רחוק מהעין, רחוק מהלב? כך תשמרו על זוגיות בשלט רחוק. צילום: Shutterstock

רחוק מהעין, רחוק מהלב? כך תשמרו על זוגיות בשלט רחוק

לא תמיד מוצאים את בני הזוג המושלמים בעיר שבה אנו מתגוררים, וקורה שיוצרים קשרים רומנטיים עם אנשים הגרים רחוק מאיתנו. אז איך מתמודדים עם מערכת יחסים שכזו?

איך שומרים על קשר כשאת כאן והוא שם, ולהיפך? לא מעט זוגות נמצאים במצב כזה - בין אם בגיל ההתבגרות, שבו קשה יותר לשמור על קשר מרוחק; ועד מבוגרים שבחרו בקידום המקצועי על פני מערכת היחסים הקרובה. כמו כל דבר בחיים, עם קצת רצון והרבה יכולת - אפשר לעשות הכול. לפניכם מספר טיפים שיכולים לעזור לכם במערכת היחסים בשלט רחוק שלכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

קרוב גם כשרחוק

נסו לדבר אחד עם השני כמה שיותר - בטלפון (כדי לשמוע את קולם של בני הזוג), בווצאפ (תופתעו לגלות שאימוג׳ים מסויימים יכולים לעשות להם את היום), או בשיחות וידאו (בימינו, תקשורת אינטרנטית זמינה וזולה - כך תוכלו לראות אחד את השני בשידור חי, גם כשעשרות אם לא מאות קילומטרים מפרידים ביניכם); וכמובן, אל תשכחו להתראות לעיתים קרובות עד כמה שאפשר, ולבלות יחד. חשוב לפנות זמן ולבקר את בן/בת הזוג במקום מגוריהם.

© צילום: Fotolia

להחזיק מעמד, גם כשקשה

כמעט לכל זוג יש תמונה מאחד מהרגעים הטובים שלהם - שימו אותה במקום מוצג לראווה. בזמנים קשים של געגועים או ריבים, הביטו בתמונה והיזכרו בכל הטוב שהיה לכם, ומה שעוד יכול להיות. רחוק מהעין - קרוב ללב.

© צילום: Shutterstock

סבלנות ונאמנות

לא כל אחד בנוי לקשר בשלט רחוק: בשביל להתמודד עם הדבר, יש להיות סבלנים, נאמנים וכנים. במערכת יחסים כמו זו, קשה יותר לשמור על נאמנות. בכל מערכת יחסים, ובמיוחד בכזו שמתקיימת בשלט רחוק - זה לא הוגן לצאת עם מישהו אחר בלי לדווח על כך לבני הזוג הרחוקים. מומלץ לספר לבני הזוג על פגישות כאלה או אחרות עם חברים, על אירועים משמעותיים, על בני המשפחה שלכם ועוד. הדבר מוסיף עניין, מחסל דאגות ואי-ודאות, וגם שומר אתכם מעודכנים זה בחיי זה.

© צילום: Shutterstock

עניין של זמן

בסופו של דבר, הכול זמני. יכול להיות שתחליטו שדי, אי אפשר ככה - או שאולי תחליטו ההפך, שברצונכם להמשיך ולהיות יחד למרות הקושי. זכרו שאם אתם עוברים בהצלחה את המבחן הזה, מערכת היחסים שלכם תהיה חזקה יותר, והאהבה רק תגדל.

תגובות