לפי המזל שלכם: הזוגיות שאתם רוצים מול מה שאתם צריכים. צילום: Fotolia

לפי המזל שלכם: הזוגיות שאתם רוצים מול מה שאתם צריכים

בזוגיות אנחנו לא תמיד יודעים מה אנחנו רוצים, בטח לא מה אנחנו צריכים, ולא תמיד יודעים גם מה זה מה. מבולבלים? הכתבה הבאה תפתור לכם את הדילמה

בטח יצא לכם לחשוב איך אתם רוצים שתיראה מערכת היחסים שלכם - אבל האם פעם יצא לכם לחשוב מה אתם צריכים באחת כזו? על פי המזל שלכם, בואו לגלות אם מה שאתם רוצים בזוגיות תואם את מה שאתם צריכים.

עוד בערוץ היחסים ואהבה של פרוגי:

מזל טלה 

מה אתם רוצים? מישהו או מישהי שינסו לשחק את עצמכם קשים להשגה, אבל באותו זמן גם לא יתנגדו יותר מדי לרצונות שלכם. אדם שיגרום לכם להרגיש מאוד בטוחים לגבי עצמכם.

מה אתם צריכים? אדם שיעמוד ממש לצידכם ולא יסתתר בצללית שלכם. בני הזוג שלכם צריכים להיות עצמאיים, בטוחים בעצמם ובמערכת היחסים שלכם ולא לפחד לעמוד על שלהם מולכם כשיש צורך לכך. 

מזל שור

מה אתם רוצים? מישהו או מישהי שנראה שיש להם הכל ולא ממש בליגה שלכם, שיגרמו לכם להרגיש שאתם אוהבים קצת יותר (כי אתם מרגישים לפעמים שלא מגיע לכם להיות נאהבים באותה צורה).

מה אתם צריכים? בני זוג שישקיעו את כל מאמציהם כדי להתחיל איתכם ו"לחזר" אחריכם, שיצאו מגדרם עד שירכשו את אמונכם ולאחר מכן גם כדי לשמור עליו. הם לא יפחדו לצעוק לכל העולם שאתם שניכם יחד.

© צילום: Shutterstock

 

מזל תאומים

מה אתם רוצים? אדם "מטורף", מפוזר ואינטנסיבי שישקף את הדברים שאתם רואים בעצמכם ושיתקשה לפעמים להבין אתכם (כי אתם אוהבים להיות מסתוריים וקשים להשגה).

מה אתם צריכים? בני זוג שתואמים לאנרגיה ולהתלהבות שלכם בקשר, שיודעים לבטא ולדבר על הרגשות שלהם ושיהיו מסוגלים להכיל אתכם על כל הטוב והרע שבכם ולא רק שלקבל אתכם כמו שאתם - אלא גם לאהוב אתכם בכל מצב.

מזל סרטן

מה אתם רוצים? אדם שיתאים את דמות "בן או בת הזוג" שיצרתם לעצמכם בתודעה, שאתם חושבים שתוכלו לשנות רק עם האהבה הגדולה שלכם ושפשוט יש ביניכם את ה"קליק" הטבעי.

מה אתם צריכים? בני זוג נאמנים במיוחד שיעשו את כל מה שצריך כדי לשמור על קשר לטווח ארוך ושלעולם לא יגרמו לכם לפקפק בהם או בעובדה שאתם יכולים לסמוך עליהם. לשניכם יחד צריכה להיות כימיה טבעית ואת היכולת להחמיא ולקחת את מערכת היחסים הזו לאיזשהו מקום.

מזל אריה

מה אתם רוצים? בני זוג שיאתגרו כל מה שאתם אומרים או עושים, שיעפילו על האגו שלכם ושיגרמו לכם להפעיל קצת יותר מהקסם שלכם. אתם נטרפים מכל אחד שיגרום למצב להיות קצת קשה עבורכם.

מה אתם צריכים? בני זוג שידחפו אתכם להיות טובים יותר ויותר מבלי להתווכח איתכם כל הזמן, שיחמיא לכם מבלי לעוור אתכם ושלא יפחדו להראות את האהבה והרגשות שלכם בלי מעצורים.

מזל בתולה

מה אתם רוצים? אדם שלא מבין אתכם לגמרי, שיתאים לכל הקטגוריות ברשימת "בני הזוג האידיאליים" שלכם באופן מושלם ושיותיר לכם להיות בשליטה על הכל.

מה אתם צריכים? מישהו או מישהי שיקבלו ויבינו אתכם לעומק, שיוכלו להתאים אתכם מבחינה שכלית ושיגרמו לכם לצאת מאיזור הנוחות ומה"מחבוא" שלכם ולהבין שזה לא כל כך נורא.

© צילום: Shutterstock

 

מזל מאזניים

מה אתם רוצים? המאהב או המאהבת הרומנטיים ביותר עלי האדמות שפשוט יאהבו אתכם לא משנה מה ושיהיו מסורים אליכם ויתנו לכם תשומת לב אפילו מבלי שתבקשו.

מה אתם צריכים? מישהו או מישהי בעלי ערך לאהבה ולמערכת היחסים שלכם, שידעו להחזיר לכם על כל האהבה שאתם מביאים ושבאמת יעריכו אתכם מבלי לצפות לדבר בתמורה, למרות שאתם תהיו מוכנים להחזיר להם פי עשר.

מזל עקרב

מה אתם רוצים? אדם שאתם לא יכולים להשיג או לרצות, מדהים באופן מטורף שיגרום לכם להרגיש קצת מטורפים בעצמכם... בני זוג שיגרמו לכם להרגיש "שווים" וחשובים רק בשל העובדה שאתם נמצאים בקשר איתם.

מה אתם צריכים? בני זוג שיוקירו ויקבלו אתכם על כל מה שאתם ושיגרמו לכם להרפות מעט מהקנאה הטבעית שלכם כי אתם סומכים עליהם בלב שלם. הם לא יגרמו לכם לעולם להרגיש מופחתים, אלא בעלי ערך ורצויים לגמרי.

מזל קשת

מה אתם רוצים? מישהו או מישהי שלא נמצאים בהישג ידכם, שישלים אתכם כפי הדמיון שלכם וימלא את הפגמים שאתם רואים בעצמכם. אדם שייקח אתכם לכל רעיון להרפתקה שיעלה בראשכם ללא היסוס.

מה אתם צריכים? בני זוג שלא ינסו לברוח מכם כל הזמן אלא ירצו להכיר אתכם ולתת לכם את החופש להיות עצמכם ולעשות מה שאתם רוצים, שיגרמו לכם לרצות להתחייב למשהו. אדם שמוכן לצאת איתכם להרפתקאות ובו בעת גם להחזיר אתכם לאדמה מדי פעם.

© צילום: Shutterstock

 

מזל גדי

מה אתם רוצים? אדם עצמאי לגמרי, עד כדי חטא, שישקף את כל מה שאתם הייתם רוצים להיות כי אתם סבורים שזה ייתן לכם מוטיבציה להיות גרסה טובה יותר של עצמכם; שיהיה מוצלח בתחום שאתם מעוניינים בו.

מה אתם צריכים? אדם שייתן לכם לחקור את החופש שלכם בזמן שהוא דוחף אתכם לצאת מאיזור הנוחות שלכם ולהתחיל להיכנס לדברים שאתם רוצים מעצמכם. בני זוג שאפתנים ומלאי ריגושים שיקבלו את עזרתכם בשמחה מדי פעם.

מזל דלי

מה אתם רוצים? מישהו או מישהי בדיוק כמוכם, שישקפו את כל התכונות הטובות והרעות שבכם. אדם לגמרי מפוזר ו"מטורף" מספיק כדי לגרום לכם להרגיש שצריכים אתכם ושאתם ה"שפויים" שבקשר.

מה אתם צריכים? בני זוג שיחמיאו לכם ולא זהים לכם, שלא צריכים "תיקון" ולא מנסים לתקן אתכם. אדם שלא יפחד להיות ספונטני בעת הצורך.

מזל דגים

מה אתם רוצים? אדם שיגרום לכם להרגיש את הכל, עליו אתם חולמים בהקיץ ומקבלים ממנו השראה; בקיצור - מישהו שמשמש לכם כ"מוזה". עם זאת, בני זוג מהם אתם יכולים להתרחק בקלות כאשר אתם מרגישים את האהבה גומעת.

מה אתם צריכים? בני זוג שלא ידרסו את הצד היצירתי והרגיש שלכם ועם זאת יביאו הגיון ויציבות לקשר; שלא יגרמו לכם לפחד או להשתעמם מהתחייבות, ישארו ויגרמו לכם להפסיק לחפש אחר סימני יציאה מהקשר - אותו הם ימלאו בהשראה וריגוש. 

 

תגובות