טאבו: דברים שלא אומרים לזוגות בט"ו באב. צילום: Fotolia

טאבו: דברים שלא אומרים לזוגות בט"ו באב

בין אם אתם רווקים ממורמרים (או בזוגיות אבל שונאים קיטש) - עליכם לדעת שיש מספר דברים שלחלוטין לא אומרים לזוגות מאוהבים ביום האהבה

לאחר שבשנה שעברה הצגנו את הדברים שלא אומרים לרווקים בט"ו באב - הפעם אנחנו עם כל הדברים שלא אומרים לזוגות ביום המיוחד הזה, פשוט כי זה לא מכבד ולא נעים. עם כמה שזה קשה, תתאפקו - זה קורה רק פעם בשנה (או פעמיים, אם מחשיבים את הולנטיינס)...

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"הכי כיף להיות רווקים"

או שאתם אוהבים עד אין סוף את חיי הרווקות, או שאתם סתם מקנאים. בכל מקרה, זו לא סיבה לבאס את הזוגות שלשם שינוי כן חוגגים את יום האהבה ונהנים ממנו. עד כמה שלדעתכם "הכי כיף להיות רווקים" - שמרו את הידיעה המרעישה הזו לעצמכם, רק לעוד 24 שעות.

"תשיגו לעצמכם חדר"

טוב, בשאר הימים היינו מסכימים איתכם - אבל היום? ביום האהבה?! היום זהו יום שניתן לזוגות הקיטשיים להביע חיבה ברבים! היום כבדו אותם, תנו להם מקום ותימנעו מלהביע גועל בכל מה שקשור לנשיקות בפרהסיה.

"זוגיות כולאת אותך"

יש לכם 364 ימים אחרים (או 363, אם מחשיבים את יום האהבה הבינלאומי) לספר לזוגות הללו כמה אהבה וזוגיות הם דברים מדכאים. בואו ניתן להם ליהנות כמה שאפשר היום ולא נבאס אותם.

זה נראה לכם הגיוני?!
זה נראה לכם הגיוני?! © צילום: Fotolia

(לאקס/אקסית) "אני רוצה לחזור אלייך"

יש כמה סיבות שבגללן אסור לכם לומר את המשפט הזה ביום האהבה למישהו שנמצא בזוגיות: העיקרית שבניהן היא שאם אתם לא מתכוונים למשפט הזה, זוהי מתיחה מיותרת שתפגע בלא מעט אנשים; ואם אתם כן מתכוונים אליו, זה עוד יותר נורא - הדבר יהרוס לזוג את היום המקסים הזה. כמובן שאנחנו לא בעד לשמור סודות, אבל יש דרך וצורה לחשוף אותם; והם לא כוללים את יום האהבה.

"זוגיות בגיל ההתבגרות אף פעם לא מחזיקה יותר מידי"

אופטימי מצידכם, אנחנו חייבים לומר... ועכשיו ברצינות, זה לא מוכח בשום מקום ואין סטטיסטיקה שמחזקת ותומכת באמירה הזאת. לכן הימנעו מלספר דברי שקר ואולי במקום זאת תעודדו את הזוגות באמירות חיוביות.

מאיפה אתם יודעים?!
מאיפה אתם יודעים?! © צילום: Fotolia

"רק מי שטיפש מתאהב"

המשפט הזה יכול לפגוע בלא מעט רגשות של אנשים, שלא נדבר על כך שהמשפט שגוי - הרי אהבה היא בין הדברים היפים שקיימים בעולם הזה ויש להיות אינטליגנטים וחכמים בשביל לתת את הלב למישהו אחד. אם אתם מאוכזבים או שונאים את יום האהבה, לרדת על זוגות אחרים אינו הפתרון!

מאחלים לכם למצוא את הצד החיובי ביום הזה. יום אהבה שמח!

 
תגיות
ט
תגובות