זוגיות ורשתות חברתיות: כך תשלבו נכון בין השניים. צילום: Getty Images

זוגיות ורשתות חברתיות: כך תשלבו נכון בין השניים

קרה שיצאתם לדייט ובמשך רוב הזמן התעסקתם רק בלצלם תמונות לסטורי? אם כן, אז אתם ממש לא היחידים: ברוכים הבאים לזוגיות 2019 - זוגיות שלא קיימת אם לא משתפים אותה ברשת

כמובן שממש לא כל הזוגות בעידן שלנו מנהלים מערכות יחסים שהן תו לא מאשר הצגה לאינסטגרם, אך כולם ללא יוצא מן הכלל נדרשים להתמודד לפחות פעם אחת עם ריב או בעיה כלשהי הקשורה לשילוב בין רשתות חברתיות וכל הטכנולוגיות למינהן, לבין מערכת יחסים בריאה ונומרטיבית. אם אתם בין הזוגות הללו - קבלו כמה טיפים לשילוב הנכון מבלי לפגוע הן בזוגיות והן ברצון שלנו לשתף את חיינו ברשתות חברתיות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

שיחות נפש וריבים – לא בווצאפ

אחת מהטעויות הנוראיות ביותר שזוגות רבים בימינו חוזרים עליה, היא ניהול שיחות רציניות וריבים אך ורק דרך הוואטסאפ. לעיתים קרובות, כאשר אנו מתכתבים עם אדם כלשהו, אנו רושמים כל מה שעולה על רוחנו באותו רגע ללא כל מחשבה או היסוס (ולאחר מכן מצטערים על כך, לעיתים). במידה ומצב זה קורה כאשר אנו רבים או מנהלים שיחה רצינית עם בן או בת הזוג שלנו, הוא עלול להיגמר בריב גדול יותר או אפילו בפרידה. לכן, כדאי שפשוט תקבעו פגישה במקום מבודד או לפחות תדברו בטלפון. רק כך תוכלו באמת לפתור את המחלוקת בינכם או לדבר ברצינות על נושא כלשהו.

© צילום: Fotolia

אתם לא ביחד בשביל האינסטגרם

צאו לדייטים בשביל למלא את הלב, לא את הסטורי - אל תכריחו את עצמכם לצאת למקומות מסויימים ולחוות חויות מסוימות, רק כדי שאחר כך תוכלו להעלות תמונה לאינסטוש תחת ההאשטאנג #CuteCouples ולקבל מטר של לייקים ותגובות אוהדות. זכרו שבחרתם להיות במערכת היחסים הזאת אך ורק על מנת שיהיה לשניכם טוב ולא כדי לרצות אנשים אחרים - ביניהם העוקבים שלכם באינסטגרם.

כשאתם ביחד, צאו מהמסכים

אם במשך רוב הדייט או סתם פגישה שלכם אתם מתעסקים בלקרוא הודעות בפלאפון, להראות לבן או בת הזוג "מימס" באינסטגרם ולחפש שירים חדשים ביוטיוב, אז לא צריך להיות העיפרון הכי חד בקלמר כדי להבין שמשהו לגמרי לא בסדר בזוגיות הזו. מעצם היותכם זוג, אמורים להיות לכם נושאי שיחה מגוונים ותחומי התעניינות משותפים שאינם קשורים לפלאפונים שלכם. לכן, בעת פגישתכם, מומלץ להניח את הפלאפונים בצד ופשוט להתעסק ולהתעניין אך ורק אחד בשנייה.

אל תשאפו להיות כמו הזוגות ברשתות החברתיות

לעיתים הזוגות שאנו רואים ביוטיוב, באינסטגרם, בסנפצ'אט וכדומה מעוררים בנו קנאה, ובצדק - נראה שהם אוהבים אחד את השנייה יותר מכל דבר אחר והם אף פעם לא רבים או אפילו מתווכחים. עם זאת, זוהי איננה המציאות כלל וכלל – כל הזוגות, ללא יוצא דופן, רבים, מתווכחים, כועסים ומתעצבנים וכן, גם הזוגות ה"מושלמים" ברשתות החברתיות. אל תכריחו את עצמכם לחקות זוג מסוים שנראה לכם "מושלם" - כי לכל זוג ישנן בעיות ומחלוקות, גם אם אתם לא רואים אותן. במילים אחרות, בנו מערכת יחסים שתעניק אושר ואהבה עבור שניכם, ללא קשר למה שהרשתות החברתיות מנסות להכתיב לנו בנוגע לזוגיות.

© צילום: Fotolia

זכרו לשים את מערכת היחסים שלכם בראש סדר העדיפויות שלכם ואל תתנו לשום אפליקציה או רשת חברתית להרוס אותה. כמו כן, היו בטוחים שאתם אוהבים אחד את השנייה גם בלי פלאפונים; ובמידה ואתם לא בטוחים בכך, אז איך אומרים – כנראה שזה בדיוק הזמן "לחשב מסלול מחדש".

 
תגובות