מערכות יחסים ארוכות: איך לשמור על הריגוש בהן?. צילום: Fotolia

מערכות יחסים ארוכות: איך לשמור על הריגוש בהן?

מנהלים קשר ארוך, ומרגישים שהוא כבר ארוך מדי? מרגישים שהניצוץ כבר נעלם? אנחנו כאן כדי לעזור לכם לשמור על הריגוש במערכת היחסים שלכם

אתם ובני הזוג שלכם אוהבים אחד את השני כבר המון זמן ומנהלים קשר זוגי במשך המון זמן, אבל אתם מרגישים שמשהו השתנה. משעמם לכם יחד, אתם לא מתגעגעים אחד לשני, ובעיקר מרגישים כאילו הזוגיות שלכם איבדה את הקסם שלה. בדיוק בשביל מקרים כאלה, הינה כל הטיפים שיוכלו לעזור לכם לשמור על הניצוץ בזוגיות הארוכה שלכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

דייטים מגוונים

אנחנו בטוחים שיש משהו, שעוד לא עשיתם אף פעם, והייתם רוצים לעשות - אז למה שלא תעשו אותו עם בני הזוג שלכם? זה יכול להיות סנפלינג, טיול רגלי, אכילה במסעדה מפוארת וכדומה. במקום להיפגש ולבזבז את הזמן בלדון על לאן הולכים, החליטו שהדייטים הבאים יהיו מקום לביטוי העצמי של כל אחד. אם אתם אוהבים לצייר, לדוגמא, אולי תלכו יחד לשיעור ציור; ואם בן או בת הזוג שלכם אוהבים לנגן, למשל, אז אולי תנסו לנגן משהו יחד, ותתנו להם להדריך אתכם. וכך, ברגע אחד, הקסם שב למערכת היחסים שלכם.

© צילום: Shutterstock

עשו דברים חדשים יחד

במקום לעשות שוב את מה שאתם רגילים לעשות, נסו למצוא מקומות חדשים לבקר בהם ופעילויות חדשות לעשות. ברגע שתחוו דברים מסעירים ומרגשים יחד - תבינו שיחד אתם הכי טובים, והניצוץ ישוב מבלי לשים לב.

© צילום: Getty Images

הפתיעו זה את זו

לעיתים, כל מה שצריך הוא הפתעה מתוקה, שתזכיר לבני הזוג כמה הם אוהבים אחד את השני וכמה טוב להם יחד. זה לא חייב להיות משהו גדול - שיר על גיטרה, בילוי מפתיע בחוף הים ואפילו מכתב אהבה אישי יכולים לעשות את העבודה בצורה מדהימה.

© צילום: Shutterstock

מחוות קטנות והערכה גדולה

נסו להביע את אהבתכם במעשים: פתק קטן בתחילת היום, הודעה מתוקה באמצע היום או אפילו שוקולד בסופו יכולים להעלות את מצב הרוח בצורה פלאית! בנוסף לכך, הדבר יגרום לבני הזוג שלכם להעריך אתכם פי מיליון, והניצוץ הזוגי יבער מתמיד.

בית
בית © צילום: Shutterstock

אמצו מנהג זוגי

בחרו לעצמכם "מסורת", ודבקו בה. ברגע שיהיה לכם למה לצפות, הקשר יקבל משמעות חדשה והזוגיות תהפוך למרגשת יותר ולמעניינת יותר. הליכה יחד לבית ספר, בילוי שבועי בפארק או זלילת גלידה אחרי כל מבחן הן דוגמאות מצוינות לזה.

בית
בית © צילום: Fotolia

הכי חשוב - אל תשכחו שהכל נעשה למען האהבה שלכם ולמען החזרת הקשר הזוגי שלכם למצבו הטוב ביותר!

תגובות