לא רק בטלנובלות: משולשי האהבה של הסלבס. צילום מסך מאינסטגרם

לא רק בטלנובלות: משולשי האהבה של הסלבס

מסתבר שאפשר למצוא משולשי אהבה לא רק בטלוויזיה, אלא גם בביצה ההוליוודית: הינה כמה ממשולשי האהבה הדרמטיים והעסיסיים ביותר שידעו הסלבס האהובים

החל ממשולשי האהבה (המגוונים) של ביבר וסלינה, דרך טיילור סוויפט ושני בני-זוגה-הנחשקים-לשעבר קלווין האריס וטום הידלסטון (וגם ג'ו ג'ונאס), ועד למשולש האהבה הסוחף של טייגה, בלאק צ'יינה וקיילי ג'נר - אלו הם משולשי האהבה העסיסיים ביותר שידעה הביצה ההוליוודית.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ג'סטין ביבר - סלינה גומז - דה וויקנד

מדובר במשולש המפורסם ביותר בתקופה האחרונה: לאחר שסיימו באופן מוחלט מערכת יחסים מתנדנדת של ארבע שנים באוקטובר 2014, היה נדמה שג'סטין ביבר וסלינה גומז לא יחזרו עוד להיות יחד לעולם / והעובדה שגומז החלה לצאת עם דה וויקנד בינואר 2017, רק חיזקה את ההשערה. זה לא סוד שביבר לא היה מעריץ גדול של הזוג החדש, וכאשר נשאל מה חושב על המוסיקה של דה וויקנד / ענה באופן חד משמעי כי הוא לא יכול לשמוע שיר משיריו של דה וויקנד; ואף העניק לו "מחמאה" עסיסית.

חרף הזלזול הניכר של ביבר כלפי הזוג, היה נדמה כי גומז ודה וויקנד מאושרים יחדיו  בעשרת החודשים שבילו זו לצד זה. אולם, זמן קצר לאחר שהודיעה גומז כי עברה השתלת כליה בשל סיבוך של זאבת, נפגשה עם ביבר לערב בביתה. למרות דיווחים של מקורבים לזוג שהשניים רק מטפחים את הידידות שלהם ודה וויקנד לגמרי בסדר עם זה / באוקטובר 2018, נפרדה גומז מדה וויקנד; ונראתה צמודה במיוחד לביבר, במשחק הוקי (בו נתפסו חולקים נשיקה לוהטת בעדשת המצלמה) ואף במקומות נוסטלגיים ורומנטיים המשוייכים לזוג.

"אני בת 25," אמרה סלינה כשנשאלה על הקאמבק שלה ושל ביבר, "אני לא בת 18, 19 או 20. אני שומרת קרוב אליי את האנשים שהשפיעו על חיי בצורה ניכרת. אולי פעם (הקשר) כפה משהו שלא היה נכון לנו; אבל זה לא אומר שהפסקתי לדאוג לו ולחבב אותו." לפי גומז, הכל בסדר גמור בינה לבין דה וויקנד. "דבר ממנו אני מרוצה במיוחד הוא העובדה שאני ודה וויקנד חולקים חברות אמיתית," היא המשיכה. "באמת לא יצא לי לחוות דבר כזה מימיי. סיימנו את הקשר כחברים הכי טובים, שדואגים ומעודדים אחד את השני; וזה לא מובן מאליו בשבילי."

השלישייה הכי רומנטית שיש
השלישייה הכי רומנטית שיש © צילום: Getty Images

בלה חדיד - דה וויקנד - סלינה גומז

למשולש הידוע יש גם צד שני: באפריל 2015, בלה חדיד ודה וויקנד פרצו לתודעה ההוליוודית כזוג החמוד ביותר בעולם. הם כיכבו בכל שטיח אדום בהצלחה רבה, וחדיד אפילו השתתפה בקליפ של דה וויקנד לשיר "In The Night".

הזוג נראה כל כך מאוהב, וזו הסיבה העיקרית לכך שהמעריצים כל כך התאכזבו לשמע הבשורה שהשניים החליטו לסיים את מערכת היחסים שלהם בנובמבר 2017; חודשיים בלבד לפני שדה וויקנד נתפס יחד עם גומז בעדשת המצלמה. אף אחד לא היה מופתע כשחדיד הורידה עוקב באינסטגרם מגומז ודה וויקנד.

כפי שהזכרנו קודם, דה וויקנד וגומז פירקו את החבילה עשרה חודשים לאחר מכן; ובמקביל לחזרתה של גומז אל זרועותיו של ביבר - צצו שמועות שגם דה וויקנד מנסה לחזור אל האקסית המיתולוגית שלו, חודש לאחר הפרידה. דה וויקנד נתפס כאשר הוא עוזב את דירתה של חדיד בניו יורק, ומקורבים לזוג טענו כי השניים עדיין אוהבים אחד את השני. אמנם הקאמבק של השניים מעולם לא הפך רשמי, אבל יש לציין שחדיד עשתה 'לייק' לתמונה של גומז באינסטגרם; מה שרמז כי אין קשר עוין בין שתי הבנות.

צידו השני של המשולש.
צידו השני של המשולש. © צילום: Getty Images

סופיה ריצ'י - ג'סטין ביבר - סלינה גומז

ממשיכים עם הזוג האהוב: כשג'סטין ביבר החל לצאת עם סופיה ריצ'י באוגוסט 2016, הוא היה לגמרי בתוך מערכת היחסים. הוא אפילו איים לסגור את חשבון האינסטגרם שלו, במענה לתגובות שנאה רבות כלפי ריצ'י באינסטגרם על-ידי בליברס, במידה והבריונות לא תיפסק. 

אף אחד לא ציפה למה שקרה אחר כך: סלינה גומז צצה משום מקום, ואמרה לביבר שאם הוא לא יכול להתמודד עם השנאה המופנית כלפיו וכלפי בת זוגו החדשה - שיפסיק להעלות תמונות שלהם יחד, ושיעריך את מעריציו יותר. ביבר כמובן לא נשאר חייב, והאשים את גומז בכך שהשתמשה בו בשביל תשומת לב - מה שגרם לה להחזיר לו ולחשוף את העובדה שבגד בה בתקופה שעוד היו יחד. זמן קצר לאחר חילופי הדברים בין השניים ביבר מחק את חשבון האינסטגרם שלו, וגומז התנצלה על התגובות שלה דרך הסנאפצ'אט, ואמרה שהיו "אנוכיות" ו"חסרות טעם". 

לאור העובדה שביבר לא עשה דבר פרט מלהגן על בת זוגו הנוכחית מבריונות, אמרותיה האימפולסיביות של גומז נתנו למעריצים נקודת מבט ברורה על מה שהולך בין השניים: גומז הרגישה נורא לגבי העובדה שביבר נותן לבחורה אחרת את היחס שהגיע לגומז כשעוד היו יחד, ובצדק. בסופו של דבר, ריב האינסטגרם הקצר של ביבר וגומז הוכיח שהזוג תמיד ידאג אחד לשני לא משנה מה; וביבר וריצ'י נפרדו בספטמבר, לאחר חודש יחד. 

הדרמה כנראה לעולם לא תפסיק
הדרמה כנראה לעולם לא תפסיק © צילום: Getty Images, צילום מסך מאינסטגרם

קיילי ג'נר - טייגה - בלאק צ'יינה

תמיד רציתם לדעת איזה חתול שחור עבר בין קיילי לבלאק צ'יינה? ובכן, הינה הסיפור לפניכם: טייגה ובלאק צ'יינה החלו לצאת בשנת 2011. בשנת 2012 נולד בנם המשותף קינג קאירו, ושנה לאחר מכן השניים התארסו. הם המשיכו להיות יחד למשך שנתיים נוספות - עד שטייגה החל לבלות עם קיילי ג'נר בשנת 2014. הוא וצ'יינה הודיעו על ביטול האירוסין באוגוסט של אותה השנה, לאחר שהופיע בכל תמונות האינסטגרם של "ידידתו" בת ה-17, הלא היא קיילי ג'נר. 

בזמן שהעולם היה בטוח כי טייגה וג'נר הם הרבה יותר מידידים, השניים המשיכו להכחיש ולהתעקש על כך שהם רק ידידים טובים. באותו הזמן, ג'נר וצ'יינה לא הפסיקו להשמיץ אחת את השנייה באינסטגרם - כמה שעות לאחר שהעלתה צ'יינה לאינסטגרם תמונה של השעון היקר שקיבלה במתנה מטייגה, ג'נר העלתה תמונה של השעון שלה; וצ'יינה דאגה להחזיר וללעוג לשפתיה של ג'נר, כשהעלתה תמונה שלה עם שפתי שעווה ענקיות במסגרת "אתגר שפתי קיילי ג'נר". אם זה לא מספיק, היא אפילו פרסמה תמונה של התכתבות שלה עם טייגה, שרומזת על כך שהראפר ניסה לצאת עם שתי הבנות באותו הזמן. בדיוק אז טייגה קיעקע את שמה של ג'נר על זרועו, כסימן לאהבתו הרבה כלפייה וכהוכחה לכך שהשניים הם זוג רשמי, למרות העובדה שג'נר הייתה אז רק בת 17.

הדברים הגיעו לשיאם בפברואר 2016, כאשר צ'יינה האשימה את ג'נר בכך שגנבה ממנה את תכנית הטלוייזיה שלה: "מבשלים עם צ'יינה"; כשג'נר התחילה סדרה בעלת שם דומה באפליקציה שלה: "מבשלים עם קיילי". טייגה מיהר להגן על ג'נר בסדרה של סרטוני סנאפצ'אט, בעודו מתעקש: "השנה היא 2016, אנשים צריכים להפסיק לשחק אותה כאילו הם המציאו כל דבר בעולם הזה... הכל כבר הומצא."

טייגה וג'נר נשארו יחד ועברו המון דברים קשים; כמו כל הדרמה שהייתה אז, השמועות על כך שטייגה בוגד, וגם הזוגיות המפתיעה של צ'יינה עם לא אחר מאחיה של ג'נר - רוברט קרדשיאן. אבל אז, השניים נפרדו - מסיבות שלא היו ברורות לאיש. 

עכשיו אתם כבר יודעים הכל
עכשיו אתם כבר יודעים הכל © צילום: צילום מסך מאינסטגרם, Getty Images

קלווין האריס - טיילור סוויפט - טום הידלסטון

במאי 2015, טיילור סוויפט וקלווין האריס הפכו את מערכת היחסים שלהם לרשמית בטקס פרסי הבילבורד; לאחר חודשים שהמעריצים חשדו כי השניים יוצאים יחד. לזוג הייתה מערכת יחסים ארוכה ומתוקשרת במיוחד: כל דייט שלהם זכה לאלפי תמונות; וביום השנה שלהם הם המריאו לחופשה באי רומנטי, אותה סוויפט דאגה לתעד באינסטגרם. הזוגיות המופלאה הזו הסתיימה לה בצער רב ביולי 2016. 

הפרידה הייתה די ידידותית בהתחלה, והאריס צייץ בטוויטר כי היא הייתה הדדית ושניהם עוד מעריכים ואוהבים אחד את השני. סוויפט שיתפה את ציוציו גם בחשבון הטוויטר שלה. שבועיים לאחר מכן, העניינים התחילו להתחמם; כאשר סוויפט נתפסה צמודה לטום הידלסטון על גבי סלעים בחוף ברוד איילנד. מיד לאחר מכן, האריס וסוויפט הורידו עוקב אחד מהשנייה בכל הרשתות החברתיות, ומחקו מהן את התמונות המשותפות שלהם יחדיו. מערכת היחסים של סוויפט עם הידלסטון הייתה מתוקשרת עוד יותר ממערכת היחסים שלה עם האריס; בעוד השניים דאגו להעלות כל יום תמונות מהדייטים שלהם, מהופעות, ובחולצות עליהן נכתב "I love TSwift".

המצב החל להחריף עוד יותר כאשר הצוות של סוויפט חשף כי היא זו שעומדת מאחורי הלהיט של האריס עם ריהאנה "This Is What You Came For", תחת שם בדוי, והאריס התעקש כי מדובר בלא יותר מצעד מרושע שמטרתו לגרום לו להיראות רע בעיני התקשורת. הוא כתב בטוויטר: "אני מניח שאם את מאושרת במערכת היחסים החדשה שלך, עלייך להתמקד בזה - ולא בנסיונות להפיל את האקס שלך, רק כי אין לך מה לעשות." הוא אפילו טען כי היא ניסתה להרוס את הקריירה שלו, כפי שניסתה לעשות לקייטי פרי.

סוויפט והידלסטון נפרדו בספטמבר של אותה השנה. שנה לאחר מכן, היא הוציאה את אלבומה "Reputation", ובו היא מציגה את הידלסטון כריבאונד נואש וחסר סיכוי בשיר "Getaway Car". 

תמיד בבגד ים?
תמיד בבגד ים? © צילום מסך מאינסטגרם

רוברט פטינסון - קריסטן סטיוארט - רופרט סנדרס

מהסרט אל המציאות: קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון ודאי מוכרים לכם כזוג האוהבים הראשי בסרט דמדומים, בלה ואדוארד - טרילוגיית הנוער הרומנטית והבלתי נשכחת. כשהזוג הפך רשמי גם במציאות בשנת 2009, זו הייתה התגשמות חלום ענקית למעריצי הטרילוגייה; זה היה כאילו בלה ואדוארד אוהבים בחיים האמיתיים! הזוג היה מתוק ומקסים בטירוף, למשך שלוש שנים; עד שסטיוארט נתפסה בעדשת המצלמה צמודה לרופרט סנדרס ביולי 2012, בימאי הסרט "שלגייה והצייד" בו השתתפה, כשהיא עדיין יצאה עם פטינסון. התמונות כמובן ריסקו את לבבותיהם של מעריצי הזוג האהוב, ואנחנו רק יכולים לדמיין איך הרגיש פטינסון.

"אני כל כך מתנצלת על הפגיעה והבושה שגרמתי לכל מי שקרוב אליי ולכל מי שמעורב בעניין," כתבה אז סטיוארט במכתב התנצלות שפרסמה מיד לאחר שנחשפו התמונות. "חוסר שיקול הדעת הקטן הזה אולי יגרום לי לאבד את הדבר החשוב ביותר שיש לי בחיים, את האדם שאני הכי אוהבת ומכבדת, רוב. אני אוהבת אותו, אני אוהבת אותו, אני כל כך מצטערת." סטיוארט ופטינסון ניסו למשוך את מה שהיה ביניהם לכמה חודשים נוספים, אך לא הצליחו לבנות מחדש את מה שהיה ביניהם אז; והודיעו על פרידתם במאי 2013. לפחות אדוארד ובלה ישארו יחד ומאוהבים לנצח נצחים!

לזה קוראים משולש אהבה מהסרטים!
לזה קוראים משולש אהבה מהסרטים! © צילום מסך מהפייסבוק, טאמבלר

מיילי סיירוס - ניק ג'ונאס - סלינה גומז

סלינה גומז אמרה פעם שלהיות חלק מערוץ דיסני זה כמו להיות בתיכון; דבר לא משקף יותר את האמירה הזאת, מאשר משולש האהבה הידוע לשמצה בין גומז, ניק ג'ונאס ומיילי סיירוס. היה נדמה כי שירה של סיירוס "7 Things" נכתב על ג'ונאס, וגומז הייתה זו שהשתתפה בקליפ של האחים ג'ונאס לשיר "Burning Up". מערכות היחסים בין הכוכבים באותה התקופה היו סוד כמוס (כנראה כדי לשמור על תדמיתם הטהורה של כוכבי ערוץ דיסני), אבל ככל שהתגברו יותר, לג'ונאס ולגומז היו המון פליטות פה לגבי מערכת היחסים שהייתה ביניהם. בסופו של דבר, מי שחשפה את כל הסיפור הייתה דווקא דמי לובאטו, חברתם הותיקה של השלושה. "זה היה סיירוס, גומז, סיירוס, גומז, ואז אני לא יודעת מה קרה," דמי חשפה ב"Carpool Karaoke" עם ג'יימס קורדן, בזמן שג'ונאס לא היה נוכח.

לאחר מכן, חשף ג'ונאס כי שירה של סיירוס "7 Things" נכתב באמת כנראה עליו: "בקליפ לשיר היא לובשת את הקולר שננתי לה כשהיינו בני 14." כנראה שזה היה הסימן לכך שהשיר הושפע ממערכת היחסים שהייתה ביניהם. באותו ראיון נכחה גם גומז, והאשימה את ג'ונאס בכך שהרס את הדאבל-דייט שחלקו יחד עם טיילור סוויפט וג'ו ג'ונאס בנעוריהם. "זה היה כשאני ואחיי היינו להקת בנים. היינו יחד בסנטרל פארק, והיינו די סודיים לגבי מערכות היחסים שלנו. (גומז) כעסה על כך שהחוויה נהרסה לה, כי הייתי צריך לשמור ממנה מרחק של 6 מטרים," ניק סיפר על הדייט המביך בניו יורק. "אפילו שאנשים צילמו תמונות והיינו שם יחד, אמרתי לעצמי שעדיף שנשמור מרחק גדול אחד מהשני," הוא ניסה להסביר את תמימותו.

לפרוטוקול, כל הדרמה של השלושה בימי ערוץ דיסני לגמרי נראית עכשיו כמו דרמת תיכון. "שתינו חיבבנו את אותו הבחור כשהיינו בנות 16," סלינה אמרה פעם בראיון. "זה היה בסך הכל קטע של הילארי דאף-לינדזי לוהן: 'אומייגאד, אנחנו דלוקות על אותו הבחור!' יישבנו את הכל מאז, והמשכנו בחיינו."  

האמת, אנחנו די מתגעגעים לימים האלה
האמת, אנחנו די מתגעגעים לימים האלה © צילום: Getty Images, צילום מסך מטאמבלר

טיילור סוויפט - ג'ו ג'ונאס - קמילה בל

בניגוד לאחיו, ג'ו ג'ונאס לא שמר על מערכת היחסים שלו עם טיילור סוויפט בסוד. היה ידוע כי השניים יצאו יחד מיולי עד אוקטובר 2008. הזמנים היו טובים, אך השתבשו כאשר סוויפט טענה כי ג'ונאס נפרד ממנה בשיחת טלפון של 27 שניות. בשירה "You're Not Sorry" ("אתה לא מצטער"), היא פונה אל ג'ונאס ואומרת לו: "אתה לא צריך להתקשר יותר, אני לא אענה, זהו הקש האחרון." ג'ונאס כמובן לא נשאר חייב, והחזיר לסוויפט בשיר "Much Better" ("הרבה יותר טובה"), בעודו שר: "אני מקבל פרסום עבור שבירת לבבות, עכשיו סיימתי עם כוכבות. דמעותייה על הגיטרה שלה, ואני לא עצוב. אבל עכשיו אני רואה שכל מה שאני צריך הוא הבחורה שלפניי, היא הרבה יותר טובה." 

אז איפה קמילה בל נכנסת בכל הסיפור? זמן מאוד קצר לאחר פרידתו של ג'ונאס מסוויפט, הוא החל לצאת עם השחקנית הידועה. הם נפגשו בסט הצילומים לקליפ של האחים ג'ונאס בסוף 2008, והיו השערות על כך שבל הייתה הבחורה ה"טובה יותר" עליה דיבר ג'ונאס בשיר "Much Better". השערה נוספת הייתה כי סוויפט כתבה את השיר "Better Than Revenge" (טוב יותר מנקמה) כדי "להיכנס" בבל; כאשר חלק מהמילים היו: "היא שחקנית, היא ידועה יותר בשל הדברים שהיא עושה על המזרן, בקרוב היא תגלה שלגנוב צעצועים של אחרים בזירת המשחק לא יעניק לה חברים."

בל אף הגיבה על השיר, והשמיצה את המילים הדוחות והמשפילות שכתבה סוויפט. כשקייטי פרי צייצה בטוויטר: "אני חושבת שזה אירוני לחולל מהומה מוויכוח של אישה בורה מול אישה נוספת, כאשר אחת מהן לא מפסיקה להשמיץ את האחרת ללא גבולות," כתגובה לריב הידוע לשמצה בין סוויפט וניקי מינאז'; בל צייצה לה בתגובה: "לא יכלתי לומר את זה טוב יותר בעצמי". סוויפט הודתה מאז שהמילים לשיר "Better Than Revenge" היו לא הוגנות: "כתבתי את זה כשהייתי בת 18, זה הגיל בו את באמת חושבת שמישהי יכולה 'לקחת' לך את החבר. אחר כך את גדלה ומבינה שאף אחד לא יכול לקחת ממך מישהו, אם הוא לא רוצה לעזוב."

תגובות