במיוחד לט"ו בשבט: הדברים שיגרמו לזוגיות לפרוח. צילום: Fotolia

במיוחד לט"ו בשבט: הדברים שיגרמו לזוגיות לפרוח

זוגיות היא ממש כמו צמחים: ברגע שמטפחים אותה, משמרים בה את הדברים החיוביים והטובים, היא נעשית טובה וחזקה יותר. לפניכם כל הדברים שיש לשמר בזוגיות על מנת לגרום לה לפרוח

במיוחד לאור ט"ו בשבט שחל ממש היום (ה'), הכנו לכם רשימה של כל הדברים החיוביים שיש לשמר בזוגיות, וכך היא רק תצמח ותפרח, בדיוק כמו פרחים וצמחים. הרי ט"ו בשבט היום!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כנות

בזוגיות, כדי לשמור על אמון בסיסי בין שניכם, וליצור את הביטחון הבסיסי שתוכלו לסמוך אחד על השני - רצוי שכנות תהיה חלק מהחבילה שלכם; ואם אינכם כנים בכלל, או לא מספיק - השתדלו לפתח זאת בזוגיות שלכם, והתחילו לומר את האמת אחד לשני, לא משנה כמה היא כואבת או לא נעימה. אם יהיה לכם פשוט יותר לסמוך אחד על השני - יהיה לכם יותר קל לשחרר, להבין את בני הזוג ולהיות שם בשבילם.

הפתעות ומחשבה על האחר

הפתעות שמגיעות משום מקום הן נהדרות, במיוחד אם הן משמחות את הצד השני. אם אתם יודעים שבן או בת הזוג מאוד רוצים לקנות משהו לעצמם, אבל מעט חוששים להוציא את הכסף, או שאתם סתם רוצים לשמח אותם - קנו להם את הפריט בו הם כל כך חושקים. גם זר פרחים ושוקולדים יעשו את העבודה - יחי הקיטש! אם תכניסו את גורם ההפתעה החיובית למערכת היחסים ביניכם, תיכנס גם הרבה יותר שמחה ואהבה. מי לא אוהב הפתעות ומתנות?

© צילום: Shutterstock

אמון

בזוגיות, חשוב שתדעו לסמוך אחד על השני. אם אתם מספרים אחד לשני את מה שעל ליבכם, חשוב שתדעו שניכם שזה נשאר ביניכם, ואף אחד אחר לא ידע (אלא אם כן מדובר במצב סיכון ואתם רוצים ליידע מבוגר, כמובן). פיתוח האמון בזוגיות הוא דבר חשוב, שכן אם לא תדעו לסמוך אחד על השני, מה זה שווה? אמון ייצור את העובדה הבטוחה שתוכלו להוות סלע תומך לשני, או כתף להישען עליה. כדאי לשמר את האמון ביניכם אם הוא כבר קיים, או ליצור אותו, אם אתם רק מתחילים לצאת.

לעשות דברים משותפים יחדיו

חשוב שמעבר יציאות לדייטים (שהן חשובות לא פחות!), תשתדלו לעשות דברים יחד. בין אם אלו הם שיעורי בית, למידה למבחנים, עבודות, אולי אפילו עבודה משותפת, חוג או שיעור משותף - העיקר שיהיה לכם את הדבר המשותף הזה שאתם עושים יחד, שתוכלו לצפות לו, ולהנות ממנו יחד. הדבר יחזק את הקשר ביניכם, יקרב ויגרום לכם גם להעריך את הזמן שאתם מבלים יחדיו.

© צילום: Fotolia

פתיחות

חשוב שתרגישו נוח להיפתח אחד לשני. מעבר לדיבור בכנות על איך אתם מרגישים עם הקשר - אם עובר עליכם משהו, רצוי שתדעו שאתם יכולים להיפתח אל הצד האחר, ולספר לו את מה שעובר עליכם. פתיחות היא משהו שלפעמים באה בטבעיות בקשר כבר מתחילתו, במידה ואתם מרגישים נוח אחד עם השני; ולפעמים לוקח זמן ליצור אותה, כיוון שיש אנשים שקשה להם להיפתח. השתדלו להיפתח לבני הזוג, למען קרבה, ושתהיה לבני זוגכם את האפשרות לעזור לכם.

תגובות