה? כמובן, מצלמים אותן 60 שנה אחרי

הכל התחיל בשנת 1957, כאשר רוזה ורוסו החליטו להתחתן ולהתחיל פרק חדש בחייהם, וכמו בכל חתונה, גם אצלם ההכנות היו מרובות: סבה של רוזה קישט את הגן, דודתה אפתה את העוגה והתופרת עבדה על שמלת הכלה. למרבה הצער, תקציב החתונה היה מצומצם מאוד, ושכירת צלם נחשבה להוצאה מיותרת.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

המשפחה התאספה לכבוד החגיגה, הטקס היה פשוט ולא מוגזם (כמו הטקסים שאוהבים לערוך בימינו) והתמקד בעיקר באהבתם הנצחית של הזוג. בלב הזוג הצעיר הייתה האמונה לבנות חיים טובים יחדיו.

אמנם הכל נשמר בזיכרונם; אך יחד עם זאת, לאחר שישים שנות נישואים, תשעה ילדים, שישה עשר נכדים וארבעה נינים, זה ממש לא בסדר שלרוזה ולרוסו אין אפילו תמונה אחת של יום נישואיהם.

רוזה ורוסו ביום חתונתם המשוחזר
רוזה ורוסו ביום חתונתם המשוחזר © צילום מסך, אתר "boredpanda"

על מנת לכפר על העניין, משפחתם הגיעה אל צלמת בסאו פאולו שהסכימה לעזור לשחזר ולהמחיש את תצלומי החתונה של הזוג, שישים שנה אחרי שהם אמרו לראשונה את נדריהם.

המשפחה, החברים והצלמת נרתמו למשימה, ובשיתוף פעולה החלו בהכנות לחתונה המשוחזרת, בתקווה לצייר מחדש את הרגע שבו הכל החל.

צוחקים ומאושרים, ממש כמו פעם
צוחקים ומאושרים, ממש כמו פעם © צילום מסך, אתר "boredpanda"

הכלה המובגרת לבשה שמלת מעצבים מיוחדת; בעוד החתן המבוגר לבש חליפת שלושה חלקים, עניבת פרפר וכובע שטוח. הגן כולו היה מכוסה באורות, פרחים וקישוטים מרהיבים. ואיך אפשר שלא לציין, ש"יום החתונה מחדש" צולם במלואו, כדי לפצות על התמונות שלא צולמו כשהזוג נישא בפעם הראשונה.

עדיף מאוחר מאשר אף פעם
עדיף מאוחר מאשר אף פעם © צילום מסך, אתר "boredpanda"

התמונות שהתקבלו מקסימות במיוחד, וישמשו כמזכרת מדהימה לנכדים ולנינים. בנוסף לכך, התמונות הללו הן גם תזכורת לכולנו כי אהבה אמיתית עדיין קיימת - ויש אפילו אהבה שיכולה להימשך 60 שנה, ועדיין להיות מלאה בעצמה, רומנטיקה וריגוש, ממש כמו בפעם הראשונה.

המון מזל טוב!
המון מזל טוב! © צילום מסך, אתר "boredpanda"
הכלה היפהפייה
הכלה היפהפייה © צילום מסך, אתר "boredpanda"
אוו, כמה רומנטי!
אוו, כמה רומנטי! © צילום מסך, אתר "boredpanda"
© צילום מסך, אתר "boredpanda"
© צילום מסך, אתר "boredpanda"
תגובות