במיוחד ליום כיפור: הדרכים הכי רומנטיות לבקש סליחה. צילום: gettyimages

במיוחד ליום כיפור: הדרכים הכי רומנטיות לבקש סליחה

יום הכיפורים הינו הזמן המושלם בשנה לכפר על חטאינו ובין היתר להגיד סליחה לאהובים שלנו שברור שמבלי להתכוון, כתוצאה מהיותנו בני אדם, פגענו בהם. ולמי מכם שמתלבט כיצד, הנה כל הדרכים הכי רומנטיות ומרגשות לומר סליחה. בהצלחה!

יום הכיפורים שחל ממש היום (ו') הינו הזמן הכי אידיאלי להגיד סליחה לאלו שאנחנו אוהבים. במיוחד למאורע, הנה הן הדרכים הכי רומנטיות להגיד סליחה על מעשיככם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

סליחה במחבואים

הדרך המקורית הראשונה באמצעותה אפשר לבקש סליחה היא באמצעות פתקים. עשו לבן זוגכם משחק שמדמה ממש את "חפש את המטמון", אפשר גם ברחבי הבית, עשו מסלול מסודר בתוך הבית כאשר בכל נקודה מסתתר פתק, שמתחיל ב"לא הייתי צריך לעשות את מה שעשיתי לבחור\ה כל כך... השלימו אתם". בסוף המשחק יכול לחכות להם פרס מתוק (המלצת המערכת: שוקולד!) שלגמרי ישכיח מהם את מה שקרה.

מכתב מרגש

בתכלס, אין יותר טוב ממילים, ומילים בדרך כלל עושות את שלהן. שבו טוב טוב 'וחשבו על מה שעשיתם' כפי שאומר הפתגם, וכתבו את כל אשר על ליבכם. אנחנו בטוחים שהאהובים שלכם יתרגשו מכך שתזכירו להם במכתב כמה למרות המעשה שעשיתם אתם אוהבים אותם כל כך וכמובן מצטערים ומתחרטים, בהצלחה!

© צילום: gettyimages

זר פרחים

לבחורה, אין דבר היותר טוב מלקנות זר פרחים גדול ומושקע שבו הפרח האהוב עליה, עם פתק אישי ורומנטי מוצמד לזר. זו מחווה רומנטית ידועה ומושקעת שאם מוסיפים לה את הטאץ' האישי שלכם היא באמת יכולה להיות כל כך משמחת ומכפרת. אנחנו יודעים שאם לנו היו מביאים זר פרחים, היינו לגמרי מתים עליכם... רק אומרים.

במאמץ

אין מה לעשות, סליחה וקבלת ההתנצלות אינם דברים של מה בכך שקורים בקלות, ולכן אל תצפו שבן הזוג שלכם מיד יקבל אותה, ואל תחשבו בקטן, כמו שאומרים. אם עשיתם משהו שמצריך התנצלות גדולה, כנראה שגם האמון ביניכם לבן הזוג הופר, ובמאמץ יש לחבר שוב את החתיכות. הראו לבן הזוג כל יום מחדש שהוא יכול לסמוך עליכם וכמה אתם אוהבים ומכירים אותו. מעשים הולכים גם כן מצוין לכן בכל ערב בשבוע למשל אתם יכולים ללכת לדייט אחר ומקורי שבן הזוג שצריך להתנצל יזם וחשב עליו. בין אם זה ערב סרט עם הסרט האהוב עליהם ונשנושים אהובים, ארוחה במסעדה האהובה או כל מקום ופעילות שבן הזוג אוהב - לכו לשם והשקיעו בהם, מגיע להם.

© צילום: shutterstock

קטע סטנדאפ מקורי או ערב שירה ביתי

הרעיון הזה הולך במקביל לפיתרון השני שהצענו הלא הוא המכתב המרגש. לאחר תקופה של זוגיות אתם הרי מכירים את בני זוגכם ולכן אם תקחו ערב אחד בשבוע, ובו תכתבו קטע סטנדטאפ על הרגעים הכי מצחיקים שלכם ביחד, בדיחות פרטיות ומשותפות רק לכם, או לחילופין במקום מכתב תכתבו לאהובים שלכם שיר אישי ומקורי, אנחנו בטוחים שכך תגיעו לליבם. 

בהצלחה וגמר חתימה טובה לכל גולשי פרוגי!

תגובות