סרט על הגג ומסע באוויר: רעיונות לדייטים מקוריים. צילום: Fotolia

סרט על הגג ומסע באוויר: רעיונות לדייטים מקוריים

כמה אפשר לצאת ולבלות באותם המקומות? למען הגיוון, הכנו לכם רשימת דייטים מקוריים שתוכלו להפתיע עמם את בן או בת הזוג ולזכות לחוויות לכל החיים

אם גם לכם נמאס מללכת לסרט או מסעדה ובא לכם להרשים קצת את בני הזוג שלכם, הכתבה הזאת היא בשבילכם. לפניכם רשימת מקומות בהם תוכלו לבלות וגם להיות מקוריים. לכם נותר רק לבחור אחד...

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

פיקניק בזריחה

פיקניק כשלעצמו הוא רעיון מקורי (וטעים) לדייט. דמיינו דייט המתחיל בהפתעה לבן או לבת הזוג, בנסיעה מוקדם בבוקר אל הים (וכן - תצטרכו לקום לפני שש בבוקר בשביל זה) או מקום פסטורלי אחר, בו תראו את הזריחה ואף תהנו מארוחת בוקר טובה שהכנתם (או שההורים שלכם הכינו לכם) מראש. גם רומנטי וגם טעים.

כדור פורח

בא לכם לעוף בדייט? טיסה בכדור פורח היא חוויה חד פעמית שאתם יכולים לחלוק עם אהוב או אהובת לבכם. להסתכל מלמעלה על אזורים שונים בארץ נשמעת כמו חוויה חלומית, אלא אם כן מישהו מכם סובל מפחד גבהים - ואז אנחנו ממליצים שלא...

קמפינג

מה יכול להיות מהנה יותר מכמה ימים, או אפילו כמה שעות, יחד במקום מבודד? אמנם יש אנשים שיעדיפו בתי מלון, אך יש משהו בפשטות שהופכת הכל למקורי ומיוחד יותר. כמה פשוט - ככה מהנה.

© צילום: Fotolia

רוף-טופ סינמה

אם אתם אוהבים סרטים אבל נמאס לכם ללכת כל פעם לאולם קולנוע, זהו המקום בשבילכם. על גג עזריאלי בתל אביב ישנו בית קולנוע פתוח, אשר מקרין סרטים על מסך ענק ומאפשר לכם להנות מסרט טוב וגם מאוויר צח.

קורס בישול

ישנם הרבה אנשים שבישול הוא פחות התחום החזק שלהם; אבל אם אתם אוהבים לבשל או סתם רוצים ללמוד ולחוות, דייט בקורס בישול זו אופציה מצויינת בשבילכם. בקורס הבישול תמצאו את עצמכם בסיטואציה בה לא הייתם מעולם ושתשמש אתכם גם לחיים עצמם. אם אפשר גם להנות וגם ללמוד, אז למה לא?

אימון ספורט או יוגה

ידוע כי ספורט משחרר אנדורפינים אשר משפרים את מצב הרוח ומשככים כאב; אז אם אתם רוצים קצת זמן להרגע, לשנות את המנוחה היומית בקצת בריאות וספורט, אימון או יוגה - הדייט הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים. דרך האימונים תוכלו לעודד אחד את השנייה, לשתף פעולה ואפילו לנהל אורח חיים בריא. חוץ מזה, מה יותר כיף מלהגיע לדייט בטרנינג?

© צילום: Fotolia

ארוחה בחשכה

בנמל יפו נמצאת מסעדה במרכז "נא לגעת", המהווה מקום מפגש בין אנשים חרשים ועיוורים לבין הקהל הרחב. לפני שתכנסו למסעדה תקבלו תפריט ותבחרו את המנות שתרצו להזמין. לאחר מכן, תכנסו לחלל חשוך בו אתם יכולים לסמוך רק אחד על השני. החושים שלכם יתחדדו וזו תהייה חוויה שלא תוכלו לחוות כמעט בשום מקום אחר. יותר מקורי מזה, אין.

תגובות