מתביישים להגיד את שלוש המילים? כך תביעו אהבה. צילום: Shutterstock

מתביישים להגיד את שלוש המילים? כך תביעו אהבה

הידעתם? בשביל להגיד "אני אוהב/ת אותך", לא חייבים להגיד "אני אוהב/ת אותך". מבולבלים? רוצים לדעת איך עושים את זה? כל התשובות בכתבה הבאה

אם תשאלו אדם מאוהב מהו החלק הקשה ביותר במערכת יחסים, הוא יענה לכם ללא ספק שהכי קשה זה לבטא את האהבה. לפעמים קשה לבני זוג לבטא את מה שהם מרגישים אחד כלפי השני, אז בשביל לעשות את החיים קלים יותר - לפניכם מספר דברים שתוכלו לעשות על מנת להביע את האהבה שלכם לבני זוגכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הפרטים הקטנים - בני הזוג שלכם ירגישו שאתם אוהבים אותם וחושבים עליהם באמת, אם תראו להם כמה אתם מכירים אותם, שמים לב וזוכרים כל פרט קטן – הראו לו שאתם זוכרים מה הם הכי אוהבים לעשות, מהם המקומות שהם הכי אוהבים לבלות בהם, המוזיקה שהם הכי אוהבים לשמוע, ואפילו את הדברים שהוא שונא.

חיבוקים ונשיקות - להחזיק ידיים, נשיקה, או אפילו סתם חיבוק מגונן ואוהב - כל מגע פיזי שהוא יגרום לאהובים שלכם להרגיש נאהבים במיוחד.

עיניים הן החלון לנשמה - אחת הדרכים לזהות אדם מאוהב, היא לבחון את הדרך שבה הוא מסתכל על מושא אהבתו: אנשים מאוהבים יסתכלו במעין צורה "מהופנטת" על בני זוגם, בדרך שתגרום להם להבין שמה שיש בין השניים - חזק יותר מכל דבר אחר. נסו לתקשר עם בני הזוג שלכם בעזרת קשר עין, ולהסתכל עמוק לתוך העיניים שלהם ופשוט ליהנות. חיוך כמובן רק יכול להוסיף.

המחוות שיעזרו לכם להביע רגש טוב יותר ממילים
המחוות שיעזרו לכם להביע רגש טוב יותר ממילים © צילום: Shutterstock

דובוני אכפת לי – הראו להם שאכפת לכם מהם: דאגו להם ודרשו בשלומם כאשר הם חולים, התעניינו בדברים שאת יודעים שחשובים להם, קנו להם כרטיס לסרט שהם ממש רוצים לראות או פנקו אותם בארוחת ערב על חשבונכם; והכי חשוב - פעלו מתוך אכפתיות ודאגה אמיתית. זכרו כי אכפתיות היא יותר מרגש, אכפתיות הינה ערך.

ללא תנאים - אם אתם ממש רוצים להראות לבני הזוג שלכם כמה אתם באמת אוהבים אותם, הדבר החשוב ביותר שאתם יכולים לעשות, יהיה לתמוך בהם ולאהוב אותם ללא תנאים. אם תראו להם שאתם מאמינים בהם, במי שהם ובמה שהם עושים, ובעובדה שהם מסוגלים להגיע לכל דבר שירצו - תוכלו לבטא את האהבה והתמיכה כלפיהם בצורה הטובה ביותר.

לאור הזרקורים - השתדלו להחמיא לבני הזוג שלכם כמה שיותר, וזה לא חייב להיות רק על מראה חיצוני: אתם יכולים להחמיא גם על צורת ההתנהלות שלהם בסיטואציות מסוימות, על תכונות אופי או על דברים בסיסים שאתם אוהבים בהם. זה יגרום להם להרגיש נאהבים ונחשקים.

כבר לא סוד כמוס - כשאוהבים מישהו, נוטים בטבעיות לחלוק עמם רגעים קשים מהילדות, דאגות לגבי העתיד או אפילו סודות שאתם בדרך כלל לא מספרים לאחרים; תנו לבני הזוג שלכם הרגשה שאתם מרגישים איתם בנוח, וצאו מנקודת הנחה שהם ודאי יקבלו אתכם כפי שאתם. הם אפילו ירגישו כ"שומרי הסוד" שלכם, והדבר יחזק את הקשר בניכם. מה גם שתזכו לקבל עצות, עזרה או תמיכה.

תגובות