הצד של סלינה: כך תתגברו על הזוגיות החדשה של האקס. צילום: Getty Images, אינסטגרם

הצד של סלינה: כך תתגברו על הזוגיות החדשה של האקס

כולם חוגגים את (או בוכים על) אירוסיו הטריים של ביבר להיילי בולדווין - אבל מה עם סלינה? ליבה נותר שבור ורוצה את מה שהוא רוצה. כיצד תתגבר? כל הטיפים בשבילה ובשבילכם בכתבה הבאה

הלב רוצה את מה שהוא רוצה: הרשת גועשת בעקבות האירוסים האחרונים של הכוכב הקנדי ג'סטין ביבר לבת זוגו בשבועות הספורים האחרונים, הדוגמנית היילי בולדווין. חלקנו שמחנו והרענו; ורובנו בכינו וליבנו נשבר - כמו ליבה של האקסית המיתולוגית של הזמר המפורסם, סלינה גומז.

בדומה לגומז, גם אתם ודאי נאלצתם או תאלצו להתמודד עם החוויה הקשה הזו - האקס או האקסית שלכם מחליטים שהם התגברו עליכם והם ממשיכים הלאה אל עבר הזוגיות הרצינית הבאה שלהם. איך מתגברים? סלינה היקרה וקוראים יקרים, אנחנו כאן בשבילכם!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

שומרים על קור רוח

ברגע בו אתם מגלים על החדשות המסעירות, הרגשות עלולים להפוך ללהבה ולהציף את כולכם - נסו להדוף אותם הצידה ולא לתת להם להשתלט עליכם, לפחות לרגע. אנחנו מבינים שהמצב מכעיס, מבעיר ומעורר זעם, אבל היחידים שנפגעים מכל הרגשות השליליים הללו אלו אתם בלבד. אנחנו לא אומרים להדחיק את הרגשות, אלא לא לפעול על פיהם ולבצע פעולות אימפולסיביות שאתם עוד עתידים להתחרט עליהן כשהמצב ירגע והלב יתקרר מעט.

רוגע. לאט לאט
רוגע. לאט לאט © צילום: Shutterstock

נמנעים מסטוקינג

אנחנו יודעים כמה זה מפתה להיכנס לחשבונות של האקס/ית ברשתות החברתיות ובמיוחד לחשבונות של ה"ריבאונד" החדש, לשמוע סיפורים מחברים משותפים ובאופן כללי לברר מה קורה בין השניים - אבל הדבר מיותר לחלוטין. לא רק שאתם תרגישו (ותיראו) נואשים ומיואשים, הדבר אף יקשה עליכם להשתחרר ולעבד את המצב; ורק יקבע את בן או בת הזוג לשעבר עמוק יותר בתוך הלב והראש שלכם - שזה בדיוק ההפך ממה שאנו מנסים לעשות, נכון?

נותנים מקום לרגשות ולא מתעלמים מהם

אולי אמרנו לא לתת מקום לרגשות בפעולות שאתם מבצעים - אבל זה ממש לא אומר שאין לתת מקום לרגשות בתוך הלב שלכם, ההפך המוחלט הוא הנכון. הדחקה היא לא התשובה, הרגשות לא ייעלמו סתם ככה. הדחקה רק תציף את הכאב ותגביר אותו בשלב מאוחר יותר. תנו מקום לתחושות הקשות, עטפו אותן, חבקו אותן, התחברו אליהן. הרגשות שלכם אינם האויב שלכם. רק אם תכירו אותם מקרוב ותלמדו אותם, תדעו כיצד ניתן להרפות מהם ולרפא אותם.

 

מדברים, פותחים ומשתפים

הרגשות ודאי מציפים את כל גופכם ברגעים קשים וכבר הצענו קודם שלא לפעול על פיהם בצורה אימפולסיבית - לכן, הדרך הטובה ביותר לשחרר את הרגשות הכואבים באופן זמני, היא לדבר עליהם. תפסו חבר או חברה, אחד ההורים, המורים או כל אדם עליו אתם סומכים לשיחה, ושתפו אותם במה שאתם מרגישים ומה גורם לכם להרגיש כך. אם קשה לכם להיפתח לאנשים, נסו לכתוב על דף או בקובץ מחשב את התחושות הקשות האופפות אתכם. הדבר יפחית מהמעמסה הכבדה שנושא ליבכם ויגרום לכם להרגיש קלילים ומשוחררים יותר מבחינה רגשית.

לא נוטרים טינה

התגובה הראשונית שלכם ודאי תהייה לברך את האקס או האקסית בשלל ברכות חיוביות ובהצלחה בקשר החדש שלהם עם בן או בת הזוג החדשים והמדהימים שלהם - בהפוכה, כמובן. אבל אם אתם רוצים באמת להתגבר ולשכוח מהחוויה הקשה, כדאי שתפעלו על פי "פייק איט 'טיל יו מייק איט" - זייפו את זה עד שתעשו את זה. העמידו פנים, תחילה בפני עצמכם ואז גם בפני הסובבים אתכם, שאתם אכן שמחים בשביל האקס או האקסית שזכו בזוגיות חדשה. שכנעו את עצמכם שזוהי האמת, עד שתתחילו להאמין בה. מדובר בתהליך שלוקח זמן, אבל הדבר לפחות ימנע מכם להיות אגרסיבים כלפי בן או בת הזוג לשעבר ולרצות לנקום בהם - דבר לא חיובי בעליל שעלול להוביל למצבים לא נעימים כלל.

פשוט חייכו. אפילו אם החיוך מזוייף
פשוט חייכו. אפילו אם החיוך מזוייף © צילום: Fotolia

מנסים להמשיך הלאה גם

בואו נודה בזה - הרגשות כבר זכו מכם למספיק מקום ואין טעם שתחפרו באדמת העבר. זה הזמן לצאת לדרך חדשה! נסו לצאת, לבלות ולהכיר את הבחור הבא או הבחורה הבאה שיזכו לכבוש את ליבכם. אם אתם רוצים ומרגישים מספיק בנוח, תוכלו לבקש מהחברים הקרובים שינסו "לשדך" לכם מישהו או מישהי ליציאה. אל תכפו על עצמכם מערכת יחסים חדשה - אלא תנו מקום ואופציה בלב שלכם לאחת כזאת. אם הם הצליחו, גם אתם יכולים! 

זוכרים שהזמן מרפא את הכל והכל עובר בסוף

בסופו של דבר, כפי שאומרים השיר והקלישאה, הכל זה רק "עניין של זמן". השנים יחלפו, אתם תתבגרו ותבינו שזו הייתה רק חוויה מכוננת אחת מיני רבות שעוד תזכו לחוות בהמשך. הלב שלכם עוד ישתחרר ויתמלא במקום חדש ונקי לרגשות חיוביים שעוד עתידים לעטוף אותו. בהתחייבות.

 
תגובות