רומנטי: ציטוטי האהבה שיגרמו לזוגיות שלכם לזהור. צילום: Fotolia

רומנטי: ציטוטי האהבה שיגרמו לזוגיות שלכם לזהור

למי נמאס מקלישאות? מילים יפות של אהבה הן בדיוק מה שהזוגיות שלכם צריכה עכשיו. הציטוטים הבאים יחממו לכם את הלב ויפשירו את הקרח שאולי קיים במערכת היחסים שלכם (מישהו אמר שלא מספיק חם עכשיו?)

מערכות יחסים הן ללא ספק דבר מורכב: הן יכולות להיות הכי מדהימות בעולם ולגרום לנו לאושר רב, אך בן רגע להפוך גם לכאב הכי גדול שלנו. על מנת לחזק את הזוגיות שלכם ולהפוך אותה ליותר בריאה ומוצלחת, אספנו עבורכם מספר ציטוטים ומשפטים שיעזרו לכם ויתנו לכם טיפים איך לפעול בצורה הטובה ביותר בכל מצב.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"האדם הטוב ביותר לדבר איתו על מערכת היחסים שלכם, הוא האדם שאיתו אתם נמצאים במערכת יחסים"

המשפט שלפנינו הוא משפט חשוב ביותר שכדאי לזכור. בעיות במערכת יחסים ייפתרו אך ורק אם תהיה תקשורת בין בני הזוג ושיח פתוח. במקום להקשיב לעצות של הסביבה, דברו עם הפרטנר שלכם ונסו להגיע להחלטה משותפת שתועיל, כמובן, לשני הצדדים. 

"אהבו את מה שהלב שלכם רוצה ולא את מה שהעיניים שלכם רוצות"

זה הכי נדוש בעולם, אבל כן: אופי חשוב יותר מיופי. כמובן שחייבת להיות משיכה מסויימת, אבל זה ברור שאי אפשר לקיים מערכת יחסים בריאה ומוצלחת שמבוססת אך ורק על חיצוניות. אם לא תמצאו מישהו שיתאים לכם גם בפנימיות, יעניין אתכם ויגרום לכם להתאהב באישיות שלו - אהבה אמיתית, לא תוכל להתקיים. 

נדוש אבל נכון
נדוש אבל נכון © צילום: Fotolia

"אל תדאגו לגבי מה שלאנשים אחרים יש לחשוב או לומר עליכם. זו האהבה שלכם, לא שלהם"

בחיים כמו בחיים, תמיד לאנשים יהיה מה להגיד. לא משנה מה תעשו, עם מי תצאו או מתי - תמיד אנשים ימצאו על מה לדבר. אל תתנו לאנשים אחרים לערער את הזוגיות שלכם וזכרו כי לא תמיד ה"עצות" שלהם באות ממקום כן ואמיתי. הקשיבו וסמכו רק על עצמכם, זה רק יעזור ויועיל.

"כשאתה במערכת יחסים רצינית, תמיד יהיו עליות ומורדות. חשוב לזכור כי לדבר על הדברים הוא פתרון הרבה יותר טוב מלזרוק הכל"

אם נשים לרגע בצד את הטוב שבמערכות יחסים ונסתכל על המריבות, הקשיים, רגעי המשבר וכדומה, נבין כי אלו דברים טבעיים שקיימים בכל זוגיות. זה בסדר וזה בריא - כל עוד יודעים להשתלט ולפתור את זה. חשוב לזכור כי דיבור על הדברים זה הפתרון הכי טוב שקיים כדי לשמור על המשכיות של מערכת יחסים. אין ספק שברגע שלא תתייחסו, תמשיכו הלאה ו"תזרקו" את הזוגיות שלכם, לא תהיה דרך חזרה לה.

הפתרון החכם ביותר
הפתרון החכם ביותר © צילום: gettyimages

"כדי שתהיה לכם מערכת יחסים מכבדת, כנה ואוהבת - תתחילו לכבד, להיות כנים ולאהוב את עצמכם"

זה ידוע שכאשר אנחנו לא שלמים ואוהבים את עצמנו, יהיה לנו קשה יותר לאהוב אדם אחר. חשבו קודם כל על עצמכם, היו כנים ואמיתיים ותכבדו את מי שאתם. ברגע שהחשיבה העצמית שלכם תשתנה, תוכלו לראות השפעה גדולה וטובה על מערכת היחסים שלכם עם בני הזוג.

 
תגובות