לקראת ט"ו באב: כך תפתיעו את בני הזוג ביום האהבה הקרוב. צילום: Fotolia

לקראת ט"ו באב: כך תפתיעו את בני הזוג ביום האהבה הקרוב

ערב יום האהבה העברי יחול ממש השבוע (ה') וזה הזמן המושלם להתחיל לתכנן הפתעת בזק לבן או בת הזוג האהובים (כמובן, אם טרם עשיתם זאת...). כל הרעיונות הכי מקוריים

יום האהבה מתקרב ואיתו גם המחשבות (המלחיצות) והבלתי פוסקות על הפתעה אפשרית לבן או לבת הזוג. מה לקנות להם? לאן לקחת? ואנחנו כאן כדי לעזור לכם עם הבעיה: אספנו מספר דרכים בהן תוכלו להפתיע את אהוב או אהובת ליבכם ביום המיוחד הזה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הגשמת חלום

אם ידוע לכם על חלום או הרפתקה שבני הזוג היו רוצים להגשים, ההפתעה הבאה היא בדיוק הדרך בשבילכם: כל שעליכם לעשות הוא לגלות מהו אותו החלום (לדוגמה: צניחה חופשית, צלילה עם דולפינים, הופעה מסויימת, טיסה בכדור פורח וכדומה). לאחר מכן, בררו כיצד אפשר לממש את אותה פעילות, והזמינו אותה (זכרו: אם מדובר בפעילות אקסטרים, כדאי להתייעץ עם ההורים וכמובן לבקש רשות קודם). וזהו, זה הכל - יש לכם את ההפתעה המושלמת!

כמה רומנטי!
כמה רומנטי! © צילום: Getty Images

מתנה מכל הלב

ההפתעה הזו היא אולי הדרך הידועה ו״הרגילה״, אך היא אף פעם לא נמאסת: החנויות מלאות בבלונים אדומים, שוקולדים בצורת לבבות, דובים פרוותים וחמודים וזרי פרחים מהממים. היום הזה הוא בדיוק הזמן להיות הכי רומנטיים ולפנק את בני הזוג בכל המתנות הקיטשיות הללו; אספו אותן וסדרו בחדרם בצורה יפה. הפתעה שללא ספק תחמם את ליבם.

 

מתנה אישית

בואו נודה בזה, אין דבר יותר מרגש ומיוחד מאשר מתנה אישית שנוצרה במיוחד בשבילכם; לכן בסיסה של ההפתעה הבאה היא בלהכין או לקנות משהו שיסמל את האהבה והזוגיות של שניכם: תכשיט עם השמות שלכם, קאפייקס עם תמונות זוגיות, כרית או כוס עם תמונה של שניכם, אלבום תמונות זוגי ועוד שלל דוגמאות לדברים אישיים שתוכלו למצוא באינטרנט ובחנויות.

הכי כיף לקבל מתנה כזו ביום האהבה
הכי כיף לקבל מתנה כזו ביום האהבה © צילום: Fotolia

 

פיקניק בשקיעה 

ההפתעה הזו מיועדת לבשלנים שבינינו: כל שעליכם לעשות, הוא להכין ארוחה טעימה ומפנקת, לקחת שמיכה ולחפש מקום בו רואים את השקיעה בצורה הטובה ביותר (כמו חוף הים או פארק אפשרי, למשל); וזהו זה - הנה לפניכם פיקניק מלא מטעמים ורומנטי אל מול השקיעה. זו לגמרי ההפתעה המושלמת - הרי לא סתם אומרים שהדרך ללב עוברת דרך הקיבה, לא ככה?

© צילום: Fotolia

 

יומן אהבה

ליצירתיים שבינינו, ההפתעה הבאה היא בדיוק בשבילכם: כל שעליכם לעשות הוא לקנות יומן מעוצב ולמלאו בתמונות זוגיות, בדיחות פרטיות, ברכות, שירים, קישוטים כל דבר שנראה לכם לנכון. זו ללא ספק מזכרת מיוחדת ומרגשת שתישאר לאורך כל חייהם של בני הזוג. בטוחים שהם יופתעו!

תגובות