הסוף למבוכה: דרכים מקוריות להתחיל שיחה עם הקראש. צילום: Shutterstock

הסוף למבוכה: דרכים מקוריות להתחיל שיחה עם הקראש

כמה פעמים רציתם כל כך לעשות את הצעד הראשון עם הקראש/ית שלכם, ולפנות אליהם בווצאפ או בפייסבוק - ופשוט לא ידעתם מה לכתוב? אנחנו כאן עם המשפטים השנונים ביותר, שיעזרו לכם להפסיק להקליד ולמחוק!

אם תמשיכו לחכות שהקראש או הקראשית שלכם ישלחו הודעה ראשונים - בטח תגמרו זקנים עם חתולים (אנחנו לא אומרים שזה רע, אבל זה פחות אידיאלי). לפניכם משפטים מצויינים שיסייעו לכם לפתוח בשיחה עם הקראש, ללא כל חשש למבוכה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"סוף סוף צפיתי בסדרה שהמלצת לי עלייה - צדקת, היא כל כך ממכרת!"

הדבר הקל ביותר הוא להתחיל שיחה מעניין שדיברתם עליו קודם, ולנסות למצוא תחומי עניין משותפים, שיגרמו לשיחה להתפתח יותר ויותר. 

"כולם באים למסיבה הערב, כדאי לך לבוא!"

דרך מצויינת להזמין את הקראש שלכם לצאת, ויחד עם זאת עדיין לשמור על פרופיל נמוך. אל תפחדו להראות להם שאתם נורא רוצים לראות אותם!

"היי, אולי יש לך את השיעורים במתמטיקה? שכחתי מהם לגמרי!"

משפט קלאסי לפתיחת שיחה. לאחר שתקבלו את השיעורים (ותכינו אותם, כמובן), תוכלו להמשיך ולפתח את השיחה; אולי על כמה שהמורה מעיקה, על סעיף מסויים שהיה לכם קשה בשיעורי הבית, או על כמה שאין לכם זמן ועצבים להכין שיעורים והייתם מעדיפים לצפות בסרט הקומדיה החדש שיצא לא מזמן במקום (דייט, מישהו?).

דייט, מישהו?
דייט, מישהו? © צילום: Shutterstock

"לומדים למבחן בבית הקפה ליד בית הספר... נגמרו לי הכוחות. הצילו?"

בואו נודה באמת - אין נחמה יותר מתוקה מלראות את הקראש שלך אחרי יום לימודים ארוך במיוחד. הם בהחלט ישמחו לדעת שהם האדם שעליו אתם חושבים כשאתם רוצים לעשות קצת כיף!

"משעמם בבית... רוצה לעשות משהו כיפי?"

מי אמר שדייטים חייבים להיות מתוכננים באופן קפדני? הראו לקראש שלכם את הצד הספונטני (והנועז) שלכם, והרוויחו זמן איכות איתם יחד!

"חלמתי עלייך אתמול!"

זה אולי נשמע די אובססיבי, ואולי קצת מטריד - אבל סמכו עלינו, ברגע שמקבלים הודעה כזו, אתה לא יכול שלא לתהות על מה היה החלום; והדבר מוסיף טיפה של מסתוריות. דרך מצויינת לגרום לשיחה להמשיך ולזרום.

אז על מה היה החלום?
אז על מה היה החלום? © Shutterstock

"נהנתי מאוד איתך היום, כדאי שנהנה מאוד שוב בקרוב..."

אם יצאתם איתם לאחרונה, ואתם מעוניינים בכך שהקשר יזרום - זו הודעה קצת צינית, כיפית ומשעשעת, ובהחלט תעשה את העבודה.

"נראה לי שכדאי שנלמד יחד למבחן בשבוע הבא. קבענו?"

שניכם יודעים בודאות שעליכם ללמוד למבחן הזה, וזו דרך נהדרת להציע בילוי סטנדרטי. רק שימו לב שאתם באמת מתרכזים בחומר, ולא בקראש שלכם...

"היי לך, מה התכניות שלך להערב?"

הודעה פשוטה למדי, אבל מתוקה מאוד; ואימוג'י מחייך יגרום לה להיראות פלרטטנית, אבל לא יתר על המידה. אולי אפילו תוכלו לשלוח אותה כשהקראש או הקראשית שלכם נמצאים באותו החדר איתכם, וכשתראו שהם מוציאים את הנייד שלהם וקוראים את ההודעה - צרו איתם קשר עין וחייכו. פלירטוט - צ'ק!

פלרטטנים ופשוטים
פלרטטנים ופשוטים © צילום: Fotolia

"בעיה רצינית: אי אפשר להפסיק לחשוב עלייך."

מי לא היה מחייך לאחר שקיבל הודעה כזו? זוהי הודעת פלירטוט נהדרת בשביל לחמם את העניינים, ולו בקצת!

"בוקר טוב, שיהיה לך יום מקסים!"

הודעת 'בוקר טוב' תגרום לקראש שלכם להבין שהם הדבר הראשון שעליו אתם חושבים כשאתם קמים בבוקר - מה שיגרום להם להתחיל את היום במחשבה עליכם!

"אף אחד מהחברים שלי לא רוצה לבוא איתי לסרט החדש היום בקולנוע. אולי תהייה בעניין?"

הודעה מושלמת לשלוח לקראש בסוף השבוע. הוקוס פוקוס - יש לכם דייט!

 
תגובות