בהריון? ריהאנה חווה בודי-שיימינג לאחר טקס הגראמי. צילום: Getty Images

בהריון? ריהאנה חווה בודי-שיימינג לאחר טקס הגראמי

ריהאנה נתנה הופעה מוצלחת בטקס פרסי הגראמי האחרון; אבל לאינטרנט יש הרבה מה להגיד על הגוף שלה

השנה היא 2018, וחלק נכבד מאוכלוסיית העולם עדיין סובר כי להעיר הערות כאלה ואחרות על כל גוף נשי שהוא, זה לגיטימי. לאחר הופעתה של ריהאנה בטקס פרסי הגראמי, האינטרנט הוצף בתגובות והערות בוטות לגבי המראה שלה בטקס, שקשורות, כמובן, לגופה ולקימוריה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

רוב התגובות וההערות פורסמו בטוויטר, שם כתבו אנשים על כך שריהאנה עלתה במשקל באופן ניכר (וריהאנה אפילו כבר הודתה בכך בעצמה), והעלו השערות רבות על כך שהזמרת אולי בהריון. הדבר אינו חדש, התגובות הבוטות על גופה של ריהאנה וההשערות על כך שהיא בהריון מסתובבות ברחבי האינטרנט עוד מהשנה שעברה לפחות.

לאחר טקס פרסי הגראמי, רבים הרגישו צורך להביע דעתם על גודל גופה ה"חריג" של הזמרת; וכתבו תגובות על קימוריה, גודל בטנה, חזה, פניה ועל גופה באופן כללי. בנוסף לכך, ההשערות על כך שריהאנה אולי בהריון חזרו לככב בשנית. כל התגובות הבוטות, ההערות וההשערות המגונות מסתכמות בנושא אחד: בודי-שיימינג.

"ריהאנה בהריון. הפנים שלה מלאות והיא זוהרת נורא".

"זוהי שאלה רצינית - האם ריהאנה בהריון? הרקדנים שלה מסתירים אותה לאורך כל ההופעה. היא עלתה מעט במשקל, והבגד שלה מסתיר את כל האיזור האמצעי שלה".

 

"כולם אומרים 'ריהאנה העבה', אבל היא נראית יותר כמו 'ריהאנה בהריון' בעיניי".

 

"ריהאנה בהריון, ויש לה בטן הריונית ברורה".

"ריהאנה בהריון, אני מקווה שזו בת!"

"האם ריהאנה בהריון, או שהיא אוכלת במסעדת "אכול כפי יכולתך" בכל הארוחות של היום?"

 

"כולם אומרים שריהאנה נראית טוב, אבל בעיניי היא נראית נורא שמנה!"

 

"ריהאנה שמנה ואין לה אוויר".

 

לא חשבנו שנגיד זאת בשנת 2018, אבל אנחנו אומרים בכל זאת: גופה של ריהאנה הוא לא עניינו של אף אחד, חוץ מריהאנה עצמה. קודם כל, זה לא משנה אם ריהאנה בהריון או לא. להעלות השערות בנוגע לאם היא בהריון או לא, הוא זלזול ופגיעה בגוף האישה לכל דבר. מעבר לכל ההערות הללו, כל מי שמכנה את ריהאנה "שמנה" או מבייש אותה בנוגע לגופה פשוט מפספס את הנקודה; מפני ש"שמנה" הוא לא כינוי גנאי, אלא עובדה. 

רירי כבר הוכיחה בעבר שאין לה זמן לצרות עין ולשנאה, ובמיוחד לא לאלו שמגנים אותה ואת גופה. יו גו, קווין!

תגובות