מתחממים: הדברים הכי רומנטיים לעשות בחורף.

מתחממים: הדברים הכי רומנטיים לעשות בחורף

היום הוא ה-21 בדצמבר, מה שמבשר על בוא החורף באופן רשמי! קר לכם? תנו לנו ולבני הזוג שלכם לחמם אתכם! אלו הם הדברים הכיפים ביותר לעשות בחורף עם בני הזוג

לפי לוח השנה, החורף אמור להתחיל באופן רשמי ממש היום. בזמן שאנחנו מחכים לגשם שיבוא, כדאי להתחיל להתכונן לחורף ולהצטייד ברשימת הדברים שהכי כיף לעשות בחורף עם בני הזוג שלכם, שיחממו לכם את הלב. עכשיו, כל מה שנותר זה שיירד גשם!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

חורף רומנטי (מדי)

אחד מהדברים הבולטים (והקיטשיים, תרשו לנו לציין) ביותר בחורף הוא, איך לא, הנשיקה בגשם. כמעט בכל סרט או סדרה נוכל לראות זוג אוהבים מתנשקים בזמן שטיפות הגשם מטפטפות על פניהם, וכל זה על רקע מוזיקה רומנטית ומרגשת. אז למה שלא תנסו את זה גם?

מתכרבלים ונהנים

הרוחות סוערות בחוץ והגשם שוטף, והדבר האחרון שבא לכם הוא לצאת החוצה ולהתמודד עם כל מה שקורה שם. לנו יש את הפתרון המושלם: להיזרק על הספה, להזמין את בן או בת הזוג שלכם להצטרף אליכם ולהתכרבל יחד איתם מתחת לשמיכה הנעימה והחמימה. רומנטי, וגם כיף גדול!

מאסטר שף 

במקום לצאת למסעדה, ארגנו לכם ולבני הזוג שלכם דייט בישול! בשלו יחד עם בני הזוג ארוחה טעימה, ערכו שולחן במקום שיהיה לכם חם ונעים בו, ותהנו גם מחוויית ההכנה, וגם מארוחת הגורמה שהכנתם יחד. בתיאבון!

© צילום: Fotolia

משחק ילדים

עם כמה "חנוני" ו"ילדותי" שזה נשמע; משחקי חברה, משחקי לוח או קלפים, הם דרך מדהימה לזמן זוגי בימי החורף הקרים. באינטרנט או אפילו ביוטיוב, תוכלו למצוא שלל משחקים, שיעזרו לכם להעביר את החורף בשעות של צחוק, של יחד ושל כיף עם בני זוגכם. תאמינו לנו - לא תתחרטו.

חיים בסרט

יציאה לקולנוע היא בהחלט פעילות מגבשת וכיפית לבני הזוג; וגם אם אין לכם כוח להתארגן ולצאת לקור שבחוץ - תוכלו להזמין את בני הזוג ל"הקרנה פרטית" ביתית, בה תהנו מפופקורן ביתי, סרט רומנטי, ומזגן שמכוון על חימום של 30 מעלות.

הקרנה ביתית
הקרנה ביתית © fotolia

דייט מוסיקלי

איזה כיף זה לשבת יחד בחדר מחומם, להקשיב לגשם המטפטף בכח על החלון הסגור, ובמקביל לחרוש על כל ערוצי ה-MTV וערוצי המוסיקה ביוטיוב יחד עם בני הזוג ולהרכיב יחד פלייליסט רומנטי זוגי, שיהיה רק של שניכם. תוכלו אפילו גם ליצור מוסיקה יחד, במידה ואחד מכם שר, מנגן, כותב או מלחין, וגם אם לא - זה בסדר, אף אחד לא שומע. מה דעתכם על לכתוב שיר רומנטי?

© צילום: Shutterstock

זכרונות רומנטיים

אם כבר אתם מבלים בבית של אחד מכם, למה לא לנצל את הזמן על מנת להנציח את כל הרגעים המשותפים שלכם יחד במקום אחד ומיוחד? תוכלו להוציא מהמחשב או מהפלאפון את כל התמונות המשותפות שלכם יחד, ולסדר אותם באלבום זוגי. כך תעוררו לחיים זכרונות יפים מהעבר בפעילות אחת חורפית ומאחדת, וגם תהנו לפתוח את האלבום ולהנות מהזכרונות בעתיד. תמיד תוכלו גם להוסיף עוד...

גם לעשות מעשה טוב יחד זה רומנטי

תרומה לקהילה או התנדבות במקום כלשהו תגרום לתחושת סיפוק עצומה בלב שניכם, ובנוסף גם תגבש ותחבר ביניכם. דוגמא למה שתוכלו לעשות הוא, להכין מרק חם וטעים (זוכרים את סעיף "מאסטר שף"?), ולצאת לחלק לנזקקים. גם כיף, גם מאחד וגם מועיל!

לגעת בעבר

תחשבו רגע: האם בכלל יצא לכם לראות איך נראו בני זוגכם כשהיו קטנים, וההפך? לפניכם הפעילות המושלמת לחורף 2017: ערב נוסטלגיה, בו תוכלו לשתף אחד את השני בתמונות ישנות ובסרטונים ישנים ומביכים, מהתקופה שהייתם קטנים ממש והיו חסרות לכם אין-ספור שיניים. אל דאגה, בני הזוג שלכם לא יברחו, הם באמת אוהבים אתכם. בהתחייבות.

 

בדקו: מהו הדייט המושלם עבורכם לחורף?

תגובות