כך תדעו אם רוצים אתכם באמת, או סתם משחקים בכם. צילום: Fotolia

כך תדעו אם רוצים אתכם באמת, או סתם משחקים בכם

עומדים בפתחה של מערכת יחסים חדשה, אך לא יודעים אם הצד השני באמת רציני לגביה? הכתבה הבאה תעזור לכם לדעת

מזל טוב, נראה שאתם עומדים להתחיל זוגיות חדשה! אתם והצד השני מדברים, נהנים יחד, והכל טוב ויפה - אבל אתם לא יכולים להיות בטוחים אם הם רציניים לגביכם, או סתם משחקים בכם. לכן, במיוחד בשביל מקרים כאלה, לפניכם טיפים שיעזרו לכם לדעת אם הצד השני מעוניין בכם באמת - שחלילה תפגעו!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

איזה יחס הם נותנים לכם?

אחד הדברים שהכי כדאי לשים לב אליהם הוא היחס שלהם כלפיכם, לעומת היחס שלהם כלפי אחרים: אם הם נותנים לכם יחס שונה, מנסים לדבר איתכם כמה שיותר, ויוצרים קשר עין מרובה, גם כשיש עוד חברים - סימן שאתם מיוחדים עבורים, וללא ספק מעניינים אותם.

לעומת זאת, אם שמתם לב שהם מתייחסים לאחרים באותו האופן "המיוחד" בו הם מתייחסים אליכם, או לא נוטים להתעניין בכם ולדבר איתכם בסביבת אנשים נוספים - כנראה שמשהו פה מסריח.

שימו לב ליחס שלהם כלפיכם, לעומת היחס שלהם כלפי אחרים © צילום: Fotolia

מה הם עושים עבורכם?

בדקו אם הם משקיעים בכם זמן: אם הם מתנדבים לעזור לכם במשהו שחשוב לכם, מלווים אתכם למקום כלשהו כשביקשתם מהם או הציעו את הדבר, או אפילו קנו לכם משהו שאתם אוהבים - הם בעניין. הם מוכנים להיות שם בשבילכם ונותנים מעצמם, ואלו הם לא דברים עושים עבור כל אחד.

אך אם אתם שמים לב שהם פחות נותנים לכם יד כשאתם מבקשים (ואפילו כשלא), והטענה העיקרית שלהם היא ש"אין להם זמן" - כנראה שאתם לא מספיק חשובים להם, זה סימן מובהק לחוסר רצינות כלפי מערכת היחסים.

כיצד הם מסתכלים עליכם?

דרך נוספת לדעת אם הם מעוניינים בכם באופן רציני, היא לפי המבט שלהם: אם אתם מדברים אחד עם השני והם מביטים בעיניים שלכם - זה בהחלט סימן מובהק לרצון והתלהבות כלפי מערכת היחסים, ואולי אפילו להתאהבות.

מצד שני, אם בעת השיחה המבט שלהם מתפזר למקומות אחרים, לסובבים אותכם, לגוף שלכם וכדומה - סביר להניח שהם פחות רציניים ומעוניינים, ועבורם כל העניין הוא רק משחק. 

אם הם מביטים בעיניים שלכם - זה סימן מובהק לרצון והתלהבות כלפי מערכת היחסים
אם הם מביטים בעיניים שלכם - זה סימן מובהק לרצון והתלהבות כלפי מערכת היחסים © צילום: Shutterstock

כיצד מתנהלות השיחות ביניכם?

שימו לב לדברים עליהם אתם מדברים יחד: אם השיחות ביניכם עמוקות ונראה כי אתם מתעניינים אחד בשני, ואתם משתפים ומספרים דברים אישיים ומיוחדים על עצמכם אחד לשני - דעו שבעקבות הדבר, לגמרי יכולה להתפתח ביניכם מערכת יחסים רצינית, וכנראה שזה מה שרוצה הצד השני!

אבל, אם השיחות ביניכם שטחיות ואתם לא נכנסים יותר מדי לפרטים, כנראה שהצד השני לא באמת רואה בכם מקור לעניין.

האם הם מדברים עליכם עם אחרים?

שאלו מכרים משותפים אם הם נוטים לציין אתכם בשיחות שלהם: אם הם מספרים עליכם לאנשים הקרובים אליהם ומדברים עליכם עם הסובבים אותם (באופן חיובי, כמובן), דעו שהדבר לא מובן מאליו - וזה סימן שהם לגמרי רציניים ונלהבים לגביכם. כנראה שאתם מאוד מעניינים אותם, אם הם אוהבים לדבר ולשמוע עליכם.

בניגוד לכך, אם אין אף סימן לכך שאתם נושא שיחה למקורבים אליהם - נראה כי אין התלהבות כלפי הקשר מהצד השני, וכדאי לשקול ולחקור את הדבר.

תגובות