הרגע הנכון: כך תדעו מתי להגיד "אני אוהב או אוהבת אותך". צילום: fotolia

הרגע הנכון: כך תדעו מתי להגיד "אני אוהב או אוהבת אותך"

מתלבטים אם להתוודות על רגשותיכם בפני בן או בת זוגכם? בדיוק בשביל זה אנחנו פה: קבלו את הטיפים שיעזרו לכם לבצע את ההחלטה הגורלית הזאת ולהפוך את הרגע המלחיץ לרגע מושלם ובלתי נשכח

אחת מההתפתחויות המשמעותיות ביותר בזוגיות, מתרחשת דווקא ברגע שבו אחד מבני הזוג מחליט לאזור אומץ ולהצהיר על אהבתו לבן או בת זוגו. אולם, רבים מתקשים למצוא את הזמן והמיקום הנכונים למתן הצהרה משמעותית שכזו, חלקם אף חוששים שרגשותיהם לא תואמים לאלו של בני או בנות זוגם. אז מתי נכון להגיד "אני אוהב או אוהבת אותך" בפעם הראשונה? האם ישנה חשיבות למקום שבו אתם מצהירים על כך? בואו לגלות את התשובות בכתבה הבאה. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תרמזו זאת בעדינות

במקרה הזה, בהחלט מומלץ שתוותרו על אלמנט ההפתעה ותערכו מאין שיחות הכנה, שימנעו אי נעימויות וסיטואציות מביכות. במילים אחרות, תדברו עם האהובים או האהובות שלכם על הזוגיות שלכם באופן כללי ועל כמה שהייתם רוצים להתקרב יותר ולעבור לשלב הבא. במידה ותהיו מספיק פיכחים במהלך השיחה, תוכלו להבין היכן בני או בנות זוגכם נמצאים מבחינת הרגשות אליכם ואם כדאי לכם בכלל לבוא בהצהרה שכזו. 

תוודאו שאתם בשלים לכך

כאמור, הרגע שבו אתם אומרים לבת או בן זוגכם "אני אוהב או אוהבת אותך", זהו רגע קריטי ומשמעותי ביותר במערכת הזוגית שלכם. לכן, לפני שאתם אומרים זאת - תחשבו פעמיים ותוודאו שאתם אכן מוכנים לזוגיות מחייבת ורצינית, שמצריכה המון זמן והשקעה.

© צילום: Fotolia

תצהירו על כך במקום מוכר

כיאה לרגע מלחיץ ודרמטי במיוחד, בהחלט כדאי שהוא יתרחש במקום שקט ומוכר לשניכם, כמו - הבית של אחד או אחת מכם, מקום שאתם מרבים לבקר בו ועוד. מנגד, במידה ותבחרו להגיד "אני אוהב או אוהבת אותך" במקום לא מוכר והומה אדם - ייתכן שבני ובנות זוגכם ילחצו וירגישו לא בנוח, דבר בהחלט לא רצוי בסיטואציה כזו.

"הטיימינג המושלם" לא קיים

בלתי ניתן לקבוע באופן חדש משמעי מתי נכון להצהיר על אהבתכם לבני או בנות הזוג שלכם: מצד אחד, הצהרה מוקדמת עלולה להזיק לזוגיות ולהלחיץ את שניכם, אך מצד שני - ייתכן ששניכם כבר בשלים לזוגיות מחייבת ואין סיבה לדחות את ההצהרה. כלומר, התזמון המושלם הוא דבר מאוד אובייקטיבי ולא ניתן להכליל ולהגיד בדיוק מהו. לכן, עליכם להסתמך על האינטואיציות שלכם ועל ההכרות שלכם עם בן או בת זוגכם.

מומלץ להגיד זאת במקום מוכר
מומלץ להגיד זאת במקום מוכר © צילום: Fotolia

אל תכפו עליהם את רגשותיכם

במידה ותגלו שהרגשות של בן או בת הזוג שלכם אינם תואמים את שלכם - בשום פנים ואופן אל תגרמו להם להרגיש לא בנוח עם כך או תנסו להמיר את רגשותיהם. עליכם לכבד את המחשבות, הרצונות והרגשות שלהם, גם אם הם אינם לשביעות רצונכם. יחד עם זאת, בהחלט כדאי לכם לנהל עימם שיחה בנושא ולתאם ציפיות לגבי זוגיות ומחויבות. 

מלבד כל הטיפים החשובים הללו, עליכם לזכור שזוגיות באופן כללי והרגע המשמעותי הזה בפרט, הם דברים מאוד אובייקטיביים ותלויים בכם, בפרספקטיבות שלכם ובאופי שלכם. לכן, רק אתם יכולים לקבוע עבור עצמכם מה נכון לעשות ומה לא; ולגרום לרגע הזה להיות בלתי נשכח. 

תגובות