הזדמנות לוהטת: כך תמצאו אהבה בקיץ. צילום: Fotolia

הזדמנות לוהטת: כך תמצאו אהבה בקיץ

היום (ו') הוא יומו הראשון בהחלט של קיץ 2019! חולמים על רומן קיצי לוהט? הטיפים הבאים יעזרו לכם

עונת הקיץ נפתחת ממש היום ועוד שנת לימודים חולפת; ועכשיו, כשרובכם כבר יצאתם לחופשה - זה בדיוק הטיימינג המושלם למצוא אהבה! כדי לא לפספס את ההזדמנות הלוהטת הזו, הכנו לכם מדריך מיוחד שיעזור לכם להשיג אהבה חמה ומתוקה. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

שלב ראשון: מקומות בילוי

החופש הגדול הגיע, בחוץ רותח - ואין דרך יותר מושלמת להעביר את הזמן, מבכל מיני מקומות בילוי האופייניים לעונת הקיץ החמימה. צאו לחוף הים, לבריכה, למסיבות קיץ או לכל מקום או אטרקציה אחרת שעולה בראשכם. כשאתם מגיעים, הסתכלו על האנשים סביבכם. מצאתם בחור/ה שתפסו את עיניכם? מעולה, זה הזמן לעבור לשלב השני!

התחילו עם מקומות בילוי מותאמים לקיץ
התחילו עם מקומות בילוי מותאמים לקיץ © צילום: Fotolia

שלב שני: יצירת קשר

לאחר שמצאתם מישהו או מישהי שמוצאים חן בעיניכם - הגיע הזמן ליצור איתם קשר! גשו אליהם ונסו לדבר איתם בדרך יצירתית, למשל: אם אתם בים, הזמינו אותם למשחק מטקות קצר. תוכלו גם סתם לשאול אותם שאלה ולנסות לפתח שיחה. לא משנה באיזו דרך תבחרו - כל עוד היא לא מטרידה או מפריעה להם, אתם יכולים להמשיך.

שלב שלישי: החלפת פרטים

אם פעלתם על פי השלבים שלנו, סביר להניח שאת אותו אדם שתפס את תשומת ליבכם פגשתם פנים מול פנים ופיתחתם איתו שיחה. כעת, אם השיחה זרמה ואתם רואים כי יש אפשרות להמשך - בקשו את הטלפון או אפילו את האינסטגרם של הבחור/ה; ומכאן, תוכלו להמשיך לשלב הבא.

זה הזמן לתקוף!
זה הזמן לתקוף! © צילום: Fotolia

שלב רביעי: היכרות מעמיקה

אחרי שראיתם זה את זה במציאות והחלפתם פרטים - זה הזמן ליצור קשר באמצעות המסכים! שלחו להם הודעה נחמדה והתחילו לדבר, להכיר ולהתחבר. בשלב זה, תגיעו ל-2 אופציות: או שממש תהנו לדבר איתם, השיחה תזרום וזה יהיה הדדי; או שתגלו מהר מאוד שזה לא זה. לא משנה מה קרה, זכרו שהכל לטובה ואף פעם אל תוותרו!

שלב חמישי: אהבה באוויר

אם הגעתם לשלב הזה, השלב האחרון, כנראה שהכל הלך לכם מצוין! אם השיחות שלכם ממשיכות כבר זמן מה, מתחילים פתאום פרפרים בבטן וקשה לכם לעזוב את אותו בחור או בחורה - סביר להניח שהצלחתם למצוא אהבה. אם זה קרה - זה נורא משמח! קחו את הדברים לאט ותהנו מהרגע. אם לא הצלחתם להגיע לשלב זה, אל דאגה, גם אתם בסופו של דבר תמצאו אהבה.

 
תגובות