כך תדעו: האם בני הזוג שלכם באמת בשלים לזוגיות?. צילום: Shutterstock

כך תדעו: האם בני הזוג שלכם באמת בשלים לזוגיות?

העובדה שאתם ובני זוגכם נכנסתם למערכת יחסים, לא באמת אומרת שהם מוכנים אליה. איך ניתן לדעת אם בן או בת הזוג באמת מעוניינים בזוגיות? כל הטיפים לפניכם

אנחנו בטוחים כי לא פעם ולא פעמיים מצאתם את עצמכם תוהים: האם בני הזוג שלכם באמת רוצים להיות אתכם? האם הם באמת מוכנים למערכת יחסים? איך מתנהג מישהו שמוכן לזוגיות ורוצה בה? איך מתנהג מישהו שלא מוכן לזוגיות? זה הזמן להפסיק לשבור את הראש ולשאול שאלות, מאחר ואספנו לכם נקודות חשובות, אליהן כדאי לשים לב. כך תדעו אם בני הזוג שלכם באמת בשלים לזוגיות.

 עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הסכמה הדדית

אחד הדברים החשובים והבסיסיים ביותר במערכת יחסים היא הסכמה הדדית - על הזוגיות להתקדם בקצב המתאים לשני הצדדים. אם מצאתם את עצמכם אי פעם בסיטואציה בה בני הזוג שלכם דוחפים אתכם למקום אליו אתם לא מוכנים או רוצים להתקדם, בלי אפילו להקשיב לכם ולנסות להבין אתכם - כנראה שהדבר מצביע על כך שהם לא מוכנים למערכת יחסים רצינית. אתם לא אמורים למצוא את עצמכם במצב בו אמרתם ״לא״ כמה וכמה פעמים והצד השני לא מוכן להקשיב, או בהרגשה שקשה לכם לשמור על העמדה שלכם. אדם אשר באמת ירצה להיות אתכם יתנהג בדיוק ההפך: הוא תמיד ידאג שתרגישו בנוח, ולא ינסה להוציא אתכם מאיזור הנוחות שלכם. זכרו שבמערכת יחסים בריאה, בני הזוג אמורים לצעוד יחד.

במערכת יחסים בריאה, בני הזוג אמורים לצעוד יחד © צילום: Getty Images

לדעת כמה שיותר

בני זוג שאוהבים ומעוניינים אחד בשני, תמיד ירצו לגלות כמה שיותר פרטים אחד על השני. אם בני הזוג שלכם באמת מעוניינים בקשר איתכם, הם ירצו לדעת עליכם כמה שיותר – מהפרטים הקטנים ביותר, כמו מהו בעל החיים האהוב עליכם; עד לפרטים הגדולים ביותר, כמו מה תרצו להיות כשתהיו גדולים. הם אמורים לרצות ולגלות עליכם כמה שיותר מידע חדש שיעניין אותם, ולא לפטפט רק על עצמם. אם בני הזוג שלכם עסוקים רק בעצמם ולא רוצים לדבר איתכם על מה שחשוב לכם שידעו - אז אולי הם לא באמת מעוניינים במערכת יחסים רצינית.

בני זוג תמיד ירצו לגלות כמה שיותר פרטים אחד על השני © צילום: Fotolia

להיפגש, ולא רק ברשת

אדם שבאמת מעוניין בקשר רציני עמכם, ירצה להיפגש ולבלות איתכם כמה שיותר. בני הזוג שלכם אולי מדברים איתכם המון בווצאפ ובטלפון, אך הם לא אמורים להסתפק רק בזה - הם אמורים לרצות לראות אתכם במציאות, ולא רק דרך תמונת פרופיל. אם בני זוגכם לא עושים מאמץ ליצירת קשר ולא יוזמים פגישות של שניכם, יכול להיות שהם אינם רציניים לגבי מערכת היחסים שלכם. ואל תתנו להם להשתמש בתירוץ השחוק, שהם "עסוקים" ושאין להם זמן לדבר ולהיפגש - בואו נודה באמת, אם הם באמת היו רוצים, הם היו מפנים זמן על מנת לבלות איתכם.

הם אמורים לרצות לראות אתכם במציאות
הם אמורים לרצות לראות אתכם במציאות © צילום: Shutterstock

פנויים באופן רגשי

מערכת יחסים אינה יכולה להתקיים ללא תקשורת בריאה בין בני הזוג. בני הזוג שלכם אולי מספרים לכם על מפגשים עם החברים, או על סרט מעניין שראו - אך מה לגבי הדברים החשובים באמת? האם הם מתייעצים איתכם ומשתפים אתכם בדברים הקשורים לרגש? אם בני הזוג שלכם נמנעים מלדבר איתכם על מערכת היחסים עצמה, או על כל נושא אחר הדורש חיבור לרגש - הדבר עלול להצביע על כך שהם אינם פנויים רגשית למערכת יחסים ולא מוכנים לאחת כזאת. זכרו שמערכת יחסים תקינה לא תוכל להתקיים ללא כנות ופתיחות בין שני הצדדים.

האם הם מתייעצים איתכם ומשתפים אתכם בדברים הקשורים לרגש?
האם הם מתייעצים איתכם ומשתפים אתכם בדברים הקשורים לרגש? © צילום: Shutterstock
תגובות