זוגיות בשלט רחוק: "אם באמת נרצה, הקשר שלנו יצליח". צילום: Shutterstock

זוגיות בשלט רחוק: "אם באמת נרצה, הקשר שלנו יצליח"

מערכת יחסים בשלט רחוק יכולה להיות מתישה לפעמים, אבל מצד שני יש דבר מהנה בגעגוע ובציפייה לפגישה פנים מול פנים • טור אישי על זוגיות בשלט רחוק

בתקופה האחרונה, ניסיתי לצאת מגבולות העיר שלי, ולהכיר אנשים חדשים ממקומות חדשים. כך, הכרתי את בן הזוג שלי, שגר במרחק נסיעה של יותר משעתיים ממקום מגוריי. בחרתי להיכנס איתו לזוגיות, למרות המרחק. אמנתי שיש דברים גדולים יותר וחשובים יותר בזוגיות ובאהבה.

 עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לקח לנו הרבה זמן לתכנן את הדייט הראשון שלנו, ובעיקר לקבוע את המקום שבו ניפגש. לבסוף, הוא נסע עד אליי. היו לי רגשות מעורבים; מצד אחד, שמחתי שהוא מוכן לנסוע בשבילי את כל הדרך הארוכה הזו, ומצד שני, הרגשתי מעט אשמה על כך ש"הטרחתי" אותו; אבל זה בהחלט היה שווה את זה - יומיים לאחר הדייט הראשון, הפכנו לזוג באופן רשמי.

"יומיים לאחר הדייט הראשון, הפכנו לזוג באופן רשמי" © צילום: Getty Images

היחסים שלנו לא זכו לתמיכה מצד החברים והמשפחה. החברה הכי טובה שלי, למשל, הכינה לי רשימה של "בעד ונגד" מערכת היחסים שלנו, כלומר, אם עלינו להיפרד או לא. למרות שתפקידה בתור החברה הכי טובה הוא להגן עליי, הסברתי לה שאני לא מתכוונת להיפרד ממנו בגלל דברים שנראו בעיניי שטותיים, כמו מרחק. ישנם קשרים שחזקים יותר מהכל, ואני מאמינה שהקשר שלנו הוא אחד מהם. הרי שנינו ידענו לאן אנחנו נכנסים, ועדיין רצינו בקשר הזה; ואני מאמינה שהחבר שלי חושב כמוני, אחרת מה הטעם בקשר שלנו?

"יש דבר מהנה בגעגוע ובציפייה לפגישה של פנים מול פנים"

מערכת יחסים בשלט רחוק יכולה להיות מתישה לפעמים, כיוון שרוב התקשורת בין בני הזוג מתקיימת דרך שיחות טלפון. אבל, יש גם דבר מהנה בגעגוע ובציפייה לפגישה של פנים מול פנים. אף אחד לא אמר כי זוגיות בשלט רחוק היא קלה, ואם מישהו אומר שכן - הוא משקר. אבל מה שנכון - זה שווה את זה.

"זוגיות בשלט רחוק היא לא קלה, אבל זה שווה את זה" © צילום: Shutterstock

אני לא יודעת כמה זמן הקשר הזה יחזיק, ואני עדיין לא בטוחה בהרבה דברים; אני לא מושלמת, ואולי לא כל דבר שאעשה בעתיד, יהיה הדבר הנכון לעשות. אבל האהבה היא הרגשה שניתן לחוש בכל גיל ובכל רגע נתון, ואם באמת נרצה בכך, הקשר שלנו יחזיק מעמד.

תגובות