Girl Power: עשרת הדיברות לעצמה נשית. צילום: Fotolia

Girl Power: עשרת הדיברות לעצמה נשית

לכבוד ערב החג השני של פסח, לפניכן עשרה כללים של מה דווקא כן לעשות כדי להיות אישה חזקה. טיפ קטן מאיתנו? את כבר אישה חזקה, האמיני בכך!

כפי שנתן משה רבנו את התורה לבני ישראל במעמד הר סיני, אנחנו מביאים לכן את "תורת העצמה הנשית" - הדיברות שיעזרו לכן, המין החזק באמת, להיות מחוזקות ולהפגין את עצמתכן.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

דעי לעמוד על שלך

אישה חזקה יודעת מה מגיע לה. אל תוותרי רק מפני שהמאבק נראה קשה מדי, ההפך - הישארי והילחמי על מה שאת זקוקה לו וחושקת בו, עד שאת משיגה אותו.

תני מעצמך

אם את מגדירה את עצמך כאישה חזקה, ודאי יש לך הרבה מה לתת לאחרים. השתדלי לנצל את החוזק שלך כדי לעשות טוב לחברה שאת חלק ממנה ולתמוך במה שאת מאמינה בו. אל תצפי לתמורה, עשי זאת כי את מעוניינת לתרום.

כלב,חיות מחמד,
©fotolia

היי מודעת לחולשות והחוזקות שבך

אישה חזקה אמיתית מודעת לעצמה. חשוב שתדעי במה את טובה, מה את יכולה, מה טוב בשבילך ובמה את חזקה; וגם את הצד השני: במה את פחות טובה או יותר חלשה, מה עשוי פחות להתאים לך ומה את יודעת שאת ממש לא מסוגלת לעשות. דעי להציב את הגבולות שלך לעצמך.

האמיני בעצמך

אל תתני לאף אחד לערער את הביטחון שלך. דעי מה את שווה ולאן את מסוגלת להגיע ואל תתני לאף אחד לומר לך אחרת. את לא צריכה אנשים שיגידו לך מה את יכולה או לא יכולה לעשות, את רק צריכה שאת תגידי לך. את לא פחות טובה מאף אחד

נסי להיות מובילה

מנהיגה טובה סוחפת אחריה אנשים מבלי להכריח אותם לבוא אחריה. הקסימי אחרים ברעיונותייך, הסבירי למה דווקא את טובה (וכן, את יכולה!) כדי להגשים אותם ולהוביל קבוצה ודעי לנהל אותה נכון. אל תתנהגי כמו "בוסית" אלא כמו "לידרית" - עשי למען החזון והקבוצה בדיוק כמו שהם עושים למענך ואפילו יותר.

© fotolia

אהבי והעריכי את עצמך

את החברה הכי טובה של עצמך ואת זו, שבסופו של דבר, חיה עם עצמך. יש הרבה מה לאהוב בך, החציני את אותם הדברים. זו לא בושה, ההפך - את רק צריכה להיות גאה בעצמך שאת מסוגלת לעשות את זה וגם אין סיבה שלא.

עשי הכל כדי להתגבר על מכשולים

גם האוטו החזק ביותר צריך דלק, אל תתני לאבן קטנה בדרך לעצור אותך. דעי מה מחזק אותך ונותן לך כוח ואל תחשבי שנפילה קטנה היא סוף המסלול. יש עוד הרבה להמשיך, חשבי כיצד.

קחי אחריות לטעויות שלך והודי בהן

כולנו טועות, זו לא בושה ומדובר בגדולה לדעת להצביע על הטעות ולנסות לתקן אותה (ואם לא ניתן, לדעת לא לחזור עליה). הדבר רק יוסיף לחכמת החיים שלך, חיצונית ופנימית.

דעי מתי יש לוותר

למרות שיש לתת הכל כדי לנסות להגיע למטרה - זכרי שזה בסדר גם לא להגיע אליה. אל תוציאי מעצמך את המיץ כשאת רואה שמשהו ממש בלתי ניתן להשגה. זה בסדר להתעייף ולהישבר, כל עוד את שומרת על הכוחות הנפשיים והפיזיים שלך. את לא חייבת להיות חזקה כל הזמן...

© fotolia

הישארי צנועה

אישה חזקה אמיתית, לא צועקת לעולם שהיא אישה חזקה. אישה חזקה מודעת לחוזק שלה בעיקר מבפנים ומשאירה אותו לעצמה. אל תורידי איש, אל תגרמי לאף אחד להרגיש נחות ממך או לקנא בך, סמכי על הביטחון העצמי שלך והשתדלי להרים אנשים שזקוקים לכך.

 
תגובות