מה לעשות: כשהם לא שולחים הודעה אחרי הדייט. צילום: Fotolia

מה לעשות: כשהם לא שולחים הודעה אחרי הדייט

יצאתם לדייט ואתם מרגישים שהוא הלך טוב, אך עבר זמן וטרם זכיתם לקבל הודעה מאותו הבחור או מאותה הבחורה. מה עושים? הטיפים הבאים יעזרו לכם

הכרתם בחור או בחורה ויצאתם יחד לדייט, נהנתם והיה ממש כיף - אבל מאז לא שמעתם מהם, הם לא התקשרו ואפילו לא שלחו הודעה? רגע לפני שאתם משתגעים, עצרו הכל - וקראו את חמשת הטיפים הבאים, שיכוונו אתכם איך לפעול.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

סבלנות היא שם המשחק

יכול להיות שנגמרה להם הסוללה בפלאפון ואבד להם המטען, ויכול גם להיות אפילו שהפלאפון שלהם נפל לשירותים; אבל היי, חיפוש סיבות הגיוניות הוא לא הפתרון לבעיה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיעזר בסבלנות. חכו, תנו להם קצת זמן. בסופו של דבר, כנראה שתקבלו את אותה ההודעה לה אתם כל כך מצפים, ותבינו שסתם נלחצתם לחינם.

יכול להיות שהם איבדו את הפלאפון
יכול להיות שהם איבדו את הפלאפון © צילום: Shutterstock

זמן לעצמכם

בזמן שאתם מחכים להודעה, כדאי שתעשו משהו מועיל עם הזמן שלכם: צאו לריצה, סדרו את החדר, הכינו שיעורי בית, צפו בסרט טוב - כל דבר שייתן לכם תעסוקה, ויגרום לכם להניח את הפלאפון בצד לכמה שעות. כשתסיימו את מעשיכם והפלאפון יחזור לידיים שלכם, אולי תגלו שבאמת זכיתם לקבל הודעה חדשה מאותו הבחור או מאותה הבחורה.

נצלו את הזמן ביעילות והשתדלו להירגע
נצלו את הזמן ביעילות והשתדלו להשתחרר © צילום: Fotolia

אל תשגעו אותם

אם החלטתם לקחת את המושכות לידיים ולהיות אלה ששולחים הודעה ראשונים, אל תשגעו אותם! הודעה אחת מספיקה בהחלט. לא צריך לשלוח ״מגילות״, להתקשר מיליון פעמים, לשלוח עשר הודעות כל חמש דקות או להתעצבן עליהם. הודעה קלילה לגמרי תעשה את העבודה.

אין שום צורך לשלוח להם מיליון הודעות!
אין שום צורך לשלוח להם מיליון הודעות! © צילום: Fotolia

שגעו את החברים

בניגוד לסעיף הקודם, בסעיף הזה - עשו בדיוק את ההפך; שפכו את רגשותיכם בפני החברים שלכם, שתפו אותם מה אתם חושבים, ומה תעשו אם אותו הבחור או אותה הבחורה לא יצרו איתכם קשר בהקדם. הרי בשביל מה יש חברים, אם לא בדיוק בשביל הדברים האלה?

בשביל מה יש חברים?
בשביל מה יש חברים? © צילום: Fotolia

המשיכו הלאה

אם עבר כבר הרבה יותר מדי זמן מפגישתכם האחרונה, וטרם קיבלתם מהם הודעה - כנראה שכבר לא תקבלו אותה. ואתם יודעים מה? טוב שכך! אם הם לא יודעים לדבר ולהגיד לכם ישירות שהם לא בעניין, ומעדיפים לשחק משחקים ופשוט להיעלם - אז הם ממש לא שווים אתכם ואת הזמן שלכם! המשיכו הלאה, יש עוד הרבה דגים בים.

תגובות