כוכבים מאוהבים: איזו עצת דייטינג יש לליביאנה לתת לכם?. צילום: ערן לוי

כוכבים מאוהבים: איזו עצת דייטינג יש לליביאנה לתת לכם?

ט"ו באב שמח! זה בדיוק הזמן לגלות את סודות האהבה הגדולים ביותר של הכוכבים האהובים עלינו. את העובדה ש"ליביאנה" מושלמים אחד לשנייה כולנו יודעים, עכשיו הם גם מוכיחים זאת ונותנים לנו הצצה קלה לתוך הזוגיות הסוחפת שלהם

הלב שלנו לא מפסיק לפעום מהתרגשות מהרגע שלי בירן ואליאנה תדהר חשפו את הזוגיות שלהם לפני כשלוש שנים; ופעימותיו מתגברות מרגע לרגע, בכל פעם שהם עושים משהו חמוד יחד (ועשו מזה כבר שתי סדרות ומופע מוזיקלי מצליח) בשנת 2017 גולשי פרוגי אף העניקו להם את התואר "זוג השנה" ולגמרי בצדק. על השאלון שלנו לכבוד יום האהבה העברי הם לא מאכזבים ועונים באופן הכי רומנטי שיש, אפשר כמעט לחשוד שהם תיאמו תשובות. יש זוג מושלם יותר מזה?! יום אהבה שמח!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

זוכרים את האהבה הראשונה שלכם?

לי: "אני זוכר במעורפל את עצמי בגן חובה מאוהב באיזו ילדה. אני לא זוכר איך קוראים לה, אני רק זוכר שכשהיא התנדנדה בנדנדות, תמיד רציתי להתנדנד לידה".

אליאנה: "לדעתי זה היה ילד בשם אריאל שהיה איתי בגן. הוא היה החבר הכי טוב שלי והיה בא אליי כל יום אחרי הגן, או שאני הייתי באה אליו. היינו ישנים ביחד ומשחקים ביחד. לא נראה לי שהוא ידע שאהבתי אותו ובאיזשהו שלב פשוט הפסקנו לבלות יחד, לא יודעת למה. אני זוכרת ששאלתי את אמא שלי: 'למה אריאל לא בא אלינו יותר?' ולא זוכרת מה הייתה התשובה... כנראה שהדחקתי מכאב".

© צילום מסך מאינסטגרם

מהי המחווה הרומנטית הכי גדולה שעשו עבורכם?

לי: "אליאנה עשתה לי ליום ההולדת 'ג'אם סשן' במתנה. למי שלא יודע מה זה 'ג'אם סשן', אסביר: באים כל החברים עם הכלים המוזיקליים שלהם ומנגנים ביחד. אחד הדברים שאני הכי אוהב בעולם זה לתופף - ואליאנה יודעת כמה אני מתגעגע לנגן עם החברים, אז זאת היתה המתנה שלה. זה אחד הדברים הכי רומנטיים שעשו לי. בנוגע אליי, אני מחשיב את עצמי כאדם רומנטי באופן כללי - תשאלו את אליאנה".

אליאנה: "החבר שהיה לי בכיתה י' תלה בשבילי בד יוטה ענק מתחת לבניין שלי וכתב עליו: 'אליאנה, אני אוהב אותך'. היום, עם לי, כל יום הוא רומנטי. זה נמצא בדברים הקטנים שחשובים באמת, כשחושבים אחד על השני ועל דרכים לעשות טוב לצד השני - אתה פשוט רומנטי בטבעי"

מהו הדייט שהכי זכור לכם לטובה או לרעה?

לי: "לא ממש יצאתי לדייטים בחיי, כך שאין לי ניסיון בדייטים".

אליאנה: "בכל פעם שלי ואני היינו נפגשים ל'דייט' זכורה לי לטובה, היינו מדברים שעות ולא הייתי שמה לב איך הזמן טס, ממש הרגשתי איך אני מתאהבת בו. דייט שזכור לי לרעה הוא דייט שפעם היה לי בתיכון עם מישהו שלקח אותי באוטו ממש ישן, שבטח אף אחד לא מכיר היום: 'חיפושית'. זה היה בקיץ ולא היה בו מזגן, רק מאווררים קטנים כאלה לפנים. אפילו לא הייתה תכנית לדייט - פשוט נסענו באוטו בחום. אחר כך הוא הציע שנאכל גלידה ושלח אותי לקנות לנו שנאכל באוטו".

גם מטעויות לומדים
גם מטעויות לומדים © צילום: ערן לוי

פאדיחה שקרתה לכם בעולם האהבה?

לי: "אני זוכר שאחרי שהתנשקתי בפעם הראשונה, זה הגעיל אותי כל כך שלא רציתי לבלוע את הרוק שהיה לי בפה. מפה לשם, חיכיתי עד שאצא מהבית של החברה שלי - וירקתי מנה נכבדת של רוק. אחר כך נכנסתי לרכב של אמא שלי ואמרתי לה שאני לא רוצה להתנשק יותר בחיים. היא לא התרגשה מזה ואמרה שזה יעבור לי. זה בהחלט עבר".

אליאנה: "כשהייתי בתיכון, יצאתי לדייט הראשון שלי עם מישהו שחברה הכירה לי. הלכנו לסרט 'צ'יקן ליטל' וכל חמש דקות הפנתי אליו את הראש, כי חשבתי שהוא ינשק אותי - אבל הוא פשוט צפה בסרט בלי לשים לב אליי בכלל".

מי הסלבריטי קראש שלכם?

לי: "כשהייתי ממש צעיר, היה לי קראש על מרי קייט ואשלי".

אליאנה: "כשהייתי קטנה, ממש אהבתי את הסדרה המורדים - וקצת הייתי מאוהבת בבנחמין רוחס, הלא הוא פבלו".

הקראשים לשעבר
הקראשים לשעבר © צילום מסך מאינסטגרם

בעיניכם, מה הכי חשוב באהבה ובזוגיות?

לי: "כנות, פתיחות, אמונה אחד בשניה, תקשורת בריאה ואחרון חביב - חברות אמיתית".

אליאנה: "היכולת להקשיב לבן/בת הזוג ולחשוב כל הזמן איך עושים להם טוב".

תארו לנו את בן או בת הזוג המושלמים עבורכם.

לי: "הגברת אליאנה תדהר".

אליאנה: "לי בירן".

יכלתם לציין אחד את השני...
לגמרי מושלמים © רפי דלויה

משהו שהייתם עושים אחרת בתחום הדייטינג והזוגיות?

לי: "אני מעולם לא הייתי בקטע של כל המשחקים האלה למיניהם, של 'מה לכתוב בהודעות' ולא להגיד משהו כי זה 'מוקדם מדי', או לתת למישהי לחכות בכוונה עד שאחזיר לה הודעה וכל השטויות האלה. תמיד הייתי ישיר ולעניין, ממליץ את זה לכולם. מי שמשחק משחקים - לא ראוי להיות בקשר בוגר ורציני".

אליאנה: "לא עשיתי את זה כי מאז ומעולם לא התחברתי לזה - פשוט לא לשחק משחקים, להיות טבעיים וישירים, לא להתבייש לחשוף את הרגשות ולתת מכל הלב. לא תמיד הכל מסתדר וזה חלק מהחיים, אבל עם משחקים והעמדות פנים הכל הרבה יותר קשה".

תיאמתם תשובות?
תיאמתם תשובות? © אינסטגרם

מהו ה-Happy Ending עבורכם?

לי: "שנהיה בריאים ונעריך את מה שיש לנו בחיים".

אליאנה: "הקמת משפחה בריאה ומאושרת".

 
 
תגובות