מעוררת השראה: אתגר האינסטגרם החדש של אשלי גרהאם. צילום מסך מהאינסטגרם

מעוררת השראה: אתגר האינסטגרם החדש של אשלי גרהאם

דוגמנית המידות הגדולות ומובילת הדעה, אשלי גרהאם, משיקה אתגר חדש באינסטגרם, המעודד נשים לאהוב את הגוף שלהן. דמי לובאטו, טרייסי אליס רוס ודניאל ברוקס הן הנשים החזקות והמשפיעות שאותגרו על ידי הדוגמנית

השבוע (ב') התחילה הדוגמנית אשלי גרהאם אתגר ברשת החברתית, שמזמין נשים בכל הגילאים, הצבעים והצורות לשתף מה הן מרגישות לגבי הגוף שלהן. מטרתו של האתגר היא להעריך את היופי שטמון בכל אחת ואחת ולבטל את חשיבות המידה והמשקל. יו גו גירל!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

האתגר החל באינסטגרם, תחת ההאשטאג #ImNoAngel ("אני לא מלאכית"), כמעין "התגרות" בדוגמניות הרזות והחטובות של מותג ההלבשה התחתונה "ויקטוריה'ס סיקרט", המכונות "המלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט".

"אם לומר את האמת, לא בכל יום שאני מתעוררת אני מרגישה שאני אוהבת את הגוף שאני נמצאת בו. לקח לי הרבה שנים לאהוב את הקימורים שלי, את הצלוליט ואת סימני המתיחה. אני רוצה לעודד את כולכן לאהוב את כל זה!", אומרת גרהאם כאשר היא מצביעה על גופה, ולאחר מכן אל עבר המצלמה, כמעין מחווה לגוף של הצופה. המאותגרות הראשונות הן לא אחרות מאשר המשפיעניות הגדולות טרייסי אליס רוס ודניאל ברוקס, והזמרת מעוררת ההשראה דמי לובאטו, אשר התמודדו בעצמן עם בעיות של דימוי גוף והתגברות מוצלחת עליהן, כל אחת בצורה כזו או אחרת. 

גרהאם הקדישה את האתגר לקרן "I Am B.E.A.U.T.I.F.U.L", ארגון המוקדש לעידוד הערכה עצמית ומנהיגות נשית בכל הגילאים, והזמינה את המשתתפות והצופות לתרום לארגון ולתמוך בו. גאים בך!

תגובות