נורה אדומה: כך תדעו אם אתם שקועים מדי במערכת היחסים שלכם. צילום: Shutterstock

נורה אדומה: כך תדעו אם אתם שקועים מדי במערכת היחסים שלכם

אם אתם מרגישים שאתם שקועים מדי במערכת היחסים שלכם, דעו שהדבר יכול להצביע על מערכת יחסים שהיא לא בריאה במיוחד. הכתבה הבאה תעזור לכם להבין את המצב

ברוב הפעמים, זוגיות היא לא דבר שנשאר למצח, ולכן יש לדעת להבדיל בין זוגיות אוהבת ומאושרת, לבין זוגיות שהיא לוחצת ואובססיבית, למרות שזה לא תמיד קל. קראו וגלו - האם אתם שקועים מדי במערכת היחסים שלכם?

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

השיחות החברתיות שלכם מסתכמות בנושא אחד ויחיד

והנושא היחיד הזה הוא הזוגיות שלכם, כמובן. עליכם לדאוג שהדברים ישארו מאוזנים: ברור שאם אתם בתחילתו של קשר זוגי, אז טבעי שתדברו עליו ללא הרף; אך אם עבר זמן מאז שנכנסתם לקשר, ואתם עדיין לא מפסיקים לדבר עליו - זוהי נורה אדומה...

אתם לא מפסיקים לשתף, גם ברגעים לא מתאימים

לא משנה כמה טוב לכם בזוגיות - יש גבולות די הגיוניים שראוי לא לעבור. לעיתים יש סיטואציות או מקרים מסויימים בהם פשוט לא מתאים להעלות סיפור "רומנטי" שקרה לך עם בן או עם בת הזוג. קצת טאקט לא מזיק לאף אחד! אם אתם מרגישים צורך בלתי נשלט לשתף על מערכת היחסים שלכם לעיתים תכופות מדי, אתם בהחלט שקועים בבועה זוגית.

יש דבר שנקרא
יש דבר שנקרא "טאקט" בעולם הזה... © צילום: Fotolia

אתם חווים חוויות מיוחדות רק עם בן או עם בת הזוג

ובאופן כללי, חיי החברה שלכם מסתכמים ביציאות הזוגיות של שניכם. אמנם לשמוע על סרט חדש ולרצות לראות אותו עם בן או בת הזוג זה טבעי, אתם אוהבים וקרובים, ובוודאי רוצים לחלוק חוויות - אך נראה כי קצת איבדתם את החברים שלכם בתוך כל הזוגיות הזו. אולי בפעם הבאה כדאי שתלכו לסרט עם חבר טוב או חברה טובה?

כשמנסים להשיג אתכם בטלפון, מתקשרים מיד לבני הזוג שלכם

תנו לנו להסביר את זה ככה - החברים שלכם פשוט יודעים, שבכל רגע נתון, אתם עם בני הזוג שלכם, ולכן לא תענו לטלפון. ומבחינתם, אם אתם עם בני הזוג - יש סיכוי גדול יותר שמלאך המוות יענה לטלפון מאשר שאתם תענו.

מה הסיכוי שתענו לטלפון?!
מה הסיכוי שתענו לטלפון?! © צילום: Shutterstock

הסביבה הקרובה מזרימה רמיזות

נסו להיות קשובים לדברי הסביבה (לא בהכרח למה שנאמר בכעס או בעצבים), כיוון שמה שנאמר בחצי צחוק יכול להיות מה שהם באמת מרגישים. זו יכולה להיות אמא שלכם שאומרת כבדרך אגב "מתי נראה אותך פה?", האח הגדול שאומר כי הוא מרגיש שאתם מתייחסים לבית כאכסניה בלבד או החברים שלכם, ששוב סירבתם לפגישה עימם והם עונים ב"שוב אתם נפגשים עם בני הזוג?" נקו את האוזניים והסיקו מסקנות!

בני הזוג פושטים על השגרה שלכם

נראה שאם נוציא את בני הזוג שלכם מהשגרה היומית שלכם, אתם פשוט לא תדעו מה לעשות. נסביר זאת בצורה קצת אחרת - אם אתם הולכים עם בני הזוג בבוקר לבית הספר, אוכלים צהריים עם בני הזוג, עושים סיבוב קניות עם בני הזוג אחר הצהריים, ומתכתבים לאורך כל היום הנותר עם - כן, ניחשתם נכון - בני הזוג, מצטערים להיות אלו שמבשרים לכם, אבל... אתם מגזימים!

את האמת - לא נמאס לכם?!
את האמת - לא נמאס לכם?! © צילום: Fotolia

החברים הפסיקו לרדוף אחריכם - ואפילו לא שמתם לב לכך

החברים הקרובים כבר התייאשו מלהזמין אתכם לשבת לידם בהפסקה ולהיתקל בסירוב, מלהציע לכם להיפגש ותמיד לשמוע ב"לא" כי אתם שוב יוצאים לדייט, ובכלליות - הם כבר התייאשו מלהילחם על הקשר שלכם. אף אחד לא אוהב להרגיש גלגל שלישי, ולכן החברים שלכם התרחקו מכם. חשוב שתזכרו: זוגיות היא לא לנצח, אבל חברות כן, ולכן - אל תגיעו למצב שבו אתם נשארים לבד! אף אחד לא רוצה להישאר לבד, אתם עוד תתחרטו על כל העניין.

תגובות