לא יאומן כי יסופר: סיפורים מדהימים מתוך דייטים ראשונים. צילום: Fotolia

לא יאומן כי יסופר: סיפורים מדהימים מתוך דייטים ראשונים

הסיפורים הבאים הם ההוכחה לכך שלא כל הדייטים הראשונים מוכרחים להיות מביכים ונוראיים

אתר "Buzzfeed" ביקש מגולשיו לספר את החוויות הכי מדהימות ומרגשות שחוו אי פעם בדייטים ראשונים. התוצאה עלולה להפיל אתכם מהרגליים (או לפחות לגרום לכם לבכות נהר של דמעות). ומי יודע, אולי תקבלו רעיונות...

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אהבה ממריאה לשחקים

"הכרנו באתר היכרויות, ובדייט הראשון הלכנו למסעדה, שבה אפשר לראות מטוסים קטנים ממריאים מהאדמה בזמן שאוכלים. ידעתי שהבחור היה טייס - אבל לא ידעתי שבהמשך הערב הוא ילמד אותי להטיס מטוס! המראתי, והוא הטיס אותי לשיקגו בשקיעה, הטיס אותי גם מעל העיר בה נולדתי, והעניק לי את הדייט הראשון הכי טוב שהייתי בו אי פעם!"

דייט שהוא לא דייט

"יצאנו ל"טאקו בל", ובכלל לא ידעתי שזה היה דייט! היינו ידידים, ובכלל לא מודעים לעובדה שיש לנו קראש אחד על השני. הוא הזמין לשנינו 20 טאקוס - ומאותו הרגע ידעתי שאני רוצה להיות איתו."

הפתעת יום הולדת מתוקה

"הכרתי בחור דרך חברים משותפים, ולאחר ימים ספורים מאז שהכרנו, היה לו יום הולדת - אז באותו היום התקשרתי אליו והתחלתי לשיר לו שיר יום הולדת. הוא היה כל כך המום ושמח עד השמיים, ואמר שאני הייתי הראשונה שבירכה אותו להיום. בגלל שלא רציתי שיהיה לבד ביום הולדתו, הזמנתי אותו לארוחת ערב באותו היום. לא קניתי לו מתנה, אז לאחר הקינוח שחלקנו נכנסתי לבית קפה, קניתי קאפקייק וביקשתי נר; ויצאתי לקראתו בעודי שרה לו שיר יום הולדת. לאחר אותו ערב, הבחור חצה חצי עולם רק כדי להתחתן איתי."

משחק ילדים

"חבר משותף שלנו שידך בינינו לבליינד-דייט. נפגשנו בבית קפה, ולאחר מכן פינקתי אותה בסרט וארוחת ערב. אחר כך הלכנו לגן שעשועים, שיחקנו על כל המתקנים, ודיברנו על כל נושא שקיים בעולם. נשארנו באותו הפארק עד שלוש לפנות בוקר."

זיקוקים ונשיקה ראשונה

"לאחר ארוחת הערב הלכנו יחד לפארק, וחלקנו את הנשיקה הראשונה שלנו בתוך מין ביתן. כנראה שבאותה עיר הייתה מין איזו חגיגה באותו זמן, כי ברגע שהתנשקנו לפתע התחילו זיקוקים אמיתיים - אני לא ממציאה את זה! בקיץ ימלאו 12 שנה לאותו הדייט, ואנחנו נשואים כבר חמש שנים."

נשיקה ראשונה מיוחדת
נשיקה ראשונה מיוחדת © צילום: Getty Images

דייט עם ניקולס ספארקס

"דיברנו במשך שעות, כאילו היינו שני האנשים היחידים במסעדה. לאחר ארוחת הערב, הוא הזמין אותי לבית שלו. הוא הכין לנו משקאות חמים ומיוחדים, והראה לי את המכתב שכתבה לו אמו ותמונות של המשפחה. זה הרגיש כאילו אנחנו מכירים אחד את השני כמה שנים. בסופו של דבר, הוא רכן אליי ונישק אותי. אחר כך הוא שאל: 'תרצי לרקוד?' ואכן רקדנו סלואו באמצע חדר השינה שלו, שהיה מלא באורות דמויי אור פיה, בזמן שהלהקה "בון איבר" מתנגנת ברקע בעדינות... זה הרגיש כאילו אני נמצאת בסרט רומנטי של ניקולס ספארקס! בסביבות השעה שתיים לפנות בוקר הוא הסיע אותי לביתי, ונשק לי נשיקת לילה טוב במרפסת הכניסה שלי. אנחנו יחד כבר חמש שנים."

אהבה מחיבוק ראשון

"איחרתי לדייט והייתי מאוד לחוצה. נכנסתי למסעדה שהייתה מלאה עד אפס מקום והיו שם המון אנשים, והתחלתי לחפש אותו. נכנסתי לפאניקה שמא הוא הבריז לי מהדייט - אבל אז ראיתי אותו, מנופף לי. עדיין הייתי נורא, נורא לחוצה; אבל כשניגשתי אליו הוא נתן לי את החיבוק הכי טוב שקיבלתי בחיים. החיבוק אמנם היה מהיר, אבל ברגע שהוא חיבק אותי הרגשתי את כל הלחץ והמתח עוזבים את הגוף שלי בבת אחת, ולפתע הרגשתי מאוד בנוח איתו. התיישבנו בערך לשבריר שניה; ואז, כאילו קרא את מחשבותיי, אמר: "אני מתנצל, זה פשוט היה חיבוק כל כך טוב. אוכל לחבק אותך שוב? אני פשוט כל כך נרגש לפגוש אותך."

פגישה ראשונה בעת שבירה

"הכרנו ברשת, וקבענו לצאת לדייט בשבוע שהיה עתיד לבוא. בלילה שלפני הדייט הראשון שלנו, חוויתי התקף חרדה נוראי. כל החברים שלי היו מחוץ לעיר. שלחתי לאותו הבחור הודעה, ואמרתי לו: "אני יודעת שאנחנו מדברים רק חמישה ימים, אבל נורא קשה לי כרגע. בבקשה, תוכל לבוא לפה ופשוט לשבת איתי?" הוא הגיע, לחצנו ידיים (באופן מביך מאוד), וצפינו יחד בעונה כמעט שלמה של סדרת קומדיה. אפילו לא דיברנו יותר מדי, פשוט נהננו מהחברה אחד של השנייה. רק העובדה שמישהו היה שם להחזיק לי את היד ולדאוג לי, גרמה לי להרגיש הרבה יותר טוב. בלילה שאחרי קיימנו את הדייט המתוכנן, והוא הכין לי פיקניק באוויר הפתוח."

כמה רומנטי!
כמה רומנטי! © צילום: Shutterstock

חתולים גדולים וקסומים

"הלכנו למקלט לבעלי חיים ממשפחת החתולים, כי הוא קיבל הזמנה ממכר שלו. הלכנו לסיור במקום, אבל לאחר שהם סגרו את השערים - זכינו להיכנס למאחורי הקלעים, ועזרנו להכניס את האריות והנמרים לתוך הכלובים שלהם ללילה. זכינו גם לשמוע את קריאות האריה ללביאות, שמטרתה לוודא שהן בסדר ומוכנות ללילה. זה היה קסום."

ג'ון טאקר?

"עבדתי כמצילה בחוף ים בקיץ, והכרתי ברשת מדריך שיט. הוא טען כי מעולם לא עשה זאת - ושאל אם הייתי רוצה לצאת להפלגה על סירת המפרש של הבוס שלו, וכך לצאת לארוחת ערב. הסתכנתי בכך שהסכמתי לצאת לדייט כזה, שבמהלכו יהיה לי קשר מינימלי ביותר עם העולם החיצון, אבל הבחור נראה די נחמד. הוא אסף אותי עם הסירה מהרציף בו עבדתי, ויצאנו לדרך. אני לא יכולה להגיד שאני אוהבת רומנטיקה במיוחד, אבל הבחור 'שיחק אותה ג'ון טאקר', ואני הייתי המומה. נשארנו יחד באותו הלילה, ולאחר כמעט שנתיים - אנחנו עוברים לגור יחד בקיץ!"

תגובות