אוהבים באמת או רק משתמשים בכם? המחוות שיגלו זאת. צילום: Fotolia

אוהבים באמת או רק משתמשים בכם? המחוות שיגלו זאת

אנחנו יודעים עד כמה מערכות יחסים עלולות להיות מבלבלות בגיל הזה, אז תנו לנו להאיר עבורכם מעט את המצב ולעזור לכם להבין אילו רגשות באמת עומדים מאחורי המעשים של בן או בת הזוג

נערים רבים נוטים להרגיש חוסר ביטחון בכל הקשור למערכת היחסים הזוגית שלהם. במקרים מסויימים, החששות הגדולים ביותר מתפרשים כלא יותר מכאלו - אך במקרים אחרים, יש סיבות טובות לחששות הללו. לפניכם מספר סימנים שיעזרו לכם לדעת אם בני הזוג שלכם באמת אוהבים אתכם, או רק משתמשים בכם לטובות אישיות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אוהבים באמת: הם בוהים בכם כל הזמן

המון משוררים כבר עלו על כך: כשמישהו או מישהי אוהבים אתכם, הם באמת לא יצליחו "להוריד מכם את העיניים". להמון אנשים יש את "המבט המיוחד" בעיניים שלהם, כשהם רואים את אהוב או אהובת ליבם לבושים יפה או עושים משהו חמוד. אם אתם מבחינים שבן או בת הזוג שלכם מביטים בכם בפליאה והתרגשות כשאתם עושים דברים פשוטים ויומיומיים - הם לגמרי מאוהבים.

משתמשים בכם: הם לא גורמים לכם להרגיש מיוחדים

מרגישים שאתם לא שונים מכל פרטנר אחר קודם שהיה להם או משאר החברים שלהם? יכול להיות שהם משווים אתכם תמיד לאנשים אחרים ולא מראים לכם בכלל אף סוג של אהבה. אם אתם מרגישים שאתם סתם עוד אחד/אחת מתוך עוד הרבה - כנראה שלא באמת אכפת להם מספיק להעריך אתכם.

© צילום: Fotolia

אוהבים באמת: הם לא "מתהפכים" על דברים שאתם חושבים שיגרמו להם לכך

לכולנו יש "שלדים בארון" וזה לגמרי בסדר אם הם אלו שמביאים את סוף הקשר עבור אנשים מסויימים. עם זאת, אם בן או בת הזוג שלכם יודעים עליכם כמה דברים שאתם לא בדיוק גאים בהם ועדיין נשארים איתכם, הם כנראה בקטע שלכם יותר ממה שאתם חושבים. לעטוף את כל הצדדים של בן או בת הזוג ולא רק את החביבים שבהם, הוא סימן למערכת יחסים בוגרת ואוהבת.

משתמשים בכם: אתם כל הזמן מרגישים אשמים

נראה ששום דבר שאתם עושים הוא לא בסדר, החל מלהתלונן על בעיות בבית הספר ועד ללבחור מאכל לארוחת ערב משותפת. אם אתם מרגישים שלא משנה מה אתם עושים, זה לא מספיק והייתם יכולים לעשות יותר - זה הזמן לברוח מהזוגיות הזאת. אין שום דבר רע בלעזור לפרטנר להפוך לאדם טוב יותר, אבל השינויים הללו צריכים לבוא מתוך אהבה ודאגה ולא מתוך רגשות אשם.

אוהבים באמת: הם מודעים לאופן בו ההתנהגות שלהם עשויה להשפיע עליכם

כולנו בעלי דפוסי התנהגות שונים ולא תמיד אנחנו מבינים כיצד הם משפיעים על אנשים אחרים. אם שמתם לב שבן או בת הזוג שלכם הופכים להיות יותר מודעים לעצמם ומנסים להתנהג בצורה שלא תאכזב או תפגע בכם, זה סימן טוב. עם זאת, זכרו שאם אתם מוטרדים ממשהו שהם עשו או מעדיפים שיתנהגו בצורה אחרת, מוטב שתנהלו שיחה ולא תצפו מהם להבין לבד. אף אחד לא יודע לקרוא מחשבות, נכון?

© צילום: Fotolia

 

משתמשים בכם: הם נעלמים לכם

קבעתם תכניות משותפות והם מתקפלים ברגע האחרון, או שלוקח להם שנים לענות לכם להודעה או לחזור אליכם טלפונית. נכון, יכול להיות שהם עסוקים; אבל אדם שבאמת מעריך אתכם ימצא רגע לשוחח איתכם. אם מרגיש לכם שהם לא מעריכים את הזמן שלכם, אתם כנראה מבלים יחד רק כשזה מתאים להם ותואם את לוח הזמנים שלהם.

אוהבים באמת: הם דואגים לפרטים קטנים שמשמחים אתכם

מי לא אוהב מחוות גדולות? עם זאת, הדברים הקטנים הם בעלי המשמעות הגדולה ביותר: לדוגמא, הם זוכרים את טעם הגלידה האהוב עליכם, תכנית טלוויזיה מטופשת שאתם נהנים לצפות בה כשאתם עצובים או את שמה של חיית המחמד הראשונה שלכם. הדברים האלה מביעים את העובדה שאכפת להם מספיק, מעבר ללהסתפק בפרחים, ממתקים או דברים סטנדרטיים אחרים (שזה לא אומר שהם לא דואגים גם להם מדי פעם) ומנהלים איתכם מערכת יחסים ברמה יותר אישית.

משתמשים בכם: הם לא מוכנים להתפשר

קשה לעיתים להתפשר, במיוחד בגיל ההתבגרות ובמערכות יחסים חדשות - אבל כמובן שזה מבורך ואתם אמורים להרגיש בנוח בתוך הזוגיות שלכם. הוא או היא אמורים לכבד את הדעות שלכם ולהיות מוכנים למצוא את האיזון הנכון שישמח את שניכם. אם הם לא מוכנים לוותר על "זכותם" להחליט על הכל, זה כנראה הזמן לעזוב מערכת יחסים שתלטנית שכזו.

© צילום: Shutterstock

אוהבים באמת: הם נפתחים אליכם ומצפים מכם להיפתח אליהם

לא מעט מרגישים לפעמים קצת פגיעים במערכת היחסים שלהם, אבל קשה לבנות אחת חזקה ללא שיתוף של התחושות והרגשות אחד עם השני. במידה והם מוכנים להתגבר על חשש הדחייה ולהיות פתוחים איתכם לגבי הפחדים והבעיות שלהם, זה אומר שהם סומכים עליכם ורואים איתכם עתיד. זה עובד בשתי הדרכים: הם מעוניינים להכיר את מי שאתם באמת, לא את המסכה היפה שאולי שמתם על עצמכם.

משתמשים בכם: הם מתמרנים אתכם רגשית

הם יודעים את החוזקות והחולשות שלכם ומנסים לתכמן אתכם לעשות את הדברים שהם רוצים לעשות. סוג כזה של קשר לא מתקבל על הדעת, לא משנה מה. אם אתם שמים לב שאתם הרבה פעמים מרגישים אשמים או שרגשות בן או בת הזוג חשובים יותר משלכם, כנראה שזה הזמן לקחת צעד אחורה ולהבין היכן הבעיה.

אוהבים באמת: הם מוכנים לשוחח על הבעיות

למרות שכמות בריאה של רגשות קשים יכולה להיות לעזר בפיתרון סכסוכים - צעקות וריבים הם אף פעם לא הפיתרון הנכון. לאחר ששניכם סיימתם לעכל את התחושות הכבדות, בן או בת הזוג שלכם אמורים להיות מוכנים לקיים שיחה אמיתית כדי לדבר על כל מה שקרה.תקשורת היא המפתח למערכת יחסים חזקה ובני זוג שאוהבים אתכם אמורים לשים את האגו בצד ולהודות שהם אולי טעו.

© צילום: Fotolia

משתמשים בכם: הם מתגרים בכם כדי לעורר מהומה או לא מדברים איתכם ימים

כולנו יכולים להיות דרמטיים מעט לפעמים, אבל אדם שאוהב אתכם באמת לעולם לא ישפיל אתכם בציבור או "ישים אתכם על הולד" בזמן שהוא לא יוצר קשר. אלו יכולות להיות דוגמאות למניפולציות רגשיות, חוסר שליטה ברגשות או אפילו ניסיון "להעניש" אתכם על מה שעשיתם לא בסדר. פרטנר שאוהב אתכם באמת לעולם לא יפגע או תפגע בכם, אז אם זו לא הגישה שאתם רוצים - זה הזמן לרוץ רחוק.


תגובות