האמת מתגלה: כך תדעו אם מצאתם חן בעיני הורי בני הזוג. צילום: shutterstock

האמת מתגלה: כך תדעו אם מצאתם חן בעיני הורי בני הזוג

מי לא היה רוצה לדעת אם הורי בני הזוג שלו/שלה אוהבים אותם? אין מה לתהות יותר, כיוון שכל הסימנים מחכים לכם בכתבה הבאה!

אתם יוצאים כבר הרבה מאד זמן ופוגשים את ההורים שלהם - ואתם כל כך רוצים לדעת לדעת מה הם חושבים עליכם ואם הם אוהבים אתכם. כל הסימנים לכך שמצאתם חן בעיני הורי בני הזוג בכתבה הבאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אם הם קשובים לכם

אם אתם מגיעים לביתם של בני הזוג וההורים שלהם בקושי אומרים לכם שלום או ממשיכים בעיסוקם מול המחשב, העיתון וכיוצא בזה ואינם מתעניינים בחייכם או מה שלומכם - כנראה שזה אומר שאתם לא ממש מעניינים אותם והם אינם מחבבים אתכם; אבל אם אתם באים לביתם והוריהם מיד שואלים לשלומכם, שואלים שאלות ומתעניינים בחיים שלכם - סימן שאכפת להם מכם ושהם אוהבים אתכם.

אם הם שואלים אתכם המון שאלות - זה סימן טוב

אנשים שאוהבים אנשים אחרים, סקרנים לגביהם. הם רוצים לדעת הכל על האדם שהם מחבבים, במיוחד כשהם פוגשים אותו בפעם הראשונה. אם ההורה יאהב את מי שהילד/ה מביאים הביתה, הוא ישאל אותם שאלות כמו: איפה הוא/היא גדלו, מה המטרות שלהם לעתיד והחלומות שלהם, והחשוב מכל: איך הם והבן/הבת שלהם נפגשו. אנחנו מבינים שאם הם שואלים אתכם המון שאלות זה עלול להיראות מחשיד, אבל לא במקרה הזה. אם הם שואלים המון שאלות ורוצים להכיר אתכם - כנראה שאכפת להם.

© צילום: shutterstock

אם הם מספרים עליכם לקרובי משפחה שלהם

סימן חיובי שההורים של בני הזוג אוהבים אתכם, אם הם מדברים עליכם בנוכחות חברי וקרובי משפחה אחרים, בארוחות משפחתיות, למשל. הדבר מצביע על כך שהם התלהבו והתרשמו מכם, עד כדי כך שהם נהנים לדבר ולספר עליכם בעצמם. כדאי לשאול את בן/בת הזוג אם הדבר קורה בפועל!

אם הורי בני הזוג מציגים אתכם לאחרים בעצמם

עוד סימן ממש גדול שהם אוהבים אתכם, הוא אם אתם במקרה מתלווים אליהם לארוחה משפחתית והם נהנים להציג אתכם לשאר המשפחה ובחיוך גדול. הדבר אומר הרבה - הם מרגישים בנוח איתכם ומתרשמים מכם לטובה, עדי כדי כך שהם שמחים להציג אתכם בפני מי שרוצה להכיר.

אם הם מתכננים איתכם תוכניות משפחתיות - אתם על הגל

אם ההורים של בני הזוג מתכננים תוכניות עתידיות עם המשפחה - כמו טיול בארץ או בחו"ל, צימר או פעילות חברתית כלשהי - ומציעים לכם לבוא, זה סימן ממש חיובי! הדבר מצביע על כך שהם אוטומטית כוללים אתכם בתוכניות המשפחה לעתיד מפני שהם כבר רואים אתכם כמשפחה. זה נפלא!

 

 

 
תגובות