נפרדים בשלום: כך תפרדו מבני זוגכם בקלות. צילום: Shutterstock

נפרדים בשלום: כך תפרדו מבני זוגכם בקלות

החלטתם להיפרד מבן או בת זוגכם, ולא בטוחים איך לעשות את זה? כל הטיפים לפניכם

לפניכם כל הטיפים שיעזרו לכם למנוע כמה שאפשר את הכאב והצער של סיום מערכת יחסים, או פשוט להעביר אותם על הצד הטוב ביותר. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

היו בטוחים - חשבו מה מניע אתכם לפרידה, האם הסיבה מוצדקת או לא. אם בסופו של דבר החלטתם שזהו אכן הסוף - אל תתנו לדבר לערער אתכם; וברגעים שאתם מרגישים היסוס - הזכירו לעצמכם את סיבת הפרידה.

הכינו מראש את מה שאתם מתכוונים לומר בשיחת הפרידה - בקווים כללים, כמובן. אנחנו לא מתכוונים שתכינו נאום מראש, אלא רק שתדעו פחות או יותר מה אתם הולכים לומר, כדי שלא יקרה מצב שתגמגמו או שתישארו חסרי מילים.

מתחילים ברגע המתאים - קחו את בן או בת הזוג למקום שקט שלא יפריעו לכם בו, ודאגו לכך שהזמן יהיה מתאים (כלומר, אל תיפרדו מהם כשהם חווים משבר, או ביום הולדת שלהם למשל) ושמצב רוחם לא מעורער מסיבות שונות.
© צילום: Shutterstock

שימו לב מה השפת גוף שלכם משדרת - אם תשדרו לבני הזוג שאתם רוצים שהם ילחמו על הקשר – זה מה שהם יעשו. אם תשדרו לבני הזוג שהם האשמים בפרידה, הדבר יגרום להם לכעסים מיותרים. לכן חשבו טוב על מה שתעשו ותפגינו לאורך השיחה.

שמרו על פרטיות - אל תפיצו את העובדה שאתם הולכים להיפרד מבני הזוג לפני שעשיתם איתם את השיחה, הדבר עלול לפגוע בהם וכך גם בכם, ולגרום לכם לסיים את הקשר בצורה לא טובה.

השתדלו להיות כמה שיותר ממוקדים ומפוקסים - אל תמרחו אותם בסיפורים וקלישאות של "זה לא את/ה, זה אני". פשוט הגיעו לעיקר, סמכו עלינו שהם יעריכו את זה.

אמרו להם מה אתם באמת מרגישים - ספרו להם למה התקופה של הקשר בניכם הייתה תקופה חשובה עבורכם, ומנו גם את הדברים הטובים שהיו בקשר - רק השתדלו שלא יותר מידי, בכל זאת מדובר בפרידה...

סיימו יפה - אל תגידו דברים שתצטערו עליהם בסופו של דבר. הכי חשוב זה לסיים את הקשר בצורה טובה ונעימה לשני הצדדים, לכן סיימו את הפרידה בחיבוק או נימה מעודדת. לא כל הפרידות צריכות להיגמר קשה.

תגובות