השלבים שיעזרו לכם לחשוף את הרגשות שלכם בפני הקראש. צילום: Shutterstock

השלבים שיעזרו לכם לחשוף את הרגשות שלכם בפני הקראש

רוצים ליידע את הקראש ברגשות הבלתי נשלטים שלכם, אבל מתים מפחד? אל חשש! כך תעשו זאת בצורה הטובה ביותר

זהו זה, אתם לא יכולים להחזיק יותר את הרגשות כלפי הבחור או הבחורה הכי מושלמים עלי האדמות ומתים כבר לחשוף את "הסוד הגדול". כדי לעבור את הדבר המלחיץ הזה בצורה הטובה ביותר, לפניכם מספר שלבים שיעזרו לכם לחשוף את הרגשות בפני אהוב/ת ליבכם. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

שלב 1: בחינת תגובות

השלב הראשון הינו בדיקת השטח: נסו להראות חיבה ולהחמיא לאהוב או אהובת ליבכם ולבדוק מה תגובתם ולפרש אותה. אם הם מחייכים, מסמיקים, מובכים או אולי אפילו מחזירים מחמאה - אתם בדרך הנכונה!

© צילום: Shutterstock

שלב 2: מתחילים את השיחה בפרטיות

עולים הילוך: חפשו מקום נחמד ושקט בו תוכלו לדבר ביחידות ו-ודאו שהם מרגישים בנוח. אל תלחצו עליהם! השתדלו לשוחח לבד ולא בסביבת אנשים, כדי שהתשובה שלהם ברגע שתחשפו את הרגשות תהיה אמיתית וכנה.

שלב 3: מתחממים

הפעם, כל שעליכם לעשות הוא ליידע אותם על כך שאתם נהנים להיות בחברתם: ״אני שמח/ה שהכרתי אותך״ או ״את/ה יודע/ת כמה כיף לי לדבר איתך״ יכולים להיות משפטי פתיחה נהדרים. לא משנה באיזה משפט תבחרו - השתדלו לא לבזבז עליו יותר מדי זמן כדי להגיע לנקודה מהר.

© צילום: fotolia

שלב 4: חושפים!

הרגע לו חיכינו: קחו נשימה גדולה, ספרו עד שלוש - ותוציאו את זה החוצה. אנחנו יודעים שזהו השלב הקשה ביותר - אבל לאחר מכן תרגישו הרבה יותר משוחררים וקלילים. אם החשיפה נעשתה בצורה אמיתית ומהלב, אתם יכולים להיות גאים!

שלב 5: נותנים זמן

השלב הזה לא פחות חשוב: לתת להם זמן לחשוב ולעכל. סיפרתם להם איך אתם מרגישים וסביר להניח שהפלתם עליהם פצצה והפתעתם אותם. עכשיו, כל מה שנותר לעשות הוא לא ללחוץ, לחכות לתשובה כנה מהם ומכאן להמשיך הלאה.

שלב 6: הכל עובר חלק? מזמינים לדייט

תתכוננו, אתם עומדים להציע להם לצאת: הזמינו אותם לבוא איתכם לסרט, מסעדה או כל דבר אחר. אם הם מסכימים, דאגו לתת להם דייט שהם לא ישכחו לעולם. סומכים עליכם!

© צילום: Fotolia

שלב 7: מקראש - לזוג

אם הגעתם לשלב הזה, משמע הכל הלך לכם בסדר גמור וכעת נותר להפעיל את השלב האחרון להשלמת המשימה: לאחר שיצאתם מספר פעמים ונהנתם, הגיע הזמן להפוך את זה לרשמי! בדקו איך הם מרגישים כלפיכם ואם היו רוצים לקחת את הקשר הלאה. אם הם עדיין לא יודעים - זה בסדר, תנו להם זמן להחליט, אין לחץ. אם התשובה שלהם חיובית - מצוין! הם מרגישים כמוכם ולגמרי מעוניינים לקחת את זה צעד קדימה. המשימה הושלמה, כל הכבוד!

לאחר שקראתם והפנמתם את כל השלבים, זכרו שהדבר הקשה ביותר הוא ההחלטה. ברגע שאתם מחליטים שאתם מוכנים לבצע את המשימה ולא חוששים, כל היתר יילך לכם בקלות.

תגובות