מה לעשות: כשהאקס/ית מדברים עליכם מאחורי הגב. צילום: Shutterstock

מה לעשות: כשהאקס/ית מדברים עליכם מאחורי הגב

מה עושים כשמגלים שהאדם עמו הייתם בקשר רומנטי ונפרדתם ממנו לפתע מרכל עליכם מאחורי הגב עם אחרים? כל הטיפים לפניכם

רובנו, גם אחרי הפרידה, ממשיכים לבדוק ולהתעדכן מה חדש עם האקס או האקסית. אנחנו חושבים שאנו יודעים הכל; ופתאום - מגלים כי הם מרכלים ומדברים מאחורי הגב. כמובן שנוצרת סיטואציה מבלבלת במיוחד ולכן, הינה כמה טיפים שיעזרו לכם להבין כיצד לפעול כשקורה הדבר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

להירגע! 

קודם כל, הרגעו! קחו כוס מים, ספרו עד שלוש - לא קרה כלום, זה בסך הכל בן אדם משועמם מהעבר, לא דמות קדושה. עכשיו, שהדופק חזר, אפשר להמשיך הלאה. זכרו שכשאנחנו נלחצים, אנחנו יכולים להגיב בפתאומיות ולעשות דברים שאולי נתחרט עליהם. לכן, לפני שמחליטים לפעול ולעשות משהו, חשוב להיות רגועים ושקולים.

לנתח ולהבין

ברגע שנרגעתם, הבינו על מה הם מדברים: האם מדובר בדברים טובים? אולי משהו שמרמז על קאמבק (אם אתם כמובן עדיין מעוניינים)? אולי בכלל משהו רע ופוגע, שהייתם מעדיפים ממש לא לדעת? תוכלו להתייעץ עם חברים קרובים ולהבין מה פשר הדבר.

על מה הדיבור בכלל?
על מה הדיבור בכלל? © Fotolia

רק עכשיו מגיבים

רבים נוהגים להגיב מיד אחרי ששמעו משהו מהאקס או האקסית, אבל שוב: כדאי מאוד לחשוב על הדברים לפני ובקפידה רבה. לפעמים לאקסים יש סיבה שהם אקסים ולכן, אם הם הראו סוג של עניין או געגוע בדיבור עליכם, בדקתם לעומק וגם אתם מעוניינים לחזור - זו אפשרות. רק זכרו כי לא בטוח שגם הצד השני מעוניין בכך בוודאות. אם הדיבור הוא גרוע ופוגע, לדעתנו האופציה הטובה ביותר היא לא להגיב בכלל.

השלב שאחרי

אם בחרתם באופציה של לא להגיב בכלל - אל תצטערו על כך: רובנו מגיבים ומתנהגים כך כלפי אקסים. אנחנו מנסים לגלות דברים חדשים, לגרום להם לקנא וכדומה. צריך להבין שטבעי לגמרי שתדברו זה על זה דברים טובים וכן, גם רעים. החוכמה היא לא להתרגש ולעשות עניין גדול. תעשו טובה לעצמכם, הניחו לעבר והמשיכו הלאה.

אל תהיו אימפולסיבים
אל תהיו אימפולסיבים © צילום: Fotolia

מה לא כדאי לעשות?

בשביל להימנע מריבים מיותרים ואי נעימויות נוספות עם האקס/ית, אל תשלחו להם הודעה נוזפת אם מדובר בדבר קטן. אל תנסו להחזיר להם, כי טוב לא יצא מזה. אל תפתחו יותר מדי ציפיות, כדי שבסוף לא תתאכזבו. זכרו שלא משנה מה, הכל לטובה ומכל דבר או טעות אפשר רק ללמוד.

 
תגובות